View Full Version : God lørdag!
God morgen fra et stille Ris. Snart klar for en treningsøkt på Nordstrand før det blir en rolig formiddag her hjemme. I ettermiddag fylles hjemmet opp med gode venner. Ha en bra lørdag du også!
Grynt fra GOA
Her har man måtte stå opp aaaaaaaalt for tidlig for en lørdagsmorgen :drunk:
Skulle reist hjem i går, men KLM bestemte seg for å kansellere flighten herifra, så da er det CDG og AMS hjem. Wish me luck med CDG :drunk:
Ha en bedre lørdag enn meg forumister :)
God morgen fra Sandaker. Arvingen måtte selvsagt våkne en time tidligere enn de siste dagene siden det er helg. Godt man har TVen. En tur til Strøm-Larsen etterpå da jeg har planer om noe kalv i kveld, og da må vi vel ha oss en vaffel på veien. Ikke umulig da blir noe ski på TVen. Ha en fin dag
robertaas
14-01-2017, 07:20
God morgen fra Nottingham, en veldig misforstått by. Dette er jo liberalismens arnested hvor en vanlig mann stjal fra en maktsyk pengeinnkrever og ga pengene tilbake til skattebetalerne, en historie misbrukt av mange maktsyke mennesker som ønsket mere innkreving av skatt.
Skal etter hotellfrokost en tur til Lincoln som egentlig ser ut som en mer spennende by før jeg skal ut på jakt etter bueskyttere her i byen.
He en god en alle som er på dannelsesreise i en eller annen forstand.
Millemor
14-01-2017, 08:01
God morgen fra Flytoget[emoji2] På vei til Ålborg for et forhandlermøte med en leverandør. Planen er litt faglig påfyll etterfulgt av sosialt samvær i kveld. Har klok av skade passet på å ikke booke fly hjem før litt godt utpå dagen i morra da det sosiale samværet sannsynligvis byr på større mengder alkoholholdig drikke av ulike sorter.[emoji6]
Ha en fin lørdag!
Sent from my iPhone using Tapatalk
God morgen fra Nottingham, en veldig misforstått by.
Du har vel http://www.triptojerusalem.com/ på planen?
God morgen fra Barcelona. Kaldt som fy her nede, men det går fint når det står fotball og ikke strandliv på planen. Snart frokost og så ut og titte selv litt rundt. Er noen ølpubber borti gaten her, så de må vel sjekkes ut.
God morgen fra heimen. Rolig morgen her, og helgen skal brukes til litt avslapping, for neste uke går det slag i slag både på hjemlige trakter og en tur i vesterled. Kunne vi bare fått litt mer snø nå så ville alt vært toppers.
God morgen fra Grønland. Hjemme i trygge omgivelser igjen... er vel på tide å sjekke kjøleskapet for frokostingredienser. Ellers er man buden på kaffe og vaffel hos kusine med ny leilighet på Sørenga. Så da for man sjekke ut forholdene hos fiffen på andre siden av jernbanelinjene[emoji846] Tror også madammen har planer om kino i kveld. Men før det skal vel Jansrud kjøre litt på ski. Ha en aldeles fortreffelig lørdag!
Sent from my iPad using Tapatalk
Og en ting til, sitter med kaffen og venter på at Fnate skal våkne og få på plass på den virkelig interessante delen av denne TRen - "Fnate goes DY longhaul".
https://finalcall.travel/meetingplace/index.php?threads/norwegian-premium-til-las-vegas.383/
Grynt fra GOA
Her har man måtte stå opp aaaaaaaalt for tidlig for en lørdagsmorgen :drunk:
Skulle reist hjem i går, men KLM bestemte seg for å kansellere flighten herifra, så da er det CDG og AMS hjem. Wish me luck med CDG :drunk:
Ha en bedre lørdag enn meg forumister :)
Åjda!
Bådde CDG og AMS! Setter femti på at du slipper å dra med deg bagasjen hjem på egenhånd ;)
God formiddag fra et grått Bærum. Sinnet er heldigvis fargerikt og til kvelden blir det sushi med Den Gamle.
Ha en herlig helg :)
Fellowship
14-01-2017, 11:34
God lørdag fra en solfylt leilighet :)
Godt med en rolig dag i dag, og litt flyhobby
God helg ønskes alle!
Gud hjelpe seg...
Da har jeg stått opp. La meg til nogenlunde normal tid i går. Våknet kl 09, men følte det hadde vært digg å slumre litt til. Er jo lørdag. Snudde meg rundt. Neste gang jeg så på klokken var den 15.07.
Gøy med jet-lag. Med andre ord, ingen tur i skogen i dag.
Ha en fin en
Åjda!
