PDA

View Full Version : God onsdag morgen

EB
07-12-2016, 05:21
God morgen fra Hamar. Klar for et tidlig kundemøte før retur til hovedstaden. Satser på en rolig dag og kveld. Ha en flott onsdag her eller der.

dc-8-63
07-12-2016, 05:40
God onsdag fra her, egentlig litt tirsdag igjen her, rundt 5 Fahrenheiter er det godt foran peisen med Thomas Friedmands siste bok, den setter mye tanker i sving. Ha en god onsdag med eller uten peis.

Concorde98
07-12-2016, 06:39
God onsdag fra en av Ruters grønne i retning Oslo. Midt i uka og helga nærmer seg. Ser fram til A320neo tur med SAS på fredag i sete 1A. :) Det er vel første flight fra OSL med maskinen i dag.
Ønsker alle en riktig fin en som er helt innafor! :)

LN-RTP
07-12-2016, 06:44
God Onsdag her også, tror jeg...

Concorde98
07-12-2016, 07:02
Gratulerer med dagen! :)

Someone
07-12-2016, 07:07
Mornings fra 20-bussen. Tight trikk-buss connection i dag, så fikk såvidt opp pulsen litt. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

LN-RTP
07-12-2016, 07:56
Gratulerer med dagen! :)

Takk, trenger litt støtte nå.
Aldri vært 60 før. :colgate:

Cecilie
07-12-2016, 08:03
God morgen fra Bodø. Siste dag på jobb i dag, så får prøve å avslutte med stil. ;) Dagen forøvrig går vel med til å se på kattevideoer på Youtu...eh, lese til semesterets siste eksamen.

Ha en fin onsdag :)

Fnate
07-12-2016, 08:06

Grattis!!!

God morgen fra London. Sitter og kuker i BA246 og venter på gate. I dag tidlig skjedde en av de tingene som gjør at jeg flyr BA... Ba om frokost, og så kommer de tassende med hva ser ut som nystekt bacon og rykende fersk eggerøre. Jeg skjønner ingenting men sier det ser kanon ut og takket. Da kom ene crew smilende ut. Såååååå fornøyd over at jeg så det. Han hadde nemlig øvd og lært å lage eggerøre i ovnene foran. Helt på eget initiativ.

Sånt altså.... da gir jeg greit beng i Krug og kaviar og limmo. Gi meg vin, eggerøre og et crew som digger jobben sin :)

(og ja, de kom nok en gang med hele sjokoladeboksen til Fnate, siden han hadde så fin pysj)

Ha en fin en...

Bergern
07-12-2016, 10:02

Hurraaaa!!! Og god midtuke :)
Siste rest av arven fra Nice er borte virker det som. Temp på deilige 37 vil jeg tro og da er det klart for et par nattvakter. Helgen er fri derimot, så det er ikke umulig at det gåes på en bookingsmell i de små timer.
Ha en julepyntet onsdag!

SQ 777
07-12-2016, 10:10
God morgen fra Lillestrøm.. Grattis LN-RTP...da jeg ble 70, sa jeg at jeg ikke lenger føler meg som 60... Ikke så gærnt med deg:up:

kimpe
07-12-2016, 10:37
God onsdag fra Trondheim!

Vært et par dager i Oslo nå, skal over til Manchester med kunder fra tors-man, hva gjør man ikke for denne jobben. Så fikk jeg et sjokk i går da jeg ble beordret til London igjen onsdag-fredag neste uke og må dermed droppe Julebordet i Oslo... vræææl!!

Grattis med dagen til LN-RTP!

Kim

Hickok
07-12-2016, 11:11
God dag fra Phuket nord. Her har nesten hele dagen (og gårsdagen) gått med til jobb, men nå er det ferie! Nå kan bare solen også dukke opp...

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Hickok
07-12-2016, 11:12
Glemte en viktig ting. Gratulerer til jubilanten!!

