PDA

View Full Version : Nydelig lørdag


Bergern
18-02-2017, 06:02
God lørdagsmorgen fra hovedstaden!
Et Choice hotell er testet, men jeg må si det er triste saker disse express-greiene. Jeg har enda ikke opplevd å greie å sjekke inn helt på egenhånd. Og jeg har opplevd ganske mye oppgjennom. Nå legger jeg vel ikke akkurat hele sjela mi i forsøket heller. Liker resepsjon, jeg. Med ordentlige mennesker og ikke en pekeplate. Vi har vel alle vårt.
Her rigges det opp til jobbhelg. Litt bytting og triks og miks, så ble det ikke så gæli. To kvelder fri skal man ikke klage på.
Ha en deilig ukeslutt :)

EB
18-02-2017, 06:17
Glad lørdag morgen fra Ris. Dagen byr på en tur til Smögen inkludert litt harryhandling. Ha en riktig fin lørdag du også:-)

Someone
18-02-2017, 07:45
God morgen fra Sandaker. Sover ikke bort dagen i dag heller, så her er arvingen fullt opptatt trykke i seg havregrøt, men jeg dunker nedpå en espresso. Grått ute og begrenset sikt, men satser på jeg kommer over tåkelaget når jeg får på meg skiene og kommer meg opp i Marka etterpå. Teater med arvingen i ettermiddag, før vi før gjester i kveld. Så hele opplegget om en rolig lørdag er forkastet for lengst. Ha en fin dag

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170218/bd77cda348fba5ff3eada6603190bf94.jpg

learjet
18-02-2017, 08:11
God morgen fra tåkefylt Nittedal. Bor heldigvis såpass høyt at man stadig er over det kjipeste.
Her ble man trukket ut av senga kl. 06 med noen problemer på Gardermoen, så nå har det vært en times jobb før man har relativt grei kontroll over butikken. Så tror jeg skal innvilge meg en halvtime til på øyet før man kjører dagen i gang for allvor. Kjenner at formen ikke er helt på topp, så blir muligens en litt rolig dag.

En trivelig lørdag ønskes alle

S

Concorde98
18-02-2017, 08:38
God morgen fra Hilton CPH. Skyet og litt kjedelig vær her. Straks ned for frokost og deretter en tur til sentrum.
Ha en fin en! :)

Chriscross
18-02-2017, 10:09
God morgen fra tåka. Skal gjøre et forsøk på litt skiopplæring etterpå.


Sent from my iPhone using Tapatalk

LN-MOW
18-02-2017, 10:39
G'morgen fra The Mosjø ... Jaggumeg hvitt ute, men det som kommer ned nå er nok i mellomskiktet .. Værmeldinga sier imidlertid at det skal komme mer, så vi får se .... Her inne er det imidlertid tørt og varmt.

ForeverSAS
18-02-2017, 10:47
En god en fra Snillfjord. :)

Eller, det blir vel det når litt ymse drikke og frokost er inntatt i maskineriet. Moderen sørget for å vekke meg, med spørsmål om jeg er fysen på å sette sammen en slik romdeler i dag. Dagen er mao spikret på denne kanten av landet, så da slipper jeg å tenke mer på det i det minste. Kjekt når andre spikrer ens planer. :D

På den positive siden; Det regner, så det er perfekt vær for litt innendørs jobb, og et par grandiser med kjøttboller venter til middag.

Ha en fortreffelig en! :)

TriStar
18-02-2017, 11:37
God morgen fra Grønland. Frokost fortært og bag'en pakket. Setter kursen for Kongsberg for besøk hos opphavet som ikke er helt i form om dagen. Kvelden tilbringes hos venner med god mat og sikkert litt godt i opp til flere glass[emoji846] Ha en strålende helg!


Sent from my iPad using Tapatalk

Fnate
18-02-2017, 15:00
God dag fra Stockholm Central. Toget går straks hjemover og jeg håper de ikke har laks på menyen i dag.

Det er noe med tog som er ekstremt avslappende. Man sitter bare der... ka dunk ka dunk ka dunk...

Bok. Rødvin. Åjåjåj

Ha en fin en

AirbusTrond
18-02-2017, 15:23
God dag fra sofa i Gamlebyen, her jeg har installert med med lakrisjokolade og kaffe. Her har jeg tenkt å tilbringe helgen, etter to helger på rad med en del på programmet.

Sitter å småsurfer litt på mulige reisemål for vår neste whiskytur til høsten - blir det Wick, med Old Pulteny eller Skye med Talisker - begge med turer også innom Speyside, altså med utgangspunkt i Aberdeen. Eller skal vi starte i Edinburgh og ta turen til Campbeltown og Arran, eller snarere gjenvisitt til Islay? Fordeler og ulemper alle steder, men nok drikke bør det bli uansett.

RJon
18-02-2017, 17:42
Eller skal vi starte i Edinburgh og ta turen til Campbeltown og Arran, eller snarere gjenvisitt til Islay? Fordeler og ulemper alle steder, men nok drikke bør det bli uansett.

Glasgow er vel bedre utgangspunkt for de destinasjonene? ;)

AirbusTrond
19-02-2017, 13:07
Glasgow er vel bedre utgangspunkt for de destinasjonene? ;)

Det stemmer - men dessverre få direkte flyturer fra Oslo. Via LHR har vi prøvd før, og det medførte pga forsinkelser at vi misset den meget eksklusive turen vi hadde bestilt på Highland Park. :(

Hypern
19-02-2017, 22:03
Det stemmer - men dessverre få direkte flyturer fra Oslo. Via LHR har vi prøvd før, og det medførte pga forsinkelser at vi misset den meget eksklusive turen vi hadde bestilt på Highland Park. :(
Men nå tar det ikke lang tid å ta toget Edinburgh Glasgow. Går hvert 15 min ish...

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk