View Full Version : Glad fredag
God lille julaften...morgen:-) Våknet her på Clarion Hotel Tyholmen og er snart klar for siste del av turen mot årets julefeiring i Stavanger. Ha en fin fin fredag!
Chriscross
23-12-2016, 06:50
God morgen fra Prærien. Snøfall surrer på tv og fyr på peisen før jentene skal i barnehagen og jeg trimme litt før jobb.
Sent from my iPhone using Tapatalk
God morgen fra Arendal, dog noe lenger øst enn EB. Kom meg greit hjem i går, "bare" en time forsinket grunnet stengt rullebane i Bodø en halvtimes tid på ettermiddagen. Nå skal jeg en tur til frisøren, og deretter møte noen venninner. Ha en trivelig lille julaften :)
God morgen fra en knirkete trikk. En tur innom de gamle for en gjenglemt julegave før jeg på jobben stort sett skal rydde pulten og levere fra meg PC, før jeg tar juleferie på ubestemt tid. Siden resten av familien kjørte til svigers i går får jeg la NSB ta meg ned til Vestfold etterpå. Ha en fin dag
Twin Otter
23-12-2016, 08:13
God morgen fra Forus. Her er det som forventet ganske så stille. Så man sitter her med kaffekoppen og kjenner julefreden senke seg. Etter jobb bærer det rett på stasjonen og finne toget til Telemark hvor julen skal tilbringes. Er vel fremme sånn i elleve-tiden i kveld hvis alt går som smurt...
Fly med oss
23-12-2016, 08:48
God morgen fra hjemmekontor midt i Oslo sentrum. Etter lunsj bærer det bort på postkontoret for å hente den aller siste pakken - og ja, den er til meg fra meg. Det er utrolig hvor mange av det slaget det ble i år :lol:
Ha en fin dag! :spin
God morgen fra senga. Ble noen siste dag på jobb før jul øl i går men får vel stå opp. Har et par ting å ordne i dag.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
God morgen fra Nationaltheatret. Venter på linje 1 til Gaustad. I går ble jeg oppgradert fra å være gjest til å høre hjemme i det superhemmelige forskningsbygget vårt. Samtidig oppdaterte man sikkerheten ytterligere slik at man nå må bipe og taste kode for å bæsje.
Da er det vel bare å sette i gang med siste dag før jul. Vente til resten går hjem og så sette seg ned og avslutte året.
Ha en fin en
jcnorway
23-12-2016, 11:00
God morgen fra Ensjø!
Solen skinner og bilen fikk seg en velfortjent julevask før jobb i dag.
Gjenstår litt småtteri som man satser på å få fikset i ettermiddag. Kort og komprimert juleferie da det er jobb allerede på tirsdag. Men men... noen må holde hjulene i gang.
God morgen fra Nationaltheatret. Venter på linje 1 til Gaustad. I går ble jeg oppgradert fra å være gjest til å høre hjemme i det superhemmelige forskningsbygget vårt. Samtidig oppdaterte man sikkerheten ytterligere slik at man nå må bipe og taste kode for å bæsje.
Om man finner på å sitte over kl 16 så må man bipe og taste kode for å få komme seg ut av bygget. Om man har rota bort kortet og ikke kommer seg hjem så kan man i det minste spise is og gå på do uten å bipe og taste koder :lol:
FlyingDutchman
23-12-2016, 11:16
God morgen fra loungen på Gardermoen. Skal innom CPH og videre til Tokyo.
Flying away for xmas. Gleder meg som en unge, blir første gang i business på en interkontinental tur.
Bizflyer
23-12-2016, 11:23
God formiddag fra det sørlandske!
Her startet dagen tidlig da vin-jeep-taxien fra Oslo hadde en leveranse til meg. Går visst fast rute på denne tiden av året mellom Oslo og Stavanger har jeg hørt....
Det er vel på tide å starte med å kjøpe inn julegaver nå? Så da må jeg vel stikke til byen en tur for å komme i mål innen hovmesteren kommer snublende inn til grevinnen.
I kveld skal det også bli masse god mat og drikke, så da er det bare å være klar, så resten av julefeiringen går knirkefritt.
Men det hjelper sikkert hvis jeg drikker litt også. Og da er jo ikke det så rart?
God LilleJulaften ønskes!
AirbusTrond
23-12-2016, 13:51
God dag fra det Nordvestlandske! Her har hummermannen vært på døra. Kardinalene måtte kokes før de fikk den rette julefargen.
Ufyselig vær i natt med hagl og torden, men det har roet seg nå og det er bra julevær.
Ser ut til at det meste av godsaker er i hus og den siste gjesten ventes i kveld.
Riktig god Lille Julaften!
Vanlig arbeidsfredag og vårvær. 'Nuff said.
God lillejulaften ettermiddag fra gullstuen på OSL. Ferden går først til CPH før den fortsetter til PMI i morgen, hvor det blir julefeiring med diverse familie.
Edit: kan melde om både ribbebiter, julepølse og minimedisterkaker i loungen i dag. Selv om undertegnede gikk for tomatsuppe...