PDA

View Full Version : Happy friday:-)


EB
10-02-2017, 06:00
God morgen fra Ris. Kor for en arbeidsøkt på Bryggekontoret før det blir litt fri på formiddagen. I kveld blir det 50-års jubileum for min gamle arbeidsgiver - Avis Bilutleie feirer 50 år i Norge. Ha en riktig bra fredag du også:-)

Someone
10-02-2017, 09:22
God morgen fra Lech. Ser ut til å bli nok en fin dag. Litt stiv og støl etter i går, men det løser seg nok opp etter et par svinger. Ha en fin dag

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170210/53ff8814ebc4d25f12fbd6f5b43a5818.jpg

eirikma
10-02-2017, 11:06
God formiddag fra OSL! Sitter på grønn sone og har ENDELIG funnet et ladepunkt som funker! Mellom ny og gammel avgangsdel, ved kiosken, mot rekkverket ned mot der de bygger Joe & the Juice. Så vet dere det...
Kom inn med SK454 fra CPH, etter langtur igjen. Nå er visumsøknaden levert og vi venter på svar. :)
Videre med SK4112 mot BOO litt senere. Gleder meg til å komme hjem, selv om det er bikkjekaldt i leiligheta og jeg har null mat i kjøleskapet. Skal på storekspedisjon på butikken når jeg er kommet oppover!
Ellers blir det bearbeiding av jetlag og besøk av venner resten av helga, før man skal hardt og brutalt settes tilbake bak bussrattet og kuske linje 23-720 mot Sortland på mandags ettermiddag... Blir sikkert bra! :)

Ha en flott helg!

robertaas
10-02-2017, 11:22
God fredag fra F20 på OSL. Fikk prøvd SAS' egen "fast track" idag og den hadde samme type sluse som de vanlige og det er absolutt en forbedring. Nærmere trappen er det også.

Hadde en snarvisitt i gullstua og hørte betjeningen referere til video fra passkø som "webcam". Ligger dette på nett noe sted?

Så var det bare å sløve seg over atlanteren og se om det blir strafferunde i secondary denne gangen. Ser ut til at det blir god plass i flyet, og som vanlig er de blitt mer gniene på upgrades så jeg gadd ikke engang spørre.


Ha en god en alle som lar det gå på rutinene idag.

robertaas
10-02-2017, 11:48
Merkelig boarding. Først "Business og Pluss, og de som reiser i Pluss". Når de var ferdig kom "Alle i Go og de med Eurononus Diamant eller Gold kan boarde når de ønsker det".

Ruby
10-02-2017, 12:38
God midt-på-dagen fra Sola. Her ble det i hui og hast innkalt til møte. Å det er atter engang bare å konstanter, for en suppe.
Tror det blir en solid rot blaute i kveld mens jeg hygger meg med YouTube videoer fra denne duoen:

https://www.youtube.com/watch?v=hMlJz7mGabk

Like aktuelle i 2017 som for 40 år siden.....

Utenbys
10-02-2017, 12:40
God morgen fra Aker Brygge. SK og NSB har oppført seg meget pent og alt er i rute. Fingre krysset for bra dag og velfortjent helg. Retur til BGO med SK291 i kveld.

eirikma
10-02-2017, 13:31
Da sitter man ved A14 og venter. I følge SAS appen skulle det være 737-700 Winglets, men LN-RPZ står her nå... Føler meg snytt...! Nuvel, æ kjæm nu fræm te slutt!

Fellowship
10-02-2017, 13:46
God fredag i vinterlandet!
Endelig en dag uten så mye annet enn flyhobby

kimpe
10-02-2017, 13:59
God eftan fra et Manchester der man faktisk kan se tendenser til blå himmel!

Småkaldt, men deilig med oppholdsvær. Rolig gårsdag med Virgin Trains opp fra London, og blir en rolig kveld med noen kunder før match i morgen. Får lagt inn en svipptur hjemmom på søndag/mandag før man igjen tar med bagen og flakser videre...

Nyt helgen alle sammen!

Kim

LN-MOW
10-02-2017, 14:13
G'morgen. 4 kuldegrader ute, men det er lovet oppvarming utover dagen. Bare fine været ihvertfall.

Frihelg, men mye som skal ordnes før jeg reiser søndag så ingen fritidsproblemer. Ser ut som at det er god plass på den blå balja over dammen, og godt er det.

Men først skal det jobbes ...

Fnate
10-02-2017, 14:36
God ting fra Gaustad. Trøtt i dag. Lite annet å si om det.

For øvrig... uhhmmmm... Nei.

Blir vel ut å kjøpe litt Ivanka ting.

Ha en fin en

Hypern
10-02-2017, 15:00
God fredag fra F20 på OSL. Fikk prøvd SAS' egen "fast track" idag og den hadde samme type sluse som de vanlige og det er absolutt en forbedring. Nærmere trappen er det også.

Hadde en snarvisitt i gullstua og hørte betjeningen referere til video fra passkø som "webcam". Ligger dette på nett noe sted?

Så var det bare å sløve seg over atlanteren og se om det blir strafferunde i secondary denne gangen. Ser ut til at det blir god plass i flyet, og som vanlig er de blitt mer gniene på upgrades så jeg gadd ikke engang spørre.


Ha en god en alle som lar det gå på rutinene idag.
Du får rapportere om det blir det. Absurde greier. God ettermiddag fra Oslo. Ingenting spesielt som skjer. Kanskje en øl eller to litt senere?

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

LN-MOW
10-02-2017, 15:17
Så var det bare å sløve seg over atlanteren og se om det blir strafferunde i secondary denne gangen.


Denne helgen du skal hit? Bestiller fint vær for deg i morgen. Kanskje vi ses på flyplassen søndag. :up:

Twin Otter
10-02-2017, 16:23
Endelig helg. Nuff said. Tror jeg må ta noen timer i bingen før det blir "Hjerteslag" i kveld. Gleder meg!!

LN-RTP
10-02-2017, 16:38
. ser ut som at det er god plass på den blå balja over dammen, og godt er det.

Uffda, høres ut som du skal ro?

Får håpe det er KLM isteden:spin

LN-MOW
10-02-2017, 16:41
Å ro hadde vært å foretrekke, men det tar litt for lang tid.

Martin
10-02-2017, 17:01
Å ro hadde vært å foretrekke, men det tar litt for lang tid.



Ny reisepolicy siden du tydeligvis har blitt fast inventar på blåbalja de siste turene?

God fredag fra Oslo nord. Helg om et minutt! Gleder meg allerede til å sitte i kø fra Furuset til Skedsmovollen.

Ha en god helg :)

robertaas
10-02-2017, 21:38
Denne helgen du skal hit? Bestiller fint vær for deg i morgen. Kanskje vi ses på flyplassen søndag. :up:
Joda, klarte til og med å booke om til tidligere fly.

Brukte totalt ca 2 min inkludert kø for immigration. Eneste spørsmål "How are you?"

Hypern
10-02-2017, 23:26
Joda, klarte til og med å booke om til tidligere fly.

Brukte totalt ca 2 min inkludert kø for immigration. Eneste spørsmål "How are you?"
Slapp ihvertfall strafferunde i secondary...

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

robertaas
11-02-2017, 02:20
Slapp ihvertfall strafferunde i secondary...
Å ha fullt av innreisestempel ved siden av visumet, det siste 2 uker gammelt hjalp muligens.