Bådde CDG og AMS! Setter femti på at du slipper å dra med deg bagasjen hjem på egenhånd ;)
Hvordan tenker herren å gjøre opp for seg? :p
Bagasje kom med helt frem, selv med forsinkelse fra CDG og kort connection på AMS ;)
Hvis du er seriøs så kan du overføre til imm's hjem i Sierra Leone :)
Ble en del firsts i dag (:drunk:):
HOP!/AF (begge hvis man ser på dem som forskjellige selskap)
EMB-170
A318
ForeverSAS
14-01-2017, 18:35
Jeez, og god kveld. :)
Enda fra Snillfjord...eller vinterland som det au kan kalles de siste 24 timene. Her har det snødd, nesten ustanselig siden klokken 18-19 fredag kveld og det durer på enda. Etter å ha måkt seg utav hjemmet så kom man seg til Orkdal for handel før moderen deretter bød på løvstek m/tilbehør og påfølgende familieråd.
Vel hjemme og det eneste av planer er å sette vaskemaskinen i arbeid. Regner med at diverse duker etc må vaskes rent da det snart er på tide å rydde vekk julen her også.
Ha en fortreffelig en! :)
robertaas
14-01-2017, 19:46
Du har vel http://www.triptojerusalem.com/ på planen?
Syntes det holdt å ta bilde utenfor.
robertaas
14-01-2017, 19:47
Gøy med jet-lag.
Amatør !
Amatør !
Individuelt hvordan man reagerer. :)
Go kveld fra Oslo. Her har man fått booka hotell til Beijing i påsken før og etter Nord Korea. Endte med Swissotel. Så nå gjenstår bare å søke visum for det ..
:)
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
Amatør !
Fnates unskyldning får være at han er borte lenge nok så han rekker å venne seg til lokal tiddsone ;)
Amatør !
Individuelt hvordan man reagerer. :)
Go kveld fra Oslo. Her har man fått booka hotell til Beijing i påsken før og etter Nord Korea. Endte med Swissotel. Så nå gjenstår bare å søke visum for det ..
:)
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
Fnates unskyldning får være at han er borte lenge nok så han rekker å venne seg til lokal tiddsone ;)
Tipper han reagerte på at jeg snudde meg rundt og sov videre. Det er amatørmessig, og selv da visste jeg at dette mest sannsynlig gikk helt galt. Det er ca det dummeste du kan gjøre. Trikset er å slappe av i hodet og stå opp til Norsk tid. Uansett hvor kjipt det føles der og da. Evt leve på Norsk tid i utlandet, noe jeg ofte gjør på østkysten av USA. :)
Og en ting til, sitter med kaffen og venter på at Fnate skal våkne og få på plass på den virkelig interessante delen av denne TRen - "Fnate goes DY longhaul".
https://finalcall.travel/meetingplace/index.php?threads/norwegian-premium-til-las-vegas.383/
KA-CHING!!!!
Fredrik74
14-01-2017, 22:36
Mycket intressant och bra rapport som vanligt. Ska bli intressant att jämföra första klass på Norwegian med första klass på Air France.
KA-CHING!!!!
Søster, mer kaffe :up:
Mycket intressant och bra rapport som vanligt. Ska bli intressant att jämföra första klass på Norwegian med första klass på Air France.
Ja, kanskje en liten artikkel for "Din side" eller noe sånn. "Vi sammenligner Førestklasse hos Air France og Norwegian"
Hvordan tenker herren å gjøre opp for seg? :p
Bagasje kom med helt frem, selv med forsinkelse fra CDG og kort connection på AMS ;)
Hvis du er seriøs så kan du overføre til imm's hjem i Sierra Leone :)
Ble en del firsts i dag (:drunk:):
HOP!/AF (begge hvis man ser på dem som forskjellige selskap)
EMB-170
A318
Jøss! Det var ikke dårlig. Selv slapp jeg å bære koffert både til og fra Spania ifjor. :D
Jeg er seriøs og bare glad for at min foretrukkede leverandør av flytjenester klarer å innfri.
Betalingsinfo hadde vært fint. Formålet tatt i betraktning, tenkte jeg å doble.
Ja, kanskje en liten artikkel for "Din side" eller noe sånn. "Vi sammenligner Førestklasse hos Air France og Norwegian"
Med Din Side ville det sikkert blitt uavgjort
Jøss! Det var ikke dårlig. Selv slapp jeg å bære koffert både til og fra Spania ifjor. :D
Jeg er seriøs og bare glad for at min foretrukkede leverandør av flytjenester klarer å innfri.
PM sendt
Jeg har sjelden hatt problemer med forsinket bagasje (banker febrilsk i bordet :p), men AMS har vært involvert minst 2 ganger (KLM en gang og SK en annen).
Regner med at dette fremdeles er up to date.
Nesten moro å tape et veddemål når man kan gjøre opp slik.
http://www.stormposten.com/MAAO/NO_index.html
eller VIPS til 958 08930
https://www.facebook.com/groups/10785553001/