PDA

View Full Version : Endelig mandag


EB
16-01-2017, 05:26
God morgen fra Ris. Klar for å kjøre diesel til jobben i dag - i morgen og kanskje resten av uken blir det Ruters hvite. Dagen byr som alltid på en treningsøkt. Ha en bra mandag du også.

Fnate
16-01-2017, 05:42
God morgen fra Lillestrøm. Våknet sabla tidlig i dag. Normalt prøver jeg å sove videre, men var så oppspilt av å ha sittet og studert flyruter i Stillehavet. Jeg hadde drømt om en skikkelig øyhopping, men dessverre har jeg gjort noen smådumme valg ved posisjonering til Tokyo. Så det trengs ratt noen justeringer. Meeeeen... vi får sjå. Kanskje jeg konverterer denne turen til jobbtur, og så kjøper enda en billett med smartere timing for å dra rundt ellers. Trippel hmmmmmm...

Med alle sånne tanker i hodet kunne jeg likesågodt stå opp. Bakeriet åpner 06.30, så da satser jeg på å bli første kunde der på vei til kontoret. Så kan jeg dra hjem tidlig og heller ta en tur i skogen.

Ha en fin en

petter380
16-01-2017, 05:58
Overraskende god morgen fra SK236 på vei til Tromsø via Oslo først. Pendlerflyet boarder fort gitt, foruten to tydelige turister, ganske så løye faktisk! Mye fly denne uken, totalt 7 segmenter hvor man ender i Tokyo på lørdag - alt med SAS faktisk. Gleder meg til en uke i pudder (kanskje derfor jeg føler meg 'så' våken) :D


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

LN-FHU
16-01-2017, 06:40
God morgen fra Trondheim
Straks klar for ei ny uke og dermed nedtelling til København og Gitte Kik. Håper snapsen er klar....;)
Ha en flott mandag og uke :D :D:D



Gleder meg til en uke i pudder (kanskje derfor jeg føler meg 'så' våken) :D


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Er det Lyngen som er målet kanskje.....?

SQ 777
16-01-2017, 06:44
God. morgen fra osl . Ved gate F 28. FR til STN , flyet fra Vilnius er 18 min. tidlig inne. Bussgate ( billigere ?? )

Martin
16-01-2017, 07:42
God morgen herfra :)

Overraskende våken til meg å være, så tidlig en mandag. Bare å venne seg til det, siden man for første gang på nesten 11 år skal begynne med normal arbeidstid. Litt spent før første dag på ny arbeidsplass, men det går seg nok til. Var enda mer nervøs før jobbintervjuet, og det gikk jo bra, så :)

God mandag ønskes :)

ATC-flyradar
16-01-2017, 07:43
God morgen Oslo Nord minus 9 grader og fullmåne - men grunnet at det ikke er noe vind - så blir mange som må ta offentlig transport fra i morgen - forbud å bruke Diesel biler fra i morgen tidlig. Godt jeg gikk over til hybrid i høsten 2016.

Venter spent på kaoset i morgen og alle kontroller for å ta de som sjanser på å bruke dieselbilen i morgen mellom 06:00 - 22:00

Ha en flott uke.
Jan

ATC-flyradar
16-01-2017, 07:44
Gratulerer med ny jobb :)

God morgen herfra :)

Overraskende våken til meg å være, så tidlig en mandag. Bare å venne seg til det, siden man for første gang på nesten 11 år skal begynne med normal arbeidstid. Litt spent før første dag på ny arbeidsplass, men det går seg nok til. Var enda mer nervøs før jobbintervjuet, og det gikk jo bra, så :)

God mandag ønskes :)

petter380
16-01-2017, 08:14
Er det Lyngen som er målet kanskje.....?


Niks, jobb i Tromsø. Skal nord på Honshu i Japan på ski denne gang! De forrige gangene har Hokkaido (øya med CTS) vært målet :)



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

ForeverSAS
16-01-2017, 08:28
God morgen fra Snillfjord. :)

Klart og kaldt er status på fjellet. Sjeldent tidlig oppe til mandag å være, men det meste har et formål, så også det å være oppe fra drømmeland en tidlig mandag. UA2281 fra Cherry Point ligger sør av Island med kurs for TRD. Dette kan være min eneste sjanse til å få sett en 747 fra UA, og det rettferdiggjør å stå opp før sola. Styrkene skal vel roteres, men er da ikke sikkert det er UA eller 747 neste gang.

Foruten det er det få andre planer på skjemaet for dagen, men blir nok litt obligatoriske oppgaver i hjemmet skulle jeg tro.

Ha en fortreffelig start på uken! :)

Chriscross
16-01-2017, 08:34
Minus ni i Oslo????? Håper det er litt mildere her på prærien. Planleggingsdag i barnehagen betyr skøyter etter en tur på Elixia.


