View Full Version : God søndag morgen!
Så tenner vi 4 lys...og ønsker en riktig god morgen fra Ris. Ikke så veldig mange planer for dagen i dag heller... Ha en stressfri 4. søndag i advent.
ENGM 911
18-12-2016, 05:12
God morgen fra OSL. FZFG i emne, men om ikke lenge er denne nattvakten over. Rolig natt så langt, må det bare fortsette de to neste timene.
Chriscross
18-12-2016, 06:04
God morgen. Ser ut til at iallfall eldstejenta er tilbake på norsk tid siden klokken er 06.01 nå og hun fortsatt sover. Koselig med frokost 04.30 altså, men dagen blir veldig lang.
Dagens plan er vel å tenne fire lys, kjøpe juletre og kanskje noen gaver. Også er det en epostkonto for sameiet jeg ikke har orket åpne etter ferie enda...
Sent from my iPhone using Tapatalk
God morgen fra kantinen på CPH. Sitter og venter på morgenavgangen til BGO, som med det markerer avslutningen på ferien for denne gang. Nå blir det en uke med driitstress (blant annet et år med reiseregninger som må inn...), så her er det bare å stramme seg opp!
God morgen ja.
Alt well i Florida, juleselskaper på gang og lever og hjerne smurt opp fint.
Bra liv i koloniene, vær og føre også ganske bra.
Skulle vel flyttet hit 35 år siden.
Som sagt så gjort.
Har ikke angret, men fint i Norge, ihvertfall sommerstid, en Fredag kanskje.
God morgen fra Oslo. Julebord så her ligger hodet og kroppen og synes mengden alkohol var for mye. Har heldigvis lite på tapetet så her i senga blir man inntil videre.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
God morgen fra Stavanger. Her har en benket seg fremfor tv'n mens Kaffe trakteren er i gang. Har vert en helg av det rolige slaget med bringing og henting på de yngre tenåringene.
Ha en suuper søndag :)
Meh frå Trondheim. Trudde vi var ferdige med omgangssykja, men det tok eldsteguten ein omgang til. Mao lite plana neste par dagane.
Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
God morgen fra Sandaker. Greit å få sove ut etter julebord med mer enn nok akevitt i går. Her får vi snart besøk for ymse juleforberedelser. Så antar det utgår å ligge på sofaen. Ha en fin dag
Slapp morgen fra Ullevål.
Det 'jobbes' mellom idrettsslagene.
Ha en snasen slutt på uken :)
God ettermiddag fra BKK.
Våknet så tidlig at jeg sovnet igjen på formiddagen og nesten forsov meg til flyet til Samui, som parkerer ved gate as this is written.
Litt etter skjemaet, sulten og litt sjuk etter gårsdagen ved ankomst check-In området til PG kunne jeg bare konstatere at det ender ikke godt. Kø langt ut av sperrebåndene. Et par spanske manøvrere med brysk avvisning endte jeg på billettkontoret hvor jeg diskré og forhåpentligvis behersket sa at det å vente 30-40 min på et BP for å fly til Samui skjer ikke. BP asap eller kanseller billetten. Jeg kan fremdeles nå TG sin avg.
3 min seinere gikk jeg gjennom sikkerhetskontrollen med BP og klar for frokost/lunsj.
Ikke mitt stolteste opptreden men kø-ståing for å få et BP er ikke tema.
Sier fortsatt god helg og god helg til kommende helg.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161218/4b92a1b3b8bd6df96f0c226588f43506.jpg
Knyttneve testen ikke bestått på PG 171 - A319. Fikk ikke BP mellom. Og jeg som bare er 180cm
Andre ting man også fant god og brisen på julebord var et reisefølge til Nord Korea Hun mener det fortsatt i mer edru tilstand. :)
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
Greetings fra Råde
Her har man forvillet seg fra ett hjørne av landet til et annet. Spørs om det skjer noe spesielt her i gården, men i morgen blir julehandel i nabokommunen. Har fremdeles noen julegaver gjenstående :p
Her er det rett under null, og solen er fremme, så ikke så verst vær.
Ha en fin søndag forumister :)
Desk pilot
18-12-2016, 12:55
Go ettermiddag. Da er årets store julegave til familien i boks. I begynnelsen av neste år skal KLM fly oss fra Værnes til Brasil. Og så blir det innenriks med GOLs intelligente luftlinjer. Begynner å glede meg allerede :)
God ettermiddag fra Skaun!
Kona på jobb, det betyr søndag i sofaen med fotball og sport på TV! Deilig da:)
Kjedelig mandag i morgen med reiseregninger og papirarbeid, forhåpentligvis senker julefreden seg snart.
Fikk booket meg en companionreise til HKG neste høst, ikke sikkert jeg har tid, men har i allefall plassene da. Så får vi se...
Ha en fin adventssøndag.
Kim
God morgen fra vest
Fremdeles sne i luften og passe kaldt, en rolig dag for aa bli kvitt en kraftig forkjoelese. "Binge Watching" av "The Man in the High Castle" Season 2 (ikke rart at Trump vil bli kvitt Amazon og spesiellt Orginale Amazon Serier som denne). Ha en fin en som dem sier i Deltabyen.
I den ordentlige Delta-byen sier vi 'Have a Coke and a Smile'. ;)
Gudd evening! Her har man rukket en kjøretur frem og tilbake til SC allerede. Surt og kaldt nå etter at det var over 20 i morges. Kjerringa som knuste postkassen vår og totalhavarerte Porschen sin for et par uker siden dukket plutselig opp og ville gjøre opp for seg. Advokaten hennes hadde visst rådet henne til det - altså ikke hennes egen rettsfølelse. Merr.
Gudd evening! Her har man rukket en kjøretur frem og tilbake til SC allerede. Surt og kaldt nå etter at det var over 20 i morges. Kjerringa som knuste postkassen vår og totalhavarerte Porschen sin for et par uker siden dukket plutselig opp og ville gjøre opp for seg. Advokaten hennes hadde visst rådet henne til det - altså ikke hennes egen rettsfølelse. Merr.
Du forklarte vel at postkassa ikke bare var laget av gull, men hadde også en varm og intim affeksjonsverdi og at Dere gråt hver dag etter tapet, derfor 5 sifret beløp som kanskje ikke er nok heller...:headbang
Jeg var desverre ikke hjemme og kona tenkte at dama nok hadde nok problemer allerede .. disse kvinnfolka holder sammen, vettu ... ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
I Seattle sier vi "Have a Joint and you will smile" (hvordan kan man ellers leve med Trump)