PDA

View Full Version : God lørdag!

mcduck
16-12-2016, 23:44
Sitter på flytoget og nyter litt julemusikk på Spotify. 2 ukers ferie er over og nå bærer det hjemover med SAS. Heldigvis gikk budet på Plus gjennom. Ankom hotellet kl 23 i går og da var det litt surt å bli oppgradert til beste suite når man skulle opp kl 5 igjen.

Om noen skulle være på samme flight så sitter mcduck på 26A ;)

Ha en fin lørdag!

LN-MOW
16-12-2016, 23:47
Ankom hotellet kl 23 i går og da var det litt surt å bli oppgradert til beste suite når man skulle opp kl 5 igjen.

!

Ja, standard det. Jo kortere opphold, jo større er rommet .. :p

Straks hæljefri her. Guttungen skal bespises på favorittrestauranten (Chili's) og feire at det bare er et år til han kan få seg en øl.

Kjøøør helg!

Bergern
17-12-2016, 04:08
Trøyt morgen fra Ullevål.
Mye fyll i natt, spesielt blant 'kundene' våre :) Kun en nattvakt denne gangen. Oh, joy!
Ikveld venter et ørlite lutefiskmåltid. Skal nok følges av mine størelsesmessig umake venner på bordet.

Strålende lørdag ønskes

EB
17-12-2016, 06:45
Ingenting, absolutt ingenting på programmet i dag - herlig:-) God formiddag (det er jo 7 timer etter trådens start) fra Ris - ha en flott lørdag du også:-)

Someone
17-12-2016, 07:18
God morgen fra Sandaker. Arvingen sov en time enn hva som er normalt nå for tiden. Hvilket gjorde godt. Noen ærend som må fikses før vi skal på en nissefest etterpå. Før jeg i kveld skal på årets siste julebord. Og akkurat det vet jeg blir fuktig. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

FQTV
17-12-2016, 08:35
God ettermiddag fra BKK.

Ser ut som vinteren har kommet. Det er kun 22 grader om natten.
Så nå bruker jeg aircon til å varme opp rommet mitt til ca 25 grader.

Ser ut som jeg skal på K Samui i morgen. Hvor var den jækla flybilletten blitt av....? Obs, den er ikke bestilt enda. Sånn går nå dagene. Mer champis i kveld.
Har en Magnum flaske som skal konsumeres så det blir sein flight til Samui i morgen.

God helg ønske alle der ute.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Concorde98
17-12-2016, 08:59
God morgen fra deltabyen Lillestrøm. Eller god morgen er vel å ta i. Kraftig forkjølelse med feber og verking i kroppen er ikke så gøy. Heldigvis, sjelden jeg sier det, ikke noen flytur i dag. Ha en bedre dag alle sammen!

Cecilie
17-12-2016, 09:36
God morgen fra St. Gallen! Frokost på Radisson Blu er unnagjort, og nå skal vi straks ut på tur med leiebilen vår (Citröen Cactus 😂 ) Brodern har lesedag på universitetet frem til klokken 16 så da står mor og jeg fritt til å utforske områdene. Vi tenkte oss en tur til Lucerne, før retur hit i ettermiddag. Da skal vi innom julemarkedet.

Ha en fin lørdag :)

AirbusTrond
17-12-2016, 10:06
God dag fra Gamle Oslo. Her er sofa inntatt for planlegging av dagen. Skal handles litt småting inn, tenkte lage litt godt tilbehør til osten i jula, litt av kvede, og noe annet av honning og valnøtter (eller kvalnøtter, som det hetter på nynorsk). Satser på en biff og bearnaise til kvelds, etter lutefisk forrige helg. Da gikk det med over 1 kilo per gjest...

... første tur på ny balkong i går kveld. Ikke store saken, men god plass til to soler og et bord til øl, sherry, whisky etc.

Ha en fin-fin lørdag før jul. Neste lørdag er jo det alvor.

Millemor
17-12-2016, 10:17
God dag fra kjøkkenbutikken på kålåker'n. Siste arbeidslørdag i 2016 for meg. Tror det blir en stille en, er nok kjøpesenterene som får kjørt seg i dag. Middag med noen venner i kveld, ryktene sier det står sushi på menyen. Da blir det nok fuktig for min del, da rå fisk ikke er favoritten.

Ha en fin lørdag :)

Bizflyer
17-12-2016, 11:18
Guten morgen fra det Berlinske!

Full fres på julebordet torsdag, og sannelig ble det ikke bånn gass her i det Berlinske i går kveld også. Men fordelen var da at man ikke skulle opp grytidlig igjen i dag. Så fint å få sovet litt ut.

Nå står shopping og julemarked på planen. Og kanskje en liten Gluhwein med noe godt oppi innimellom. Tåkete her og temp rundt null.

Strålende lørdag ønskes. Jeg kjenner på meg at denne dagen også kommer til å bli fuktig. Men det er jo som kjent ikke rart at jeg drikker.....

Hickok
17-12-2016, 12:19
God ettermiddag fra HKT. Snart blir det MI755 til SIN og videre derfra til CPH. Dermed er offisielt ferien slutt. Nå blir det en uke på jobb før det er ny ferie.

Slik går nu dagan.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Fnate
17-12-2016, 15:09
God dag fra Lillestrøm. Dundrosaurusen er jaget ut på jobb, jeg har vasket kjøkken og bad og vært morgengretten nok for en hel familie. :)

Det er ingen spøk når to dritsta, passe sære, svært ulike og langtidssingle folk skal forsøke å dele 42m2 flere dager i strekk altså...

Virkelig ikke

Men nå er det bare å pelle seg ut og handle litt mer, før det blir en liten nap og så ribbefest hos en kompis i kveld.

Ha en fin en

Ha en fin en

Fnate
17-12-2016, 15:09
Ah... nevnte jeg at dere får ha en fin en?

Fnate
17-12-2016, 15:11
Ha en fin en

roger
17-12-2016, 15:29
Kvelden frå Trondheim. Alle fire er eit eller anna hakk under å vere heilt i slag. Så eg kjenner på meg at den årlege juleølseansen utgår for min del i år. Har fått rydda litt, men lite action i heimen. Trur eg satsa på at julefreden melder seg så snart så råd.

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk