PDA

View Full Version : God onsdag fra flybussen

robertaas
04-01-2017, 02:14
..på vei fra flyplassen. Har på følelsen at jeg vil holde en lav profil på dagens morgenmøte på jobb. Dagens høydepunkt så langt var spredt latter ved bagasjebåndet da en haug hotelltøfler hadde falt ut av en koffert. Tar gjerne flere slike idag.

Ha en god en alle som vet å verdsette de små høydepunktene.

WF789
04-01-2017, 05:10
God kveld/morgen fra Sk936. Akkurat ferdig med middagen, og sitter og håper på å bli trøtt snart. Opplevde for første gang at de var tomme for "min" rett i dag. Skulle nok valgt 1a fremfor 6a..

Chriscross
04-01-2017, 05:17
God morgen fra ruters røde. Snart skal andre røde ta meg til osl, men rødsnuter til Bergen holder jeg meg unna.

Sent from my iPhone using Tapatalk

EB
04-01-2017, 05:31
God morgen fra Ris. Klar for en ny arbeidsøkt på bryggekontoret iblandet flere kundemøter i behagelig gåavstand. Ettermiddagen byr på en treningsøkt - slikt gir en bra start på året.

Concorde98
04-01-2017, 05:49
God morgen fra Lillestrøm. Da var det tid for årets første arbeidsdag. Kort uke i hvertfall. Ser at en rødsnute omsider landet i Vegas også...
Ha en fin en alle sammen! :)

Bergern
04-01-2017, 05:59
Mornings fra Ullevål.
Happy days og siste nattvakt. Hele to dager fri!!
Sport på tv og pilsnere til kvelden. Håper jeg våkner i morgen og finner en booking til noe spennende gjort i halvfylla :D
Ha en like god dag :)

Someone
04-01-2017, 06:58
Mornings fra Sandaker. Som vanlig begynte dagen for arvingen ikke veldig mye etter klokken 06, så her har vi snart vært oppe en time. Planen i dag er å skrive noen søknader, trene litt, skaffe et spann med maling, sparkle litt og ikke minst få med seg dagens Tour de Ski renn. Ha en fin dag

Hickok
04-01-2017, 07:07
God morgen fra Slemmestad. Et par dager på Østlandet for meg nå, før det blir retur. Litt mindre storm og uvær her enn det var på Vestlandet i går!

Hypern
04-01-2017, 07:58
God morgen fra Ruters grå. Ikke noe spennende i dag heller. Mer opplagt i dag da. Fint å se at charterturisten har kommet hjem velberget. Hotelltøfler på båndet høres kult ut

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Chriscross
04-01-2017, 07:58
Bussgate på BGO????? Hva skjer med verden?

OttoL
04-01-2017, 08:08
Bussgate på BGO????? Hva skjer med verden?

Føler det skjer med meg så alt for ofte.

Er det rart man :drink?

TriStar
04-01-2017, 09:27
Ikke fullt så god morgen på kontoret. Sitter og knoter på en låne-pc mens IT-avdelingen prøver å få Windows 10 til å virke på maskinen min... ikke så galt så er det godt for noe. får lest litt på flyprat da:)

Ha en bedre start på dagen!

geirs
04-01-2017, 11:34
Så har vi omsider kommet oss hjem fra BKK. 1 døgn senere enn opprinnelig. En fin tur med Thai. Men gikk ikke helt etter ruteplanen denne flighten heller. 2t 10 min sen avgang etter bl.a retur til gate. Landet på OSL 1t 25 min etter rute. Fikk prøvd Gullhaugbussen med nytt rutenummer og kortere kjørerute. Til det bedre synes jeg.
Ha en fin dag.

dc-8-63
04-01-2017, 12:16
God morgen fra Napoli

En nydelig dag - straalende solskinn, utsikt til snekledte fjell og ikke minst kaffe (Espresso) som er mer enn god nok grunn til aa flytte hit og aldri reise videre. Faller rett i rutinene med raske stopp paa kaffebarer 10-12 ganger om dagen - maa vaere fyktelig sunt.

Lurer veldig paa hva Grandiosa er for noe, det er absolutt ikke Pizza !! en daarlig frisbee muligens, selv det minste lokale Pizzeria har skikkelig vedown for Pizza - og god varme dagen lang. Det er meget godt aa vaere "in training to become an Italian" (hva ellers med Donald i USA og Tybring Mort / Listhaug i Norge)

Ikke fullt så god morgen på kontoret. Sitter og knoter på en låne-pc mens IT-avdelingen prøver å få Windows 10 til å virke på maskinen min... ikke så galt så er det godt for noe. får lest litt på flyprat da:)

Ha en bedre start på dagen!

