PDA

View Full Version : God mandag morgen:-)

EB
20-02-2017, 05:24
God morgen fra Ris. Nå venter Bryggekontoret og en helt vanlig arbeidsdag - men alikevel ganske mye roligere for oss som ikke har barn. Ettermiddagen byr som alltid på en treningsøkt. Ha en bra start på uken:-)

LN-MOW
20-02-2017, 07:12
Hepp hepp ... God morgen fra kontorstolen i Mosjøen. En rolig start med frokost og kaffe før man innleder en mer enn usedvanlig travel reiseuke med en svipptur til Bodøbyen og tilbake .. Deretter Paris, Oslo og London - i den rekkefølgen - før man vender snuten hjemover til Atlanta neste mandag. Høydepunktet i denne kavalkaden blir nok en vaskeekte Plusiness Class på søndag.

Ellers er det kommet store mengder sne over helgen. Og mer skal det visstnok bli.

Tjodeldi!

Someone
20-02-2017, 07:17
God morgen fra trikken. Ny uke og enda mer som skal læres. Usikker på om jeg bør få trent i dag eller om det kan utsettes til i morgen? Ha en fin dag

TriStar
20-02-2017, 07:58
God morgen fra Grønland. Ingen vinterferie riktig enda, men ser at det er litt mere luft i jobbkalenderen enn normalt denne uka. Så da er det duket for en helt grei uke på kontoret. Ha en fin uke, vinterferie eller ei[emoji3]

Sent from my iPad using Tapatalk

ATC-flyradar
20-02-2017, 08:09
God morgen fra kontoret i Alcudia - flott morgen - flott vær og temperatur som det er på denne årstiden rundt middelhavet :)

Ha en flott start på uken.

Jan

AirbusTrond
20-02-2017, 08:40
God dag - tilbake på jobb etter sykefravær. Startet til overmål 2,5 time før nestemann. Men departementet fikk alle fall rapporten sin i tide, selv om undertegnede fikk knappe 10 minutters søvn i natt. Huff - snart klar for et par timers ettermiddagslur. Med ønske om en våken mandag !

Hypern
20-02-2017, 08:54
God morgen fra Ruters grå. På vei til psykolog... ha en bedre psykisk helse på denne grå mandagen

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Fnate
20-02-2017, 08:58
God morgen KaliFnatet på Lillestrøm.

Snart skal jeg gjøre ting, og så får vi ta det derfra. Er eneste mann på kontoret i dag, så da er det vel bare å prioritere lunch mest av alt.

Ha en fin en

ForeverSAS
20-02-2017, 13:13
En god en fra Snillfjord. :)

Skjønt været ikke er som ønsket. Her har noen tatt seg friheter langt utenfor tillatte rammer og kledd landskapet i hvitt. Sikkert en eller annen som vet at dekkene på bilen min er litt slitte og må skiftes snart.

Ingen store planer for dagen eller uken for øvrig, men siden skolene har vinterferie så kan det hende at jeg og lillesøster tar en tur til hhv Ørland og Åfjord for å avlegge et besøk hos våre respektive fedre.

Ellers er det ulovlig seint, men nå er medlemskontingent for forumet betalt, i alle fall skal det være gjort nå, går ikke så fort unna her i huset skjønner jeg.

Ha en fortreffelig en! :)

FBI2012
20-02-2017, 13:51
Riktig vakker utsikt over Hudson-river fra rommet i 38. etasje denne morgene. Hadde gjerne bodd på et annet hotell enn The TRUMP SOHO, men fruen insisterte på å bo på nettopp dette hotellet og hotellet er absolutt bra. Vurdere å "trash'e" rommet litt før vi sjekker ut...slik "rock'n roll" stjerner gjorde på 60-tallet. Happy Presidents Day!

Ruby
20-02-2017, 16:02
God eftan fra Sola. Her går det unna gitt. Full fres i hele dag og nå er en klar for tur i morgen. Bilen er klar og henger søkklastet med drivstoff av typen F-34 samt noe elektroniske duppe dingser.
Så i morgen blir store deler av dagen tilbrakt på norske geite-stier.
Ellers skriver vi T-4 i dag.
Ha en fin fin dag.

LN-MOW
20-02-2017, 18:32
G'aften fra Bodøbyen. Nå planlegges det en liten sjømatutskeielse. Deretter Sutton-Arsenal.

Fnate
20-02-2017, 21:22
Vurdere å "trash'e" rommet litt før vi sjekker ut...slik "rock'n roll" stjerner gjorde på 60-tallet. Happy Presidents Day!

Næææææææ... de tøffeste skrudde alt interiøret pent fra hverandre og la alle delene i nummererte poser på gulvet.

Fnate
20-02-2017, 23:28
Så fikk Trump til slutt rett allikevel:

http://www.dagbladet.no/nyheter/opptoyer-i-stockholm-og-politiet-har-avfyrt-varselskudd--nbspdet-ser-ut-som-en-krigssone-her/67274529

Massearrester er undervurdert. God natt