PDA

View Full Version : God tirsdag morgen


EB
17-01-2017, 06:09
God morgen fra Ris. Endelig så aner det igjen:-) Bilen må stå så da blir det en frisk gåtur til jobben i dag. Ha en frisk og sprek tirsdag :-)

Someone
17-01-2017, 07:32
God morgen fra Sandaker. -4 ute og en mikroskopisk snølag til pynt har kommet i løpet av natten. PT time etterfulgt av to jobbintervjuer i dag, så skal bli godt å dumpe ned i sofaen i kveld. Men først skal noen folk komme å ta bilder og målinger av leiligheten før de begynner å rive å nabotomta. Ha en fin dag

TriStar
17-01-2017, 08:48
God morgen fra Grønland. Antydning til vinter, men skal nok klare spaserturen bort til kontoret... Og madammen kan ta bilen på jobb, da jeg ikke brukte Kristin Halvorsen som konsulent da bilen ble innkjøpt[emoji6] Ellers blir det en sterk forsinket lutefiskseanse på Lofoten i kveld, men får håpe de er tomme for lutefisk slik at man kan velge noe annet snadder fra menyen. Ha en strålende tirsdag.


Sent from my iPad using Tapatalk

Hypern
17-01-2017, 09:10
Bedre morgen fra Oslo - fikk i går beskjed om at jeg har 48 timer på å bestemme meg, forlate jobben frivillige eller bli satt i gang en prosess. Selvfølgelig har jeg klaga dette inn for hovedverneombudet fordi prosessen og rutiner ikke rer fulgt og 48 timers ultimatiumer er noe jeg ikke aksepterer.

Savipix
17-01-2017, 09:57
God morgon!

Kallt och friskt i Göteborg idag och det ligger an till en solig dag. Kundmöten idag och förberedelse inför jobbturen till Schweiz imorgon.

Fnate
17-01-2017, 11:45
Ha ha... hodet mitt er helt i kaos om dagen. Værste jet-lag på lenge. Våknet av alarmen i dag tidlig.

- "ha ha ha, så teit. Det er jo søndag" - tenkte jeg og snudde meg rundt. Sov videre. Voknet 2 timer senere av telefonen. Det er ikke søndag.

Så da er det bare å sale opp og begi seg ut i den virituelle verden for å løse kriser.

Ha en fin en

roger
17-01-2017, 12:17
Ha ha... hodet mitt er helt i kaos om dagen. Værste jet-lag på lenge. Våknet av alarmen i dag tidlig.

- "ha ha ha, så teit. Det er jo søndag" - tenkte jeg og snudde meg rundt. Sov videre. Voknet 2 timer senere av telefonen. Det er ikke søndag.

Så da er det bare å sale opp og begi seg ut i den virituelle verden for å løse kriser.

Ha en fin en

Både tirsdag og sundag er nabo med mandag. Same-same.

Morn frå Trondheim. Har med meg mini-størst på jobb; eg treng kontormaskina, og han kan vel vere heime frå barnehagen pga. hoste. Sysselsetting med youtube, bøker og Maincæft er tydelegvis gode greier.

Har så smått begynt planlegginga av det som forhåpentlegvis skal føre fram til Australia-tur til hausten...

Martin
17-01-2017, 12:58
G'tjusdei fra Alnabru.

I dag har jeg lært:
-At jeg bør dra littegrann tidligere for å ikke komme for sent på jobb (virket dog som det var forståelse for sånne ting som rushtrafikk)
-At jeg skal rett fram i den rundkjøringa der, og ikke til høyre.
-At bilen min fint lar seg sette i bevegelse i tredje gir, og at midt i en rundkjøring på Furuset i åttetiden på morgenen ikke er det rette stedet for sånne eksperimenter.
-Litt mer av jobben min.
-At begrepet "kantine" ikke bare gjelder flyplasslounger, men også om steder der man må betale for maten.

Ha en god en :)

Fnate
17-01-2017, 14:28
Knabba denne fra Nøffju sin Facebook vegg. Klokkereint.

http://i1182.photobucket.com/albums/x452/fnate/11899832_1290389874399276_4757409676132287084_n.jp g (http://s1182.photobucket.com/user/fnate/media/11899832_1290389874399276_4757409676132287084_n.jp g.html)

Fortsatt brillefin dag til alle

LN-MOW
17-01-2017, 14:39
Wørd.

G'mooorgen. Snål vinter. -5 og snevær da vi dro på cruise. +25 da vi kom tilbake. Men det er greit nok. Koster $400 å fylle propantanken, så jo sjeldnere jo bedre.

Tilbake til hverdagen i dag, men har et par Mega Millions-kuponger og skal fint klare å skvise inn $100 mill på kontoen. #asuckerisborneveryminute #evigoptimist #vilvinneførbizflyer

LN-RTP
17-01-2017, 15:30
Fikk dette brevet imorges. Noen som vil ta over millionene?


1210 Sunset Boulevard, Sandton, 2196 South Africa
Tel. +27 81 156 2100
Cell. +27 744294360
Fax. +27 86 572 5868
Email: Suemoodley@representative.com








Attention to you,

It is with trust and sincerity that I approach you for assistance to transfer some funds into your bank account. Please do accept my apology if my mail infringes on your personal ethics. My names are Sue Moodley, a Private Lawyer based here in Johannesburg South Africa.

Honestly it will be my humble pleasure if we can work together. I would like you to act as the next of kin to my deceased client who made a deposit of $7.2 million only with a Bank here in Johannesburg few years back. He died in an Auto crash with his immediate family without any registered next of kin and as such the funds now have an open beneficiary mandate with a Bank, This means that any person from your country can act as the next of kin of the deceased person for claiming the inheritance funds without any risk involved.

