View Full Version : Glad tirsdag:-)
God morgen fra Ris. Det nærmer seg jul og med det så er det julelunsj og julemiddager med kunder og partnere nesten hver dag. Starter tirsdagen i Oslo og slutter den på Hamar. Ha en herlig tirsdag du også.
God tirsdag
Ligger på stranden og får massasje med en skikkelig paraplydrink. Stort bedre kan ikke en tirsdag bli ;)
Ha en fin da!
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
God morgen fra trikken på Lilleaker. En tur innom Møller for å få fikset et xenonlys som hadde blitt rosa. Heldigvis garantisak, så regningen er noen andres problem. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk
God morgen fra Grønland. Dagen tilbringes i Groruddalen, før julebordsesongen starter opp for alvor i kveld... Ha en fin uke, uten alt for mange tømmermenn[emoji16]
Sent from my iPad using Tapatalk
God morgen fra litt vestenfor!
Det avspasseres, noe som er skikkelig dumt når influensaen likevel har satt seg solid.
God krim og snart Lønsj hjelper. Og luke seks i kalenderen var en liten akevitt :)
Brillefin tirsdag til alle!
Goooood moooorgon från Göteborg!
Fin dag med besked att jag får delvis nya och större arbetsuppgifter i AP Möllergruppen från och med den 1/3. Bästa med den rollen är att det blir ett par resor framöver ;)
Njut av tisdagen du också!
God morgen fra Sao Paulo. I natt drømte jeg at jeg byttet jobb for å kunne reise mindre. Jeg drømte også at jeg stappet en Lypsyl opp i nesa.
I dag bærer det også omsider hjemover. Kjenner at det ikke blir helt feil, selv om jeg nå faktisk har begynt å finne roen på tur.
Men... så har jeg jo funnet noe av et favorittsete på BA 777 First, nemlig 4F. Det må være det mest private av alle. Blir spennende å se om det er mye bråk fra galley bak.
Ha en fin en
God ettermiddag fra OSL gullstuen. På vei til HEL.
Ser ut til å bli en bra dag og forhåpentligvis blir møtet i morgen verdt turen.
OSL skifter jo fasong nesten fra dag til dag for tiden, men finner forhåpentligvis gaten om en god halvtime likevel.
Funderer også å starte folkeaksjonen for oss som vil ha pølse, hamburger og pizza i loungen. Tikka masala-suppe er sikkert fint innimellom, men er jo ikke det jeg har lyst på nå. Ble påsmurt skive. Godt brød.
Fortsatt god tirsdag ønskes.
Morn frå trøndelagen. Hauet streika i dag; så då vart det fire timar lenger i senga enn planlagt. Fekk jobbnekt frå frøkna. Så no er eg godt i gang på kjøkkenkontoret. Blir same greia i morgon; då skal eg vente på kabelmannen...
Forøvrig sender eg grimme tankar til Google, som via G Photos sender meg minner frå eit år tilbake; heile gjengen ombord på eit fly til sydlegare strok. Blæh til regn og sludd. Hadde eg berre vore lur nok til å jobbe med noko eg blir rik av så kunne vi ha reist til varmen oftare, men ekje det :)
Hadde eg berre vore lur nok til å jobbe med noko eg blir rik av så kunne vi ha reist til varmen oftare, men ekje det :)
Tipper at rakettforskarar er relativt ettertraktet i Nord Korea og Iran? Mulig du kunne gjort noe business der. Iran er jo nokså varmt også.
Tipper at rakettforskarar er relativt ettertraktet i Nord Korea og Iran? Mulig du kunne gjort noe business der. Iran er jo nokså varmt også.
Ja, kanskje det kunne passe? Og eg som siktar meg inn mot områda nord for 70 grader... :headbang
G'moorgen fra Det Dype Sør, hvor det nå gurgler i vannslukene. Skal bli sol i morgen, så da tørker det vel opp littegranne ihvertfall.
Fri i dag også - ikke annet som skal gjøres enn en tur på Walmart for å hente no' medikamenter for fruen.
Siden jeg har investert i en grådig dyr router (Netgear Orbi) tok jeg sjansen på å investere i en videoringeklokke for installasjon nede ved porten. Den har både ringeklokke og bevegelsessensor og det funker svært bra. Må bare huske å lade den en gang i uka eller så siden den går på batteri.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161206/d2c53dd5af4aba1a7bc62de18f5ddade.jpg
Har sett litt på de der Ring.com, fine greier men kostbart, $180..?
Fin dag her i Florida, siste dagen i mitt liv hvor jeg er i 50 årene, fyller 60 imorra. Må begynne å oppføre meg. Uffda
Har sett litt på de der Ring.com, fine greier men kostbart, $180..?
Fin dag her i Florida, siste dagen i mitt liv hvor jeg er i 50 årene, fyller 60 imorra. Må begynne å oppføre meg. Uffda
Det samme sa jeg da jeg rundet 50, men jeg merkety liten forskjell. Pust rolig og knekk deg en bajer til.
Ja, Ring er litt dyr, men har ikke funnet annet som funker trådløst og vi har etter et par episoder nede ved porten funnet ut at vi må ha noe der. Men jeg fører det som business expense, så kan jeg ihvertfall trekke det fra på skatten. Fint med kjemmekontor sånn sett. ;)
Millemor
06-12-2016, 18:07
God tirsdag
Da var flybillett til Sør-Afrikaturen 2017 i "boks".✈️ Det ble Emirates nok en gang og jeg har slått på stortromma og skal fly Business class på turen sørover. Gleder meg spesielt til flighten fra DXB til JNB, da den er med A380. Første gang foran gardina og i andre etasje for meg
Nå bærer det avsted til 75-årslag. Kjenner at motivasjonen ikke er helt på topp.