View Full Version : Endelig mandag:-)
God morgen fra First Hotel Arlanda - dagens og kveldens arbeidsplass. Fortsatt vinter her sne her i øst. Ha en bra start på uken du også.
Concorde98
09-01-2017, 05:53
God morgen fra Lillestrøm. Ny uke og nye muligheter som man sier. Røk på en bestilling til med SAS i går kveld. Så da er det en del og se frem til i februar og mars. :)
Ha en fin en!
Ja, Enig! Beste dagen i uken!
Morn fra Østerås. Noe etterslep fra helgen og plutselig er man våken begredelig tidlig. Tidsoverskuddet brukes på en ny tomatsuppeoppskrift, Varg Veum og P1.
Ha en smakfull start på den nye uken :)
God morgen fra Oslo sentrum. Ble en tidlig kveld i går, etter flytur fra HKG, og naturlig nok en tidlig morgen i dag. Er følgelig på plass på jobb et par timer før jeg pleier. - Helt greit det etter ferie.
Trallabom fra Las Vegas. Da er CES messen over og kollegaer i Team USA debriefet, wine og dinet. Nå daffer jeg med en Sierra Nevada før bingen. Hjemover med BA274 imorra.
Ser ut til at vårens reiser begynner å ta form, så det er bare å håpe på BA salg. 2×LAX, YYZ, SAN og Asia før sommeren. Det er ca 1 pr. mnd det...
Ha en fjong dag.
ATC-flyradar
09-01-2017, 07:29
God morgen fra Oslo nord/Øst - flott morgen med minus 2,5 grader, flau vind og tåken er borte - den kom snikende i går ettermiddag.
Kaffen er servert på kontoret - herlig morgen og ukestart.
Jan
Morgen fra Skaun!
Fikk booket høstferie til familien på Qatarsalget i natt. Kr 6795 for 3 pers OSL-DXB er ikke ille. Så da blir det varme og sol på Palm Jumeirah i Oktober.
Ellers hjemmedag, før hastetur til Malta i morgen. Kun 36 timer der nede, men sånn blir det noe ganger.
God mandag!
Kim
God mandag fra et av de togene som mange tror er eneste alternativ mellom Oslo og OSL. De som jeg er veldig "motstander av" fordi de selger så dyre billetter. De som går noen minutter før NSB, sånn at jeg allikevel kan rekke det jeg skal etter at jeg ikke finberegnet rutetidene nok. Nuvel.
Ha en god mandag :)
Chriscross
09-01-2017, 08:56
God mandag. Ikke annen straff en de-icing på osl i dag, så vel på plass i Bergen. Den tåka på osl kunne ikke bli så mye tykkere tror jeg.
Siden vi skal effektivisere sånn har noen funnet ut at vi må møtes 0900 på mandager for å diskutere hvordan vi kan effektivisere før vi skal diskutere i et annet møte 0930 hvordan vi kan effektivisere. Det blir jo veldig effektivt[emoji56].
Sent from my iPhone using Tapatalk
God mandag fra et av de togene som mange tror er eneste alternativ mellom Oslo og OSL. De som jeg er veldig "motstander av" fordi de selger så dyre billetter. De som går noen minutter før NSB, sånn at jeg allikevel kan rekke det jeg skal etter at jeg ikke finberegnet rutetidene nok. Nuvel.
Ha en god mandag :)
Det er vel ingen tvang...
Fly med oss
09-01-2017, 09:27
God morgen fra SK964 på vei mot Stockholm. En flott juleferie i Taipei er overstått, og det blir vanskelig å tilpasse seg hverdagen. Da er det vel bare å bestille seg en ny tur når man kommer hjem. Hadde forresten en fantastisk flyvning fra Taipei til Hong Kong i går med EVA Air, med fri flyt av Champagne og Kavalan :D. De har et utrolig serviceprogram på en så kort flyvning.
Ha en fin mandag!
Det er vel ingen tvang...
Neida. Mitt "irritasjonsmoment" går vel mest på at mange tror at det er eneste alternativ/ikke vet at NSB er et bedre alternativ. At jeg havnet på Flytoget i dag, skyldtes dårlig planlegging fra min side ;)
De skal ha for at EB-poengene er på konto omtrent før man kommer seg ned rulletrappen.
