PDA

View Full Version : Da var det loerdag i Gnore ..


LN-MOW
29-07-2006, 05:56
Det begynner aa moerkne her i California. Har akkurat lagt innpaa litt 'kveldsmat' og faar vel forberede meg paa bingen. Lang dag er over, og morgendagen blir mindre busy enn beregnet. Kjerra herfra (RIV) er reskedulert og vil gaa samtidig med den jeg skulle ha i San Diego, saa da kan jeg sove saa lenge jeg vil ... :zzz

Vet ikke hvor jeg sover i morgen kveld ennaa. Har booket hotell i San Diego, men jeg gidder ikke a kjoere dit bare for aa sove. Blir vel her jeg er, tenker jeg ...

Natta!!

Someone
29-07-2006, 11:36
God morgen fra ett solfylt Oslo. Blir litt arbeid som må gjøres hjemme først før jeg i ettermiddag setter kursen mot Kongens By:DEN

Ha en fin dag

Utflyttet
29-07-2006, 15:59
Morn fra solfyllte Bergen. Blir dessverre jobbing i dag og, som hver dag frem til den 15. :(

-A

EB
29-07-2006, 16:45
Ble en fantastisk konsert på Gjøvik Gård i går kveld... Nå gjøres det klart for middag med venner her i huset. mat og vin må man jo ha... Ha en bedre lørdag...:D

Farmer
29-07-2006, 18:46
God ettermiddag. Da var alt som lukter ferie over og kofferten er pakket og jeg er ute på tur igjen. MJF-TRD-CPH-LHR er unnagjort. Herlig å fly MD80 på rad 3 igjen :colgate:
Snakk om stillhet så lang der framme så langt fra viftene som er sååå langt der bak.Nå skal jeg få i meg en kaffe er på Starbucks på T3 før jeg sjekker inn på TG som går til BKK senere i kveld. Egentlig litt galskap å fly TG og være offline så lenge.. men hva gjør man ikke når jeg ønsker å være framme i god tid før mandagens møter.

dc-8-63
29-07-2006, 21:25
...det er en stille og fredelig loerdag paa Bainbridge ogsaa, noe jeg setter pris paa etter en guffen avslutning paa uken....sykkelturen hjem i fra jobb gikk fort fra en sprint gjennom Seattle, med Jonas fjeld og Konnerud paa full guffe paa iPoden, til plutselig aa vaere omringet av tungt bevaepnede Politi overallt:cry: 3 minutter foer jeg krysset 3rd Avenue, hadde en, som kallte seg en sint muslim (I am an angry Muslim) skutt 6 personer i et joedisk senter her i Seattle, og Politiet hadde ikke rukket aa avsperre noe somhelst da jeg kom fykende opp Virginia Street og ble braatt stoppet av en Politimann i full anti terror utstyr....fikk klar beskjed om aa gaa av sykklen og spasere svaert rolig med menneskemassen.....tankene ble fort konsentrert om de som var blitt skutt, en kvinne var doed....3 kjemper om livet med svaert kritiske skader, 2 var lettere skadet...

AirbusTrond
29-07-2006, 21:35
Huff, skjer litt av hvert. I Oslo var det knivstikking i det kurdiske miljøet på fredag. Men personlig mener jeg at denne bankingen på "kampen mot terror" (muslimer) gjør at alle mange med denne troen føler seg forfulgt. "En gal muslim" blir jo på en måte synonmt med død og forferdelse, selv om en gal muslim ikke er verre enn andre gælninger. Antar at denne mannen ikke var muslim i det hele tatt.. nuvel, blir vel snart bannet for OT-politics, sorry, men kunne ikke lavære.

LN-MOW
29-07-2006, 22:35
Originally posted by dc-8-63

...hadde en, som kallte seg en sint muslim (I am an angry Muslim) skutt 6 personer i et joedisk senter her i Seattle, ...

Fulgte dette paa nyhetene i gaar ...
Seattle har relativt faa drap, men naar de kommer har de i det siste hatt en tendens til aa vaere av den bisarre sorten .... :(