PDA

View Full Version : God søndag!

Concorde98
11-12-2016, 06:41
God morgen fra Arlanda. Her snør det ennå, som det har gjort det siste døgnet. Ikke de helt store mengdene. Hjem etter frokost på Plusness class. Det blir årets siste flytur for meg. Ny rekord i år! 80 turer totalt, 2 jobbturer. Alle 4 jobbtur segmentene er DY. Så det gylne kortet kom på segmenter privat. Ønsker alle en riktig fin søndag, i lufta eller på bakken. :)

Hickok
11-12-2016, 06:47
God ettermiddag fra det solfylte sørlige Thailand. Snart lunsj. Har ingen andre planer enn Chelsea kamp og middag i dag. Deilig.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

petter380
11-12-2016, 08:17
Hello fra BGO, hvor mildværet ingen ende vil ta = elendige forhold til fjells. Lite/dårlig søvn i natt og, heldigvis både innendørs tennis og pinnekjøtt i dag som forhåpentligvis gir grunnlag til en mer sammenhengene og god natt søvn om 14t [emoji38][emoji13]

Kunne vært verre, dvs. hatt eksamener, så kan ikke klage for mye. God søndag!

jb1
11-12-2016, 08:35
God babymorgen fra Oslo. Det er bart og grått, men litt dagslys ute. Familiens yngste er lys våken og koser seg i sitt babygym=pappa må opp til ukristelig tid.

Sent from my iPhone using Tapatalk

EB
11-12-2016, 08:53
Glad formiddag fra Ris. Ut for å hente OIIIIIIIO'n på andre siden av byen. Pølser og champagne for å feire ny leilighet til noen veldig gode venner...og da gjenstår det vel bare å rusle bort til DFDS som skal ta meg til København. Glad søndag:-)

roger
11-12-2016, 09:02
Morn frå Trondheim. Litt "bakrus" her i dag. Hadde foreldra til frøkna og ei bøtte med rakfisk på besøk, eg stod for øl og akevitt... Det gjekk no bra det, verre er det at minste gutungen kasta opp (verken fisk eller akevitt på han, nei). Håpar det går over...

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

Someone
11-12-2016, 09:06
Mornings fra, ikke fra bydel Sagene i dag, men bydel Frogner. Greit å la farfar stå opp med arvingen i dag, så vi fikk sove til nærmere ni. Julefest hos noen venner etterpå. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

robertaas
11-12-2016, 09:12
God morgen fra Cantetbury. Er førstemann til frokost da det tok dem over 1 time å servere igår. Klarer de ikke det raskere idag må jeg forlate dem før de får servert slik at jeg når toget til Dover, de går kun ėn gang i timen. Mildt vær uten regn og solen skal titte frem idag. Har allerede ventet over et kvarter og de har enda ikke tatt bestillingen så det ser dårlig ut for frokosten idag. Millers Arms Inn er for folk med god tid.

Ha en god en alle som synes det er grenser for hvor lenge man skal vente på frokost.

Hypern
11-12-2016, 12:07
Morn frå Trondheim. Litt "bakrus" her i dag. Hadde foreldra til frøkna og ei bøtte med rakfisk på besøk, eg stod for øl og akevitt... Det gjekk no bra det, verre er det at minste gutungen kasta opp (verken fisk eller akevitt på han, nei). Håpar det går over...

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

Omgangssyke er vel en av bivirkningene man har som småbarnsforeldre. Herjer jo alltid i desember og januar de virusgreiene. Trikset er enkelt - god håndhygiene. :)

Jaja god snart ettermiddag fra Oslo. Her har man rydda litt i heimen, middag hos opphavet senere og julekonsert før helga avrundes med håndball. Dessverre går jeg jo glipp av Liverpool - West Ham da. Gårsdagen var jo litt flau, hadde invitert to kompiser på kino, men kom en time for sent fordi jeg hadde lest feil time. Tror det kom av at jeg hadde diskutert frem og tilbake ulike dager og tittet på billetter så da må et klokkeslett ha festet seg i hukommelsen... :old men fikk sett halve filmen... :p og rikelig Kinoplusspoeng for det er ingen krav til at boardingkortet scannes. :p

Discus
11-12-2016, 12:18
God formiddag - kaffe i koppen, noe sportsgreier på tv og så ble jeg sittende å bla litt i OAG-bloggen http://www.oag.com/blog En del artig å lese.

Meeeen burde egentlig finne frem kredittkortet og booke litt feilpriser og ikke minst skittbillige Y+-billetter hos BA. I tillegg er det vel på tide å tenke på julegaver og sånn?

