PDA

View Full Version : Fremøte tid på CPH

Someone
28-07-2006, 14:16
Vet noen om problemene på Kastrup har løst seg eller er det fortsatt problemer med check-in og security?

Drar hjem med 19.50 til Oslo søndag og lurer på om det holder med en time før som det gjorde før? (3år siden jeg flyttet hjem fra Køben og de 3 årene jeg bodde der gikk det fint med 1 time) Har ikke bagasje og bruker automat

FlyHi
28-07-2006, 14:57
Uden baggage og med selfservice burde det ikke være et problem at foretage check-in en time før afgang - ikke med SAS ihvertfald. hvis du skulle flyve med Sterlng, så ville jeg nok beregne lidt længere tid, da de ikke har selfservice p.t. på CPH.

Der kan stadig i perioder være køer på CPH - men ikke i så stort et omfang som tidligere... Iflg. cph.dk så skulle der ikke være så travlt i lufthavnen på dette tidspunkt (klik på banneret på forsiden og indtast din afrejsetid)

Et godt lille tip er at bruge sikkerhedskontrollen i "Arkaden" lige ved side af 7Eleven (mellem term 3 og term 2) - det er min erfaring, at der oftere er noget kortere kø her end i Term 3 og Term 2, da ikke alle passagerer har opdaget denne sikkerhedskontrol.

God tur...

Hurum
28-07-2006, 22:21
Kanskje til og med noen nordmenn vet svaret :colgate:

imm
29-07-2006, 18:41
Så lenge du kan bruke automatene kan du komme ganske tett opp til avgang.
Var selv på tur i København fra torsdag til fredag (i går), og det var lang kø for innsjekk i skranke, men mulig å gå rett på automat.

I fjor sommer var jeg også i københavn, og skulle bruke automat. Den ga beskjed om at "selvbetjening ikke mulig, kontakt en skranke". Og sto 45-50 minutter i kø. Det var bare så vidt jeg rakk flyet, enda jeg stelte meg i kø i en god time før avgang.

IMM

Savipix
30-07-2006, 00:30
När jag flög från CPH i slutet på Maj tog security kön 35 minuter och gick långt ner för trappan. Förhoppningsvis har det blivit bättre nu

Someone
30-07-2006, 23:35
Var kø nesten frem til rulletrappen, men den gadd jeg ikke stå i så jeg gikk til den "nye" kontrollen ved Arkaden og der var det 1 foran meg i køen:)

Trip rapport under produksjon