...foeler med deg, har naa reist sammen med den lille Italienerinnen og hennes MacBook Pro, hun bruker aldri mer enn 30 sekunder paa aa komme paa nett, mens jeg med min Surface Pro 4 sjelden klarer det samme paa under 10 minutter.....Nydelig Hardware - men Windows 10 og fandens drivere !!

roger
04-01-2017, 14:59
God ettermiddag frå Trondheim. Arbeidsdagen går mot slutten, så best å pelle seg heim så ein rekk skitur med gutungen. Året startar med ein passe samling av utfordringar; eit prosjekt eg må definere, ei oppgåve eg må få de-scope til overkommeleg omfang og telefonoppringing frå ein tidlegare astronaut... Eg som trudde at no var det ny frisk, nye, u-booka dagar :).

SQ321
04-01-2017, 15:01
Så har vi omsider kommet oss hjem fra BKK. 1 døgn senere enn opprinnelig. En fin tur med Thai.

Ikke noe tilbud om å bli sendt med Star partnere, i stedet for å vente et helt døgn?

geirs
04-01-2017, 15:42
Ikke noe tilbud om å bli sendt med Star partnere, i stedet for å vente et helt døgn?

Nei ikke tilbud om noe som helst med andre partnere eller konkurrerende selskap. Fikk bare utlevert en ny billett til TG954 i går kveld. Vet ikke om det var det beste som var mulig og få til rundt disse juleferietider? Og det fører jo til at det ikke ble noen jobb i dag. Noe og hente der tro om jeg henvender meg til Thai nå i ettertid??

kimpe
04-01-2017, 15:46
God eftan fra kulden i Skaun!

Her jobbes det hektisk, ser ut som det blir en på-sparket tur til Oslo fredag, og Malta tirsdag-torsdag. Trodde jeg hadde reisefri et par uker jeg...

Jaja, er det rart man... ehhh... du vet. :)

Kim

SQ321
04-01-2017, 15:50
Nei ikke tilbud om noe som helst med andre partnere eller konkurrerende selskap. Fikk bare utlevert en ny billett til TG954 i går kveld. Vet ikke om det var det beste som var mulig og få til rundt disse juleferietider? Og det fører jo til at det ikke ble noen jobb i dag. Noe og hente der tro om jeg henvender meg til Thai nå i ettertid??

Det er blodig konkurranse mellom BKK og Europa så skulle tro det var mulig å oppdrive noen seter men hvem vet.

Mulig forsikringsselskapet ditt kan hjelpe deg ift dagen du tapte.

LN-MOW
04-01-2017, 15:51
G'formiddag! Straks igang med ukens første skift. Årets første flytur er planlagt lørdag - og det er årets (første) vinterstorm også ... Krysser fingrene for at meterolygene bommer. En tendens til at de overdriver for å få mer klikk og seere ...

Chriscross
04-01-2017, 15:52
Mye storfint besøk i dag i bgo. Kommunalministeren på flyet til og selveste dronningen hjem.

Futura
04-01-2017, 16:18
Ikke noe god formiddag fra Lommedalen. Natten ble tilbragt med å fryse og koke samtidig og jeg sovnet ikke før ved 06 tiden. Dermed blir det å sløve forran TVn med PC på div forum.
Ellers er det i dag 30 år siden jeg siste reise med et widebody fly, og dermed var utenfor Europa. Men jeg tror og håper det ikke blir 31 års jubileum for det. Fjordåret ga en flytur forhåpentlig blir årets første allerede til helgen og blir booket i dag.

Fnate
04-01-2017, 16:29
God morgen Hash-a-go-go, frokostrestauranten på LINQ i Las Vegas. Etter en 5 timer forsinket tur med DY over dammen i går, ankomst sent og giga-kø på hotellinnsjekk. Så fikk jeg et rom der teppet er så skittent at det faktisk kleber under skoene. Ihvertfall mellom sengene.

Men nå fant jeg denne perlen her da. Det er jo sjefsfrokostplass

Ha en finere en

kimpe
04-01-2017, 16:30
G'formiddag! Straks igang med ukens første skift. Årets første flytur er planlagt lørdag - og det er årets (første) vinterstorm også ... Krysser fingrene for at meterolygene bommer. En tendens til at de overdriver for å få mer klikk og seere ...

Storm i USA har jeg en følelse av det vi kaller bris eller overskyet her... :)

Unntatt når det er hurricanes og blizzards (eller snøbyger som vi sier), så er det vel mye overdrivelser ja.

Kim

Fnate
04-01-2017, 16:50

Unntatt når det er hurricanes og blizzards (eller snøbyger som vi sier), så er det vel mye overdrivelser ja.

