PDA

View Full Version : God onsdag Oslo


Hypern
21-12-2016, 05:07
Håper den blir bedre for min del. Insomnia og rett og slett ikke i form. Jeg blir rett og slett smågal. Men radioen er på som en trøst som den alltid er når dette skjer. Da er det ihvertfall noen som snakker til meg på et vis.

Jaja ha en god førjuls onsdag.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

EB
21-12-2016, 06:04
God morgen Ris. Om ikke helt frisk så bærer det ned på bryggekontoret for en siste økt før jul. Ettermiddagen går med til en del forberedelser og kvelden til pakking. I morgen er det "Driving away for christmas" :-)

Chriscross
21-12-2016, 08:03
God morgen. Her er det vannkoppedag med yngstejenta. Formen er egfntlig bra då vi får finne på noe hyggelig tror jeg. Mammaen må vel igså få en julegave då kanskje det blir litt shopping.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ATC-flyradar
21-12-2016, 08:22
God morgen fra Oslo nord/øst - har vinden avtatt - greit med fønavind så det tørker opp - tross litt småregn klokken 06:45.

Folkens, er alt klappet og klart for julefeiring ?

Jan

Someone
21-12-2016, 09:18
God morgen. Møte i barnehagen siden arvingen skal "hoppe over" siste halvåret blant småbarn er unnagjort. Sitteplass er sikret på 20 bussen og Skøyen er neste. En frisørtime i arbeidstiden er booket også. Får vel pakke litt i kveld også, da fortroppen drar på juleferie i morgen. Ha en fin dag


Sent from my iPhone using Tapatalk

KnutW
21-12-2016, 09:20
Morning fra bussrute 242. Mannfluensaen begynte å slippe taket i går kveld, så nå er det på vei til jobb. Adskillig bedre flyt i trafikken i dag enn normalt, tydelig at mange har tatt seg fri allerede. God onsdag!

AirbusTrond
21-12-2016, 10:31
God dag fra hovedstaden. Ryggen liker ikke at jeg sitter, så da får jeg vel stå da. Siste hele arbeidsdag før jul, i morgen blir det "Flying home for Christmas". Kjøringen overlater jeg til andre. Vingaver på pulten i dag - alltid kjekt. Ha en fin-fin førjulsonsdag !

Twin Otter
21-12-2016, 10:47
God formiddag fra Forus. Her merkes det på aktivitetsnivået at det nærmer seg jul. Men må nok holde ut her på kontoret helt frem til fredag, men det skal nok gå godt.

Fnate
21-12-2016, 11:11
God morgen fra et kontor i Essen, der jeg sitter og jobber mens jeg venter på audiens hos storsjæfen.

I og for seg en noe unormal rutine på dette besøket, ettersom vi hadde festen i går og så skal det være møter i dag. Og møter skal helst foregå PLUTSELIG, så bare å holde seg i barten.

Hjem med Lufthansa like etter PLUTSELIG.

Ha en fin en.

Edvard
21-12-2016, 11:39
Original vri fra Genève:

www.youtube.com/watch?v=6PqgxwzjYUw

Bizflyer
21-12-2016, 12:03
God formiddag fra det Sørlandske!

Første kontordag på ei uke, medfører store arbeidsoppgaver som har ligget på vent. Og i kveld venter julebord på superspeed..... Har blitt litt mye alkohol den siste uka (les hver dag bortsett fra i går....) så jeg vurderer faktisk å ikke drikke i kveld. Ja, jeg vet det er litt uvant meg. Men vi får nå se hvordan det går. Det meldes om 3 meter bølger, så vi får nok hoppet litt.

Forhåpentligvis får man kjøpt noen julegaver. Enkelte har hevdet at det er på tide å starte den shoppingen nå.... Makan, det er da enda flere dager til jul jo. Får håpe det finnes noen gode tilbud ombord da.

Fortsatt god onsdag ønskes.

darkcho
21-12-2016, 12:42
God onsdag fra Oslo. Årets siste flight går om noen timer, det kjennes faktisk litt godt. Endte på 130 flights dette året, nokså nøyaktig det samme som i fjor. 2017 ser ut til å bli minst like travelt.

Ha en fin onsdag, forumister :)

storg
21-12-2016, 13:56
God ettermiddag fra Oslo. Pakker og gjør meg klar for juleferie. Flyr mot det sørlandske i kveld. Ellers har jo sola snudd. Så nå går det mot bedre tider.

Discus
21-12-2016, 15:22
God ettermiddag. Siste dagen i år med fullt trøkk på jobb. Nå er det bare rydde-og-sulle-dager igjen. Ha en fin kveld foran TV eller i sjåppingkø

roger
21-12-2016, 16:34
Julefri om få minutt! Det vil bli full gass over nyttår igjen, men no er det slutt for i år. Det kom ei melding i innboksen som impliserar meir arbeid på meg enn eg har tid til, men så får det vere :). Litt rydding av kontor, så er det heim.

Fnate
21-12-2016, 17:07
Careful what you wish for...

Satt meg inn i LH flyet til OSL, så teppet og putene i stolen. Tenkte; "ååååhhh... hvorfor kunne det ikke vært en lengre flight..."

Vel, så er det trøbbel i München. Blir nok ikke så kort allikevel, men ikke helt som jeg hadde tenkt. :/

LN-MOW
21-12-2016, 17:27
G'moorgen! Flott frostmorgen her i det dype sør. Og nå som solen har skint litt, er det ikke så mye frost igjen heller. Arbeidsdagen er godt i gang og vi har allerede sparket ut dagens første mormonere ....

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161221/7c9aace3cd43c79a494a038ca47dc421.jpg

ForeverSAS
21-12-2016, 22:42
God kveld fra Snillfjord. :)

Oi, nok en dag er havn og det ble vitterlig en dag i shoppingens tegn, dessverre for VISA-kortet. Etter endeløs vandring på senteret trodde jeg jeg skulle slippe ut. Men plutselig, like ved utgangen, der treffer man kjentfolk man ikke har sett face to face på sikkert 10 år. Og vi som var sååå nære den po****s utgangen. Nåvel, trivelig med prating og kaffekopp når man treffer folk man ikke har sett på lange tider( enda man bor bare 45 min fra hverandre ).

Nå, kyllinggryte, julebrus og alene hjemme 3, kalles rekreasjon tror jeg.

Ha en fortreffelig en! :)