View Full Version : Portland flyplass
AlexanderDGL
17-02-2017, 11:38
Noen som vet hvordan forholdene for transfer på PDX er? Ser de har veldig få utenlandsflighter i følge Wikipedia. Delta gir meg muligheten for 57 min transfer der, fra AMS til LAX.
Noen som vet hvordan forholdene for transfer på PDX er? Ser de har veldig få utenlandsflighter i følge Wikipedia. Delta gir meg muligheten for 57 min transfer der, fra AMS til LAX.
Minimum connection er 1:10 int-dom .. er dette er salgbar connection? Selskapene har adgang til å selge unntak, men denne synes jeg er snau.
AlexanderDGL
17-02-2017, 12:28
Minimum connection er 1:10 int-dom .. er dette er salgbar connection? Selskapene har adgang til å selge unntak, men denne synes jeg er snau.
Jepp, får opp 57 min. på Delta.com på den dummy-booking. Syns den er snau selv, ender nok opp med ett annet alternativ. Kanskje de gjør ett unntak på 1t10m pga. lite utenlandstrafikk.
Takk for svar iallefall.
Å vente til alle baggene kommer på beltet for å finne ut at min baggasje ikke kom, tok akkurat litt for lang tid, da jeg kom i gaten var setet mitt gitt til noen på st.by