God morgen fra Premium Plaza lounge (eller omvendt Plaza Premium?)
på LHR, whatever ..en third party lounge, som snart er lukket land
for SK Plus. Udmærket breakfast, men et lidt mørkt lokale uden
dagslys.
Og forresten, det er mere morsomt at ankomme til LHR i en
Mercedes end på Picadilly Line ;)! Dog er det ikke morsomt
for dem, der er stuck i trafikkaos inde i byen, meddeler BBC.
God mandag, god uge!
:fly
God dag fra Oslo. Akkurat hjemme fra en fin skitur, og roer ned med en liten espresso. Greit å komme seg opp av tåken, og fikk til og med litt sol i ansiktet. Møtte på Bjørn Dæhli ute i skogen der gjorde man også. Men håper at nedbøren som er meldt de neste dagene primært kommer som snø i Marka, så jeg slipper kjøre helt til Brovoll. Ha en fin dag
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170109/4c459512d453dd91a9ff4206412a3e0c.jpg
God mandag fra Bergen. Nydelig helgevær i Sandefjord er byttet ut med standard vær i Bergen.
Er det rart man drikker/leter etter flybilletter til varmere steder?
eriwe737
09-01-2017, 16:22
God ettermiddag fra Melhus, min første kjøretime gikk fint så fortsetter det slik så har jeg kanskje førerkortet innen AMS og LHR turen i slutten av mai :) Deilig følelse å øvelseskjøre siden det var over 3 år siden sist. Når lappen er i lomma så blir det fint å ikke være avhengig av andre for å komme til mindre tilgjengelige spotterplasser rundt om i Norge. Ha en fin uke uansett om du bare skal være på kontoret i Lillestrøm, fly til Seattle, biltur til Voss eller andre ting :)
"Krise" i Pellefanteleiren her i Fnat Vegas. Skal hjem med BA i dag, men så dukker det opp krisemeldinger om Industrial Action. Deler av crewet streiker, så de barberer servicen. Elefanten er i sjokk over at f.eks sjokoladeesken forsvinner fra First. Jeg må roe han med litt shopping.
Også kollegaen min opplevde snag, da hun skulle sjekke inn på en cross-country opp til Boston, med mellomlanding i Denver (bad move om vinteren). Første leg var så klart kansellert pga snø.
Men... da ringer man bare Bongos Tryllereiser sin egne SNAG-A-RIFFICK avdeling. Bongo fikset biffen for 241 dollar.
Ah... får komme meg i dusjen så jeg kan reise ut og arbeide opp sult nok for et Scottish Egg eller en Lobsta' roll hos han derre kokke-luringen på Caecars
Ha en fortsatt fin en, fra Bongo og Pellefantosaurusen her på Snag-avdelingen
God mandag kveld. Denne 8-22 jobbing slo sprekker da jeg ved 15 tida i dag ble kvalm. Er fortsatt kvalm. Har ikke tid til dette. Men er i seng og slapper av. Kanskje det var et hint om å roe ned.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
"Krise" i Pellefanteleiren her i Fnat Vegas. Skal hjem med BA i dag, men så dukker det opp krisemeldinger om Industrial Action.
Ahem...måske er en helgardering LHR -OSL med SK ikke en dum
ide?
Ahem...måske er en helgardering LHR -OSL med SK ikke en dum
ide?
Åjåjåj... rett og slett en Fnat-gardering?
Næh, de sier de skal operere alle flighter, men med redusert service. På LHR-OSL er vi i economy, så det er begrenset hvor mye de får redusert den videre :)
Åjåjåj... rett og slett en Fnat-gardering?
Næh, de sier de skal operere alle flighter, men med redusert service. På LHR-OSL er vi i economy, så det er begrenset hvor mye de får redusert den videre :)
Åh. Tror nok BA finner nye muligheter for forbedringer også i Y.
God aften fra GOA
Her har man jammen klart å forville seg ned igjen, satser på å komme meg gjennom denne turen uten å bli sengeliggende en dag :drunk:
Note to self: Ikke spis nudler i GOA igjen...
:p
Yr påstår at det skal bli både kaldere og mer nedbør. Jeg påstår at Yr kan gå å legge seg...
Jeg frykter at Yr har rett :drunk:
Vel vel, har med regntøy :p
Ha en fin kveld forumister :)