PDA

View Full Version : Portland flyplass

AlexanderDGL
17-02-2017, 11:38
Noen som vet hvordan forholdene for transfer på PDX er? Ser de har veldig få utenlandsflighter i følge Wikipedia. Delta gir meg muligheten for 57 min transfer der, fra AMS til LAX.

LN-MOW
17-02-2017, 12:02
Noen som vet hvordan forholdene for transfer på PDX er? Ser de har veldig få utenlandsflighter i følge Wikipedia. Delta gir meg muligheten for 57 min transfer der, fra AMS til LAX.

Minimum connection er 1:10 int-dom .. er dette er salgbar connection? Selskapene har adgang til å selge unntak, men denne synes jeg er snau.

AlexanderDGL
17-02-2017, 12:28
Minimum connection er 1:10 int-dom .. er dette er salgbar connection? Selskapene har adgang til å selge unntak, men denne synes jeg er snau.

Jepp, får opp 57 min. på Delta.com på den dummy-booking. Syns den er snau selv, ender nok opp med ett annet alternativ. Kanskje de gjør ett unntak på 1t10m pga. lite utenlandstrafikk.

Takk for svar iallefall.

RJon
17-02-2017, 19:22
Å vente til alle baggene kommer på beltet for å finne ut at min baggasje ikke kom, tok akkurat litt for lang tid, da jeg kom i gaten var setet mitt gitt til noen på st.by