Fnate
11-12-2016, 12:21
Guten tag fra Lillestrøm. Fenomenal dag i går, med gutta til London. Ut med BA761, tilbake med BA768. Sistnevnte en dugelig partyflight. Ikke så mye fyll, men veldig høy stemning i gruppen vår og en annen. Det falt nok dessverre CSM'en litt tung for hun hadde en stram mine. Resten av crew'et derimot syntes det var helt konge, og tok del i storstemningen. Kanskje det var det som gav CSM'en ekstra stramme lepper. Jeg vet ikke.

Vi hadde det i hvert fall veldig moro. Det hadde 95% prosent av de andre i Club også, men så klart ikke helt optimalt for hun siste som satt alene med vannglasset sitt.

Ja, ja... det er en gang i året

Ha en fin en

Hickok
11-12-2016, 13:11
Ja, ja... det er en gang i året

Eller som jeg liker å si om det passer seg slik, det er lørdag bare en gang i uken.

Bergern
11-12-2016, 13:38
God ettermiddag!
Tristeste dagen i uken, tross full WC-deltagels i alle vinterdisipliner.
Har bestemt meg for at pinnekjøtt er helt ok, mens lutefisk, rakfisk og ribbe vinner hver gang.
Feiende flott søndag ønskes :)

LN-MOW
11-12-2016, 14:15
G'moorgen! Snart slutt på arbeidshelgen - kun siste skiftet (sjarmøretappen) igjen. Innimellom blir det vel noen fotballkamper av begge typer.
Seattle Sounders vant forøvrig sin første MLS-tittel i går etter straffespark - svært spennende og veldig fysisk.

Nå mer kaffe .....

Millemor
11-12-2016, 14:30
God ettermiddag fra Lier. Setter snart kursen mot Oslo for å få meg en matbit før jeg setter meg på en shuttlebuss til Telenor Arena og Nobel Peace Prize Concert i kveld. Håper det er verdt den noe stive billettprisen på 1.245 kr...

robertaas
11-12-2016, 18:35
Skandale! Senator-loungen på LHR2 har ikke teskjeer. Man må inta mango-mousse og slikt med en diger suppeskje!

Tjab
11-12-2016, 18:39
Skandale! Senator-loungen på LHR2 har ikke teskjeer. Man må inta mango-mousse og slikt med en diger suppeskje!

Aner vi følgen av Brexit her?

robertaas
11-12-2016, 18:41
God ettermiddag fra Lier. Setter snart kursen mot Oslo for å få meg en matbit før jeg setter meg på en shuttlebuss til Telenor Arena og Nobel Peace Prize Concert i kveld. Håper det er verdt den noe stive billettprisen på 1.245 kr...
Har lastet ned app for å se det i VR. Satser på at det er nett ombord på neste flight så man kan se det der.

robertaas
11-12-2016, 18:43
Først forsvant annen hver topp på Toblerone og så forsvant teskjeene.

Eller kanskje det er Trump, han har jo skylden for det meste allerede.

Discus
11-12-2016, 20:29

Kanskje det er en ny trend? AA synes det er kjekt å spise fisk med skje, som var eneste verktøy som ble igjen etter at de ryddet etter forretten.

LN-RTP
11-12-2016, 20:46
. Kanskje det er en ny trend? AA synes det er kjekt å spise fisk med skje, som var eneste verktøy som ble igjen etter at de ryddet etter forretten.

Trykk på knappen så får du ferskt bestikk rullet inn i tøy serviett.
Har reist AA på F og C 500 ganger og dem har aldri vært knuslete på bestikket
Spiste du fisken med skjei er det din feil.

Fnate
12-12-2016, 00:35
Har reist AA på F og C 500 ganger og dem har aldri vært knuslete på bestillet.

Jeg tror han mente at han hadde tidenes værste AA crew, og hadde knappen trykket inne leeeeeenge uten å få hjelp. Discus er ikke en surveknott sånn som meg. ;)

Discus
13-12-2016, 01:26
Har reist AA på F og C 500 ganger og dem har aldri vært knuslete på bestikket
Første bestikket var uvasket, jeg trykket knappen uten at noe skjedde. Gikk i galley fikk nytt bestikk (som ikke var rullet inn i tøyserviett, og ingen beklagelse). Dette forsvant med forretten, deretter ny knappetrykk uten at det gav respons så jeg måte igjen gå i gallley og påkalle oppmerksomhet...og så kom det påfyll av vin til maten sammen med desserten. (Ja, Fnate har rett ;))