View Full Version : Historiske tripreports - Scanair.no 2000-2005
Flyprats forgjenger, Scanair.no, kjørte 'systematiske' tester av mange flyselskaper på starten av 2000-tallet. Her er det mange gullkorn!
http://www.scanair.no/test/
Det mest drøye der er at Spanair vann på chartertest...
Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
Det mest drøye der er at Spanair vann på chartertest...
Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
Helt innafor med tanke på at det var Stig-Helmer Olsson som rapporterte
Slutligen vill jag säga att det här var den bästa flygresa jag någonsin varit med om, och jag har i mitt relativt korta liv gjort 40 flygresor.
Poesi!
Flyprats forgjenger, Scanair.no, kjørte 'systematiske' tester av mange flyselskaper på starten av 2000-tallet. Her er det mange gullkorn!
http://www.scanair.no/test/
Jøsses... her skal jeg bruke mer tid. Takk.
Ser ATA kommer litt skjevt ut?
Ser ATA kommer litt skjevt ut?
Ja, sånn i ettertid er den der ganske festlig. :lol:
Jeg slumpet over denne når jeg lette etter noe annet. Mye artig stoff her. Jeg skrev et par tester der selv i sin husker jeg. En av dem var test av Arctic Air mellom Kirkenes og Murmansk. Den hadde Altaposten fått tak og smurt den utover hele forsiden med overskrift at Arctic Air får toppkarakter eller noe i den duren.
Men det jeg egentlig lurte på er om de artiklene som ble skrevet til Scanair.no ble er tatt vare på og om de ligger på noe tilsvarend side. Dette var artikler som nok i dag hadde havnet i kategorien Tripreports. Jeg skrev et par stykker der og det var litt morsomt å fått tak i dem.
De ligger jo der fortsatt .... men du kan jo høre med CK om det fortsatt ligger andre gullkorn der også.
Herlig:-) Har jo byttet navn selv siden testen jeg tok av Icelandair…fortsatt enig i mye av det jeg skrev i testen fra 19. mai 2000.
fjasebase
14-04-2022, 05:31
Mye drøyt i scoring der ser jeg.
Punklighet 6/10 med begrunnelse " Vi landet femten minutter før tiden som var helt greit. " Lurer på hvor tidlig som skal til for en tier
Gode minner, noen av rapportene er mine egne. Enig i at karaktérsetting var noe bingoaktig :-)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Om ikke andet, så vil jeg sige, at de peanuts blev serveret i et fly
med et flot livery! ;)
På tross av at du ikke ville anbefale ATA til noen, når var det du selv begynte der?
På tross av at du ikke ville anbefale ATA til noen, når var det du selv begynte der?
Høsten 2002. Man måtte jo fø familien.
Damn, blast from the past...