PDA

View Full Version : Juhuu! Det er 1. januar - Den beste dagen i året

Bergern
01-01-2017, 03:00
Godt nyttår og vel blåst 2016!
Litt susete i hodet, så det det er godt å bo på hotell.
Håper alle har hatt en innafor feiring og at det nye året topper heile driten :)
Ha en deilg start på 2017.

LN-MOW
01-01-2017, 03:10
Gritings from the other side. Her i 2016 ser vi semifinale i college football, spiser blåbærkake og drikker sjampis. En dupp i stampen er det også blitt. Alt ligger til rette for at jeg er i dyp søvn lenge før midnatt.

Eldstebikkja er ikke glad i smellene som allerede dominerer. De to andre bryr seg heldigvis ikke om det. Regner med at jeg får en 90 punds sengekamerat i natt ...

Nå tror jeg det blir en støyt skotsk myrvann ....

WF789
01-01-2017, 04:36
Godt nyttår til alle, selv om kl bare er 19.30 her.

Concorde98
01-01-2017, 07:25
God morgen og godt nyttår fra Radisson på OSL. Straks ned til frokost før en CRJ tar oss til HAM etterhvert. Bedre åpning på et nytt år enn en flytur finnes vel ikke...? ;)
Ha en fin en i lufta eller på bakken. :)

Hypern
01-01-2017, 09:30
God 1 januar. Ingen planer så her i senga blir jeg. Cocs Cola skal fortæres.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Chriscross
01-01-2017, 09:30
Godt nyttår fra Prærien. Klar himmel her men skyer/tåke på alle kanter.

Dagen går med til å besøke litt familie og å se på at kona banner når juletreet skal ut. Håper på det blir så ille at vi kan gå tilbake til kunstig neste år.

Sent from my iPhone using Tapatalk

robertaas
01-01-2017, 10:24
Godt nytt år fra charterturisten ved bassengkanten. Ligger her med masse badehåndduker på solstolene rundt meg. Pliktoppfyllende familiemedlemmer kommer med bunker de plasseter utover før de drar tilbake til familiene for frokost. Planen med dagen er å bare ligge i ro her, med noen matpauser. Strekkmålet er å få åpnet boken som jeg har med meg. Er ikke helt overbevist om at jeg holder ut.

Ha en god en alle med lite program for dagen.

jb1
01-01-2017, 11:02
God 1. nyttårsdag. Lille tulla sover godt etter sin første nyttårsaften. Få planer for dagen, nyttårskonsert og trilletur.

TriStar
01-01-2017, 11:20
God 1. januar! Relativt beskjeden nyttårsfeiring i går, så formen er fin[emoji3] For en gangs skyld hadde vi tatt turen til Rådhusplassen for å se på Oslo kommunes fyrverkeri, men med tåke tjukk som graut var det ikke stort å se... Ha en aldeles fortreffelig start på 2017!

Sent from my iPad using Tapatalk

Cecilie
01-01-2017, 11:26
Godt nyttår! Frokost er unnagjort, nå må jeg pakke om før turen går til det sentrale Østland for et nytt kapittel i morgen. Ha en fin søndag :)

EB
01-01-2017, 14:54
Godt nytt år alle sammen. Tilbake i hovedstaden etter en flott tur til Søre Osen i knallvær. Nå skal det ikke skje så mye i heimen...og tror det blir italiensk take-away på menyen i kveld. Ha et flott år:-)

Fellowship
01-01-2017, 15:08
Godt nytt år, alle forumister :)

Rolig dag i dag og fortsatt mulig å få noe god mat og drikke, i morgen er det hverdag.

LN-MOW
01-01-2017, 15:19
Jaja, da kom man seg omsider over i 2017, og her regner det. Men så lenge man jobber, who cares?

Kaffe i koppen, fotball på TV, Van Der Graaf Generator på P13 .. T minus 6 ....

ForeverSAS
01-01-2017, 15:22
God ettermiddag. :)

Snillfjorden byr på vinterlige forhold, men dog ikke verre enn at man skal kunne overleve det. Årets første dag er tradisjonen tro en skikkelig daffe-dag uten en dugg av planer. Moderen og jeg har inntatt hhv godstolen og sofakroken med en dose julekaker på bordet mens TVen styrer showet. Det er egentlig det jeg liker best med denne perioden, det å kunne ha besøk av familie uten noe stress.

I morgen blir det ut på landeveien igjen-og også sjøveien, med kurs for et nabolag i nærheten av OLA. Lillesøster skal bringes hjem for siste halvår i 9-klasse.

Ha en fortreffelig første dag i 2017! :)

Someone
01-01-2017, 15:41
God ettermiddag fra hovedstaden. Gikk greit å komme seg ned fra fjellet, derimot var det en liten nedtur at heisen fra garasjen stod. Men fikk i det minste dagens trim. Snart litt ski på TVen, og tror vi ender opp med en grandis i kveld. Ha en fin dag

BSSW
01-01-2017, 16:46
Grynt fra GOA

Suksess i gårkveld/natt hvor det gikk i line gåing og klarting i tøyremser, før det ved midnatt var musikk helt rett ved akvariet i byen.

Dagen i dag er ikke like bra...
Har ikke vært ute av rommet enda, pga man er blitt syk :8:
Håper det blir bra til i morgen, og at det ikke er smittsomt :8:

Ha en bedre nyttårsdag enn meg forumister :)

Millemor
01-01-2017, 16:55
God ettermiddag. :) Ble mye rødvin i går kveld, så var tungt å forlate senga i dag, klokka ble godt over 12 før jeg kom meg opp. Bortsett fra å ha vært innom en vaskeautomat med bilen har jeg ikke gjort noe fornuftig. Har tilbrakt det meste av dagen med å sløve foran TV'n, Drømmedesign maraton på VOX var perfekt tidsfordriv. Senere står valget mellom Grandis eller wienerpølser til middag...

Fredrik74
01-01-2017, 16:59
EDIT: idiotFredrik

Trött 1 januari...

robertaas
01-01-2017, 17:53
Drømmedesign maraton på VOX var perfekt tidsfordriv.
Grand Designs? En av mine favoritter.

Klarte i alle fall å få streamet nyttårskonserten live mens jeg lå ved bassenget. Greit med 40GB inkludert som også kan brukes i utlandet.