View Full Version : God torsdag morgen...
God morgen fra Ris. Klar for en tidlig økt på Bryggekontoret før det blir kundebesøk utenfor sentrum resten av dagen. Ha en bra torsdag du også.
God morgen fra gullstua osl. LHR og så EWR. SK tillater nå UA *G fasttrack !!! Null andre enn oss der :D
Mornings fra Sandaker. Noe trøtt, men slikt tar ikke små bøller hensyn til, så her har vi allerede spist frokost og lest om Karius og Baktus for n'te gang. Et møte etter lunsj, men har en plan å komme meg innom både miljøstasjonen med litt artig avfall og Strøm-Larsen for litt kjøtt til helgen også. Ha en fin dag
ATC-flyradar
26-01-2017, 07:35
God morgen fra en varm Oslo nord - hele 2 plussgrader denne morgen og selvsagt TÅKE - ha en flott dag videre.
Jan
God morgen fra Flytoget. På vei til SVG med DY, derfra videre litt sørover med leiebil. Skulle nok sjekket gradestokken før jeg dro på meg ullgenser og dunjakke... Godt og varmt kjenner jeg. Ha en strålende torsdag!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ingen bra start på reisen... Link fra DY som ikke funker for innsjekk på mobil... så må man frem med papirer for å finne referansenummer og sjekke inn på automat.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170126/ca8d0157a6fd5c6da2834dd1031894ff.jpg
Så kommer det boarding kort; gate B. Og på vei dit går brannalarmen inne på A/B-området.... lettere kaos og ingen beskjeder på høyttaleranlegget.
Edit: Faren over... Så kunne vi snu og fortsette fotturen mot B3.
God morgen fra toget. Ser det er en del jenter... i alle aldre, som kunne trengt litt ernæringsråd. Man bør ikke spise sitrus eller sjømat om man ikke tåler det. Leppene bare hovner opp og man ser rar ut. Ikke bra.
Ha en fin en
Så kommer det boarding kort; gate B. Og på vei dit går brannalarmen inne på A/B-området.... lettere kaos og ingen beskjeder på høyttaleranlegget.
Edit: Faren over... Så kunne vi snu og fortsette fotturen mot B3.
Så det var ikke du som var for sent til flyet?
http://www.dagbladet.no/nyheter/mann-var-for-sein-til-flyet-pa-osl-trykte-pa-brannalarmen-forte-til-stor-evakuering/66908102
Mann var for sein til flyet på OSL, trykte på brannalarmen. Førte til stor evakuering
God formiddag fra Sørlandsbanen et sted mellom Egersund og Moi. Toget er et greit alternativ når en skal fra Sandnes til Asker, selv om det tar sju timer.
Arbeidshelg venter, etterfulgt av noen dager på kurs den påfølgende uken. Uken avsluttes så med helgetur til Berlin.
God dag videre!
Twin Otter
26-01-2017, 10:43
http://www.dagbladet.no/nyheter/mann-var-for-sein-til-flyet-pa-osl-trykte-pa-brannalarmen-forte-til-stor-evakuering/66908102
Får vel en saftig bot han karen der.
God ettermiddag fra Chiang Rai. Sol og 26 grader, til og med akseptabel temperatur i svømmebassenget (men ikke varmere enn at man stort sett har det for seg selv...)
Passerte Cafe de MOW på vei til hotellet i dag, til tross for avstanden må da dette være et sted for å markere hedersmannen her på forumet, sannsynligvis innehaver av Fornebupropellen (flynerder trenger vel ikke Holmenkollskien).
God morgen (natt) fra Las Vegas. Hadde tenkt å prøve å sove litt til, men telefonene står ikke stille, så jeg ga opp. Ante vel hvor det bar, så jeg har prøvd å holde meg i grove trekk på norsk tid her borte. Om noen timer går turen til LAS hvor AA (US(HP)) skal få bringe meg til SEA via PHX. Klar for julebord, ja!
He, he.... Nei, det var ikke meg[emoji3] Men kunne nesten mistenkt en kollega som kom heseblesende inn på flyet som sistemann. Får håpe returen med SK i ettermiddag blir litt mindre begivenhetsrik.
Passerte Cafe de MOW på vei til hotellet i dag, til tross for avstanden må da dette være et sted for å markere hedersmannen her på forumet, sannsynligvis innehaver av Fornebupropellen (flynerder trenger vel ikke Holmenkollskien).
Hæhæ .. fantastisk! Holmenkollskien har jeg. Fornebupropellen er vel noe for museet å implementere. :cool:
G'mooorgen! Fortsatt mørkt her hos meg. Bikkjene må lære seg å sove til soloppgang ....
God torsdag fra LAX T5, her går det i burger og øl da Delta ikke ville slippe meg inn i varmen, siden KL sitt gullkort bare funket på internasjonale reiser.
Boarding til Seattle om en halvtimes tid :-)
eriwe737
27-01-2017, 00:39
God natt fra Melhus, noe sier meg at oddsen for å våkne småsyk sank når DY776 fant ut at den ville lande før rutetid slik at jeg med et par min margin rakk toget etter løping med dårlig kondis.
Skål fra baren på Sheraton Seattle. La helgen begynne!
Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
God natt fra Melhus, noe sier meg at oddsen for å våkne småsyk sank når DY776 fant ut at den ville lande før rutetid slik at jeg med et par min margin rakk toget etter løping med dårlig kondis.
Måtte lese denne flere ganger og enda usikker på hva som står på tapetet.
Skal prøve igjen i morra den dag når jeg er edru.
Tar dog oversettelse i mellomtiden.:colgate:
God morgen fra NYC ... Grei tur, halvfullt fly....Absolutt ingen APC kiosker på EWR, B.... Spurte også ... Svaret var kun på JFK.. Kort kø på manuell.Kun 5-6 min.