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Cecilie
07-12-2016, 12:45

Gratulerer så mye med dagen til avd. Florida! :D:fly

Utenbys
07-12-2016, 13:56
Grattis LN-RTP

Her er det blitt ettermiddag og jeg har funnet roen i SK-stuen på HEL. Nesten folketomt, masse strømhull til å mate dingsene, Lapin Kulta på tap, lite koldtbord og dagens varmrett er Thai-kasviskeitto (thai grønnsaksuppe).

Godt møte tidligere i dag som forhåpentligvis generer flere anledninger til å besøke Finland.

LN-RTP
07-12-2016, 14:31
Takk for lykke ønsker. Blir sikkert en fin dag, men har ikke engang åpnet rullegardinet.
Får vel spandere på meg en liten lur til, en av fordelene med å være pensjonist må vite:)

ForeverSAS
07-12-2016, 14:49
God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Hvor regnet dominerer, dog ikke svære mengder, men nok til holde seg innendørs. Naboen skal til Lillehammer i et par dager fra i morgen, så satser på at vår herre er på sparebluss hva gjelder vannmengder. Lite planer for resten av dagen da både huslige plikter og en dusj er unnagjort alt, men skal nok rote frem noe. Enn så lenge får man oppdatere seg på litt nyheter og utviklingen i Kristiansand er bare trist. Drapsmannen er altså bare året eldre enn min søster. Også triste nyheter fra Pakistan.

Gratulerer med 60-årsdagen til LN-RTP! :)

Og til alle andre, ha en like fortreffelig en! :)

LN-MOW
07-12-2016, 17:52
Gratulerer til brygga ved FLL. Er det lov å kaste tomme ølflasker etter alligatorene? Det er vel det som kalles recycling i FL ... ;)

Her litt lenger nord går kredittkotet varmt. Service på brønn og septiktank samt reperasjon av port gjør at Obama-pesosene flyr fort. Godt vi snart får ny president. Da skal man lage ting som varer.

Ellers er det sol og fint og derfor skal vi belønnes med en bråta kuldegrader de neste par nettene. Så jeg får vel isolere utespringene ...

Tut og kjør. Godt man har fri. Ikke tid til å jobbe med alt dette kjøret!

Fnate
07-12-2016, 18:05
Godt vi snart får ny president. Da skal man lage ting som varer.

Jepp! Og blir det for dyrt, så bare avbestiller man. Blir brillefint

Yeager
07-12-2016, 18:14
Jepp! Og blir det for dyrt, så bare avbestiller man. Blir brillefint

Det er den nye måten å ta vare på arbeidsplasser, regner jeg med...

God kveld fra det østfoldske. Foretrekker faktisk kuldegrader framfor det øs pøs regnværet som henger over distriktet her i dag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

LN-RTP
07-12-2016, 18:36
. Gratulerer til brygga ved FLL. Er det lov å kaste tomme ølflasker etter alligatorene? Det er vel det som kalles recycling i FL ...

Tror ikke det er lov nei.
Kanskje ikke så lurt å kaste tomme ølflasker på alligatorene og deretter ramle i vannet pga
for mye øl. Da er hevnen søt..
Har bare sett en alligator her i mitt nabolag så de er sjelden.
Lengre inn i landet kryper de opp på breddene og drar med seg bikkjer og meget sjeldent folk, men det har hendt..

LN-KGL
07-12-2016, 18:38
Ikke direkte god morgen her jeg sitter om bord i AY027 på FL410 over Turkmenistan. Fremdeles er det 6 timer og 50 minutter til vi lander i Ho Chi Minh City og jeg kan starte på mitt 5 dagers arbeidsoppdrag - å flytte vårt kontor til mor. Vil benytte anledningen til å gratulere jubilanten i FL. Jeg nærmer meg raskt 60, men det er over 4 år til jeg får 6 foran.

PS Kjerra er en Airbus A350-900