View Full Version : Fremøte tid på CPH
Vet noen om problemene på Kastrup har løst seg eller er det fortsatt problemer med check-in og security?
Drar hjem med 19.50 til Oslo søndag og lurer på om det holder med en time før som det gjorde før? (3år siden jeg flyttet hjem fra Køben og de 3 årene jeg bodde der gikk det fint med 1 time) Har ikke bagasje og bruker automat
Uden baggage og med selfservice burde det ikke være et problem at foretage check-in en time før afgang - ikke med SAS ihvertfald. hvis du skulle flyve med Sterlng, så ville jeg nok beregne lidt længere tid, da de ikke har selfservice p.t. på CPH.
Der kan stadig i perioder være køer på CPH - men ikke i så stort et omfang som tidligere... Iflg. cph.dk så skulle der ikke være så travlt i lufthavnen på dette tidspunkt (klik på banneret på forsiden og indtast din afrejsetid)
Et godt lille tip er at bruge sikkerhedskontrollen i "Arkaden" lige ved side af 7Eleven (mellem term 3 og term 2) - det er min erfaring, at der oftere er noget kortere kø her end i Term 3 og Term 2, da ikke alle passagerer har opdaget denne sikkerhedskontrol.
God tur...
Kanskje til og med noen nordmenn vet svaret :colgate:
Så lenge du kan bruke automatene kan du komme ganske tett opp til avgang.
Var selv på tur i København fra torsdag til fredag (i går), og det var lang kø for innsjekk i skranke, men mulig å gå rett på automat.
I fjor sommer var jeg også i københavn, og skulle bruke automat. Den ga beskjed om at "selvbetjening ikke mulig, kontakt en skranke". Og sto 45-50 minutter i kø. Det var bare så vidt jeg rakk flyet, enda jeg stelte meg i kø i en god time før avgang.
IMM
När jag flög från CPH i slutet på Maj tog security kön 35 minuter och gick långt ner för trappan. Förhoppningsvis har det blivit bättre nu
Var kø nesten frem til rulletrappen, men den gadd jeg ikke stå i så jeg gikk til den "nye" kontrollen ved Arkaden og der var det 1 foran meg i køen:)
Trip rapport under produksjon