PDA

View Full Version : God torsdag fra flybussen

Norge Rundt På 14 Dager
12-01-2017, 05:03
Sitter på flybussen på vei til Wangen. Gleder meg stort til å heie på de norske gutta

petter380
12-01-2017, 05:17
Gjesp fra taxien retning BGO deretter OSL og TOS. Blir en lang dag, og mørkt ikke det minst. Taxien har litt problemer med taksten så nå har jeg snart lært meg hele taximeteretsystemet... Jaja, får dagtakst haha :p

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

EB
12-01-2017, 05:18
Glad torsdag fra Ris. Klar for en rask tur innom bryggekontoret før det blir et par kundebesøk utenfor sentrum. Ha en flott torsdag der du er.

petter380
12-01-2017, 07:00
Herlig stemning også i innenriksloungen. Overraskende deilig å reise tidlig på morgenen, eller sover jeg fortsatt? [emoji23][emoji16]

Ruby
12-01-2017, 07:05
God blås-bort torsdag fra Stavanger. Som forsåvidt nevnt, her blåser det ganske bra. Nå frokost, deretter kontoret hvor en også hadde tjeneste i går kveld.
Ha en fin en :)

Tjab
12-01-2017, 07:15
God morgen fra det som nok er en av de 10 dårligste hotellfrokost opplevelsene i Norge. Park Inn Stavanger lever opp til sitt rykte ^_^

Jaja, god seng da. Og det er jo viktig.

Someone
12-01-2017, 07:19
Mornings fra Oslo. Her måtte en Kazaar i koppen til for å starte opp systemet. På tross av at dagen startet brått ved å bli vekket av en bølle på 2,5 som kom inn på rappet dynen min. Litt pusling i heimen, skrive en søknad samt benytte trippel trumfen til å fylle opp øllageret står på agendaen. Ha en fin dag

Fnate
12-01-2017, 08:56
Trallabom fra Lillestrøm. Sov nokså godt i natt, men så klart - fremdeles trøtt. Tannlegen tidlig i morra. Grrrr...

Kampen er ekte

Ha en fin en, liksom

robertaas
12-01-2017, 10:29
Sitter på flybussen på vei til Wangen. Gleder meg stort til å heie på de norske gutta
Mener du Wengen? Jeg gikk på en skikkelig smell der for nøyaktig 3 år siden. Skulle ta toget opp til Jungfraujoch sammen med en liten gruppe asiatere. På veien opp var det bytte av tog og vi kom over horder av høylytte folk med flagg og maling i ansiktet. Det så ut om om Dissimilies Europe hadde en kaotisk samling og alle hadde fått smake alkohol for første gang. Skjønte først ikke helt hva som foregikk, men fant ut at det var et sted ved navn Wengen på vei opp dit og noen skulle ha en konkurranse på ski der som det visst var endel interesse for. Det betød uansett flere timers forsinkelse før vi kom oss opp.

Ha en god en alle som vet å identifisere arrangementer med sport og annen idioti slik at man kan styre unna i tide.

roger
12-01-2017, 11:23
Morn frå Trondheim. Gårsdagens samling av ekspertar gjekk høveleg bra; no prøver eg å lære meg å teikne kart. Oslotur er godkjent og booka, så reiseåret begynner om tre veker, ser det ut til.

LN-MOW
12-01-2017, 13:05
G'morgen. St Thomas. Det blåser fortsatt bikkjer og katter, men ser ut til å bli en ålreit dag. Nå venter båttur til St Johns.

Norge Rundt På 14 Dager
12-01-2017, 14:08
Mener du Wengen? Jeg gikk på en skikkelig smell der for nøyaktig 3 år siden. Skulle ta toget opp til Jungfraujoch sammen med en liten gruppe asiatere. På veien opp var det bytte av tog og vi kom over horder av høylytte folk med flagg og maling i ansiktet. Det så ut om om Dissimilies Europe hadde en kaotisk samling og alle hadde fått smake alkohol for første gang. Skjønte først ikke helt hva som foregikk, men fant ut at det var et sted ved navn Wengen på vei opp dit og noen skulle ha en konkurranse på ski der som det visst var endel interesse for. Det betød uansett flere timers forsinkelse før vi kom oss opp.

Ha en god en alle som vet å identifisere arrangementer med sport og annen idioti slik at man kan styre unna i tide.

Jepp, jeg er på vei til galskapen. Er nå på Basel SBB og venter på tog til Grindelwald hvor jeg skal bo. Har heldigvis VIP billetter som gir prioritert ombordstigning på toget

eriwe737
12-01-2017, 14:32
God torsdag fra Melhus, gjennomført enda en godkjent kjøretime for bil i dag, neste uke blir det jumbojet spotting på Værnes og ny kjøretime :)

ForeverSAS
12-01-2017, 16:06
God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Pent vær, kan ikke klage på det. Ikke store høydepunkt så langt denne dagen, har egentlig brukt den til å få opp å gå de ''duppeditter'' som trenger internett. Blir fort en del nye innlogginger med nytt nett i hus.

Kanskje fiberkabel betaler seg, i alle fall har Nexflix vært mer velvillig i ettertid. Straks avgårde til Orkdal sammen med bekjentskaper.

Ha en fortreffelig en! :)

LN-MOW
12-01-2017, 18:02
Det går fortsatt fint her i Syden.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170112/548bdd54eb424ae824fa093eaff2da0d.jpg

Fnate
12-01-2017, 19:08
Ha ha ha ha. Beste på en god stund

Cecilie
12-01-2017, 19:17
God kveld fra Kragerø. Snart middag med gjengen her! Hotellet her er jo supert. Har utsikt til en asfaltert vei opp en liten bakke og et svært furutre. :) Og så har jeg glemt badebuksa så får ikke boblet i boblebadet. Får ta det igjen med noen bobler i glasset kanskje.