More so, I have received official letter from the bank suggesting a likely proceeding for confiscation of the Fund in line with existing laws by the bank in which my client deposited the sum of $5.5 Million Dollars. According to the Government Law as provided in section 129 sub 63(N), South African Banking Edit of 1981 at the expiration of 10 years the fund will revert to the ownership of the South African Government, if nobody applies to claim the fund.

My proposition to you is to present you to the bank as the Next of kin and beneficiary of my deceased client so that the bank will pay this $5.5 million to you so that we can share the amount on a mutually agreed percentage of 50% for me 50% for you. All legal documents to back up your claim as the deceased Next of Kin will be provided by me. All I require is your honest cooperation to enable us see this transaction through. I guarantee you that this will be executed under a legitimate arrangement that will protect you from any breach of the law.

If you are interested in this transaction, kindly provide me with

YOUR FULL NAME
CONTACT ADDRESS
TELEPHONE AND FAX

Please do let me know immediately so that we can proceed.

Regards,

Barrister Sue Moodley

Fnate
17-01-2017, 19:03
Wørd.

G'mooorgen. Snål vinter. -5 og snevær da vi dro på cruise. +25 da vi kom tilbake. Men det er greit nok. Koster $400 å fylle propantanken, så jo sjeldnere jo bedre.

Tilbake til hverdagen i dag, men har et par Mega Millions-kuponger og skal fint klare å skvise inn $100 mill på kontoen. #asuckerisborneveryminute #evigoptimist #vilvinneførbizflyer

Fikk dette brevet imorges. Noen som vil ta over millionene?


1210 Sunset Boulevard, Sandton, 2196 South Africa
Tel. +27 81 156 2100
Cell. +27 744294360
Fax. +27 86 572 5868
Email: Suemoodley@representative.com








Attention to you,

It is with trust and sincerity that I approach you for assistance to transfer some funds into your bank account. Please do accept my apology if my mail infringes on your personal ethics. My names are Sue Moodley, a Private Lawyer based here in Johannesburg South Africa.

Honestly it will be my humble pleasure if we can work together. I would like you to act as the next of kin to my deceased client who made a deposit of $7.2 million only with a Bank here in Johannesburg few years back. He died in an Auto crash with his immediate family without any registered next of kin and as such the funds now have an open beneficiary mandate with a Bank, This means that any person from your country can act as the next of kin of the deceased person for claiming the inheritance funds without any risk involved.

More so, I have received official letter from the bank suggesting a likely proceeding for confiscation of the Fund in line with existing laws by the bank in which my client deposited the sum of $5.5 Million Dollars. According to the Government Law as provided in section 129 sub 63(N), South African Banking Edit of 1981 at the expiration of 10 years the fund will revert to the ownership of the South African Government, if nobody applies to claim the fund.

My proposition to you is to present you to the bank as the Next of kin and beneficiary of my deceased client so that the bank will pay this $5.5 million to you so that we can share the amount on a mutually agreed percentage of 50% for me 50% for you. All legal documents to back up your claim as the deceased Next of Kin will be provided by me. All I require is your honest cooperation to enable us see this transaction through. I guarantee you that this will be executed under a legitimate arrangement that will protect you from any breach of the law.

If you are interested in this transaction, kindly provide me with

YOUR FULL NAME
CONTACT ADDRESS
TELEPHONE AND FAX

Please do let me know immediately so that we can proceed.

Regards,

Barrister Sue Moodley

Her ser jeg en veldig naturlig kobling. Dere burde snakke sammen

LN-MOW
17-01-2017, 19:10
Her ser jeg en veldig naturlig kobling. Dere burde snakke sammen

Haha - var faktisk på besøk hos ham forrige lørdag.

gustavf
17-01-2017, 19:27
G'tjusdei fra Alnabru.

Ny jobb? Den vegbeskrivelsen passer ikke på FedEx.

Martin
17-01-2017, 19:35
Ny jobb? Den vegbeskrivelsen passer ikke på FedEx.

Stemmer det ja

https://forum.flyprat.no/showpost.php?p=1079557&postcount=6

LN-RTP
17-01-2017, 20:40
Haha - var faktisk på besøk hos ham forrige lørdag.

Yup, dom tok med seg alt styggværet fra Atlanta. Det øyeblikket LN-MOW landet på KFLL kom det en kald front sigende over bruket mitt, det ble mørkt, regn og kuling plutselig.
Tror nok værgudene er sint på den kroppen ja..:colgate:

LN-MOW
17-01-2017, 20:49
Yup, dom tok med seg alt styggværet fra Atlanta. Det øyeblikket LN-MOW landet på KFLL kom det en kald front sigende over bruket mitt, det ble mørkt, regn og kuling plutselig.
Tror nok værgudene er sint på den kroppen ja..:colgate:

Ja, det var jo nesten så tempen dippet under 20 grader .... ;)

Men ja - det var skikkelig ruskevær på turen nedover og vi skimmet nordkysten av Cuba for å finne litt ly ..

LN-RTP
17-01-2017, 23:48
Ja, det var jo nesten så tempen dippet under 20 grader .... ;)

Men ja - det var skikkelig ruskevær på turen nedover og vi skimmet nordkysten av Cuba for å finne litt ly ..

Huttetu, du får oppføre deg i fremtiden så Gudene ikke blir sint.
Hentet nå Odin (www.odincharters.com) for en time siden og vasker og strigler så han blir klar for Demses neste besøk.
Håper på noen Bahamas turer denne sommeren og siden kona ikke så keen på slikt trenger jeg av og til noen få gode menn. (A few good men)
Blir ikke charter rater da, men dele på direkte utgifter.
Hvis oppegående Nordmenn vil sette sjøbein og mønstre på så ta kontakt.:drink