Sent from my iPhone using Tapatalk

eriwe737
16-01-2017, 09:31
God morgen fra Værnes :) Venter på N104UA fra United, snartur til Frankfurt og SAS via OSL på hjemtur. Nei da uheldigvis ikke, skal bare ta bilder.

storg
16-01-2017, 10:25
God morgen herfra :)

Overraskende våken til meg å være, så tidlig en mandag. Bare å venne seg til det, siden man for første gang på nesten 11 år skal begynne med normal arbeidstid. Litt spent før første dag på ny arbeidsplass, men det går seg nok til. Var enda mer nervøs før jobbintervjuet, og det gikk jo bra, så :)

God mandag ønskes :)

Gratulerer med ny jobb!!

Someone
16-01-2017, 14:32
Grattis til Martin

God ettermiddag her fra Sandaker. En liten skitur fra Frognerseteren er gjennomført, selv om det ikke var de helt store forholdene. Men kanelsnurren på Tryvannstua smakte godt, og sol og -2 grader var jo heller ikke å forakte. Bookingfingeren er også blitt brukt, dog bare for å booke parkeringsplass på OSL om 3 uker. Med earlybird var det såpass liten forskjell på P2 og P10 at valget var enkelt. Så slipper jeg også å risikere å stå i freezing fog eller snø å hakke is når vi lander. Nå venter jeg bare på den polske bøtteballetten skal bli ferdige og "frigjøre" huset så jeg får kommet meg i dusjen. Ha en fin dag

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170116/f041238ec221814d1e8897948e0993e1.jpg

LN-MOW
16-01-2017, 15:47
Grattis, Martin! Samme bransje?

G'morgen fra vestsørøst. Godt å våkne i egen binge, men ingen sjøbris og frokostbuffet her. Kom oss greit hjem fra FLL i de siste to setene hos Southwest. Så det ble 'dritten i midten', men man kan ikke fly First Class hver gang. Ville opptøyer da vi kom hjem - bikkjene var mildt sagt happy. Katta var litt mer tilbakeholden, men det er jo normalt. 'Hvem pokker'n ga dere lov til å reise bort? Jeg var ikke spurt!'

Restitusjonsdag i dag. Det trengs. Blir nok en tur til Costco - kritisk lavt på en del 'standardvarer' ..

Bizflyer
16-01-2017, 16:38
God ettermiddag fra det Sørlandske!
Just kommet hjem fra det Østlandske.

Helgen har vært tilbrakt på stand på Reiselivsmessen for FinalCall.travel. Vi sto sammen med Singapore Airlines og Samsonite og hadde en veldig god helg. Alltid gøy å snakke reise med folk som er interesserte og ikke minst å gjøre folk oppmerksom på siden.

Søndag kveld gikk turen videre til Tønsberg, hvor man fikk en natt på Klubben før formiddagen ble tilbrakt på byens hospital for diverse undersøkelser.

Hjemme igjen nå etter en 3 timers kjøretur i strålende sol og kaldt vintervær. Blir fint med noen dager hjemme nå, før jobbreisene fortsetter til Danmark på fredag. En kveld i heimen etter mange dager på reise blir aldri feil.

God mandag ønskes!

Discus
16-01-2017, 16:42
God ettermiddag fra heimen. Her er det litt sein jobbing, og klargjøring av svipp-tur-bagen for litt farting senere i uka. :fly

Kanskje jeg konverterer denne turen til jobbtur, og så kjøper enda en billett med smartere timing for å dra rundt ellers.
Har jo vært spekulasjoner at DY skal starte opp Singapore, så du kan jo satse på intro-tilbud der. :lol:

LN-MOW
16-01-2017, 16:59
Har jo vært spekulasjoner at DY skal starte opp Singapore, så du kan jo satse på intro-tilbud der. :lol:

Ja, det er jo 'herlig å kunne reise første klasse' - som det sto en plass .. :p

Hickok
16-01-2017, 17:26
Ja, det er jo 'herlig å kunne reise første klasse' - som det sto en plass .. :p

Det er jo en riktig så bra første klasse også har jeg hørt rykter om. Jeg tenker det blir skikkelig bra.

LN-MOW
16-01-2017, 17:28
Jeg tenker det blir skikkelig bra.

It'll be yuge.

Fnate
16-01-2017, 17:50
It'll be yuge.

Very very elegant.

Har du forresten fått sikret deg noen av disse svært elegante Inauguration 16oz. ølglassene da, MOW? Da kan du kose deg med frisk skummende Lone Star øl mens du ser på superstjerner som Jackie Evancho og det mormonske tabernakel koret.

https://shop.donaldjtrump.com/products/official-inauguration-16oz-pint-glass-set-of-2?utm_medium=email&utm_campaign=JFC_Merchandise_official-inauguration-16oz-pint-glass-set-of-2&utm_content=011517-trump-inaugural-pint-spfy-jfc-p-p-hf-e-1&utm_source=e_p-p&variant=33608865670