Kim

Kommer litt an på hvor man er. De leker ikke uvær her borte. Sier de at de venter snø der vi har kontor så får de ca hele Oslos årlige snøfall på et par timer. Og storm på østkysten... he he :)

kimpe
04-01-2017, 17:37
Kommer litt an på hvor man er. De leker ikke uvær her borte. Sier de at de venter snø der vi har kontor så får de ca hele Oslos årlige snøfall på et par timer. Og storm på østkysten... he he :)

Har selvsagt opplevd skikkelig drittvær der borte, men også opplevd "Storm and floods rampage through Las Vegas", når det var et lite drypp på 5 min før sola kom frem igjen.. Vistnok det meste det hadde regnet i Vegas på 50 år i Juli, men var ikke engang en liten skur.. hehe.

God pils nede på den Irske puben på LINQ, og sjefsfrokost også på Guy Fierys ved utgangen mot Harrah. Litt nedi gågata mellom LINQ og Flamingo har du en kuul sportsbar "The Tilted KIlt", og pizzaen på den rett rundt hjøret for Kilt er også knallgod!

Kos deg Fnate!

ForeverSAS
04-01-2017, 18:08
Kjølig aften fra Snillfjord. :)

Vinteren kom en tur ja, med en svær mengde snø og -17 som har vært tilstanden gjennom dagen. Ble en kjapp tur til Orkdal for noen småting i ettermiddag. Vel hjemme måtte man i gang med å berge julebrusen som hadde stått på verandaen gjennom natten, men mange blå grader ble for mye for 5 av flaskene som må ansees som tapt( at man aldri lærer ).

De resterende tiner i oppvaskkummen, i mens blir det en runde med støvsugeren for min del.

Ha en fortreffelig en! :)

Fnate
04-01-2017, 18:30
Har selvsagt opplevd skikkelig drittvær der borte, men også opplevd "Storm and floods rampage through Las Vegas", når det var et lite drypp på 5 min før sola kom frem igjen.. Vistnok det meste det hadde regnet i Vegas på 50 år i Juli, men var ikke engang en liten skur.. hehe.

God pils nede på den Irske puben på LINQ, og sjefsfrokost også på Guy Fierys ved utgangen mot Harrah. Litt nedi gågata mellom LINQ og Flamingo har du en kuul sportsbar "The Tilted KIlt", og pizzaen på den rett rundt hjøret for Kilt er også knallgod!

Kos deg Fnate!

Takk for tips!!!! Blir nok et par Irske pils i kveld.

Samme regnvær opplegg har de jo i LA. Litt fukt i lufta og folk går helt amok. Bilene tar piruetter og alt faller i staver. He he

LN-MOW
04-01-2017, 18:42

Kim

Mye dårlig oversettelse også ...

Men 5cm sne i Atlanta er dårlig nytt uansett. Og 2000 bevegelser om dagen ville Gardermoen slitt med også, selv i 'vanlig' snevær.

Hickok
04-01-2017, 19:34
Takk for tips!!!! Blir nok et par Irske pils i kveld.

Samme regnvær opplegg har de jo i LA. Litt fukt i lufta og folk går helt amok. Bilene tar piruetter og alt faller i staver. He he

Mer øltips er å fortsette enda lenger inn i samme gaten mellom Flamingo og Linq, der du finner Yard House. Meget bra utvalg av øl.

WF789
04-01-2017, 20:58
God morgen Hash-a-go-go, frokostrestauranten på LINQ i Las Vegas. Etter en 5 timer forsinket tur med DY over dammen i går, ankomst sent og giga-kø på hotellinnsjekk. Så fikk jeg et rom der teppet er så skittent at det faktisk kleber under skoene. Ihvertfall mellom sengene.

Men nå fant jeg denne perlen her da. Det er jo sjefsfrokostplass

Ha en finere en

Må jo skaffe deg edelt kort som lar deg få fast track i innsjekkingen :p
Langt enklere å få enn hos flyselskapene også, billigere er jeg ikke sikker på.

Hypern
04-01-2017, 21:07
Mye dårlig oversettelse også ...

Men 5cm sne i Atlanta er dårlig nytt uansett. Og 2000 bevegelser om dagen ville Gardermoen slitt med også, selv i 'vanlig' snevær.

Bare det ikke kommer noe snø der eller i New York når jeg kommer over for ei litta svipptur i februar. Fingers crossed - da det er en kort tur så driter jeg i å reise om det blir massive forsinkelser. Har sitti nok værfast i New York før - da på JFK - venta og venta - flyet gikk aldri og hvor jeg skulle? BOSTON noen kilometer oppi høgget der ok da - noen er å overdrive men du skjønner tegninga. Airbus 318 fra LCY kom inn og landa fint - og virka ikke som noe vesentlige dårligere vær da... Fikk heldigvis ordna et lokalt hotell, men AA sponsa ikke - da i USA er det knapt noe regelverk rundt det... Opp til selskapet. Men men dagen etterpå fikk jeg jo privattransport i en 737 på 1A nærmest. Det var litt gøy - var jeg og et par andre pax i hele flyet. MErkelige saker - bagasjen fant jeg også igjen ved et bagasjebånd i BOS...