PDA

View Full Version : Happy saturday:-)


EB
03-12-2016, 06:31
God morgen fra Ris. Stille og rolig i heimen, treet er pyntet og lyser fantastisk opp. Klar for en treningsøkt før vi fyller huset med de beste. Ha en herlig og sosial lørdag du også.

Hypern
03-12-2016, 06:37
God lørdag fra Osl-ekspressen. Mileagerun venter. Galskap på denne tiden på en lørdag men sov nå til klokka ringte. Nytt bekjentskap denne bussen men har den 3 min hjemmenifra.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

mcduck
03-12-2016, 07:51
God morgen fra Kristiansand.
Her står LN-RPR klar til å ta meg til Oslo, før turen går videre til Stockholm, Hong Kong(23t stopp), Singapore og Krabi.

Ha en super helg folkens

Someone
03-12-2016, 07:52
God morgen. Her har vi alt spist frokost før vi nå har benket oss foran boksen. Julebord med gutta i kveld, og siden jeg har ansvar for maten er det litt som må gjøres i ettermiddag. Har vel ikke vondt av en ettermiddagslur heller. Kone og barn sendes ut av byen. Ha en fin dag


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hypern
03-12-2016, 07:59
Passkontroll på Osl er ingen spøk...køen står nå tilbake til pizzahut... kun en person på vakt sa NOKAS vekteren...

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

jcnorway
03-12-2016, 08:54
God morgen fra hovedstaden.

Her er man igang med dagen som etterhvert fører til BA763. Mor og far tar seg en miniminiferie til den britiske hovedstaden mens arvingen blir passet på av de gamle. Hjem imorgen.

Ha en effektiv lørdag!


Sent from my iPhone using Tapatalk

TriStar
03-12-2016, 09:54
God morgen fra Kongsberg. Besøk hos de gamle. Inn til Oslo igjen i ettermiddag for en Sushi-kveld med venner. Ha en strålende helg!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hypern
03-12-2016, 10:58
Bussing på LHR selv om vi havna på en gate? Trodde de ikke hadde helt egne innenriksgater men var vel der vi havna.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Fnate
03-12-2016, 17:04
God morgen fra Bogota. Fyyyyyy flate, dette hotellet er sjef (Casa Medina). Men merker rimelig godt at jeg har reist rett fra jungelen - med luft så tykk at den kan smøres på brødskiva - og opp til 2600 meter i kjøligere Bogota.

Våkner om natta og må ligge å bare puste. Men det går fint. Nå må jeg vel mest ut og få meg en liten rusletur i området. Så får vi ta Museo de Oro imorgen.

Ha en fjong en

ToreD
03-12-2016, 18:21
God ettermiddag fra London. Fin flight inn med SAS i går ettermiddag. Hyggelig innsjekk på Hilton Park Lane og. Oppgradert til 85m2 suite i 27. Etg, så jeg er happy


Sent from my iPhone using Tapatalk

ForeverSAS
03-12-2016, 19:14
God kveld fra Snillfjord. :)

Sola skinner...nei, nedbøren faller og akkurat i form av regn etter 3 dager med hvit nedbør. Litt regn i kveld og noe i morgen før det igjen kommer hvitt på mandag, og slik går no dagan....

En liten dose huslige plikter er i mål, en pizza med pepperoni er spist og nå lyder julemusikk i huset, mens en vurderer hva en skal gjøre resten av kvelden. Spørs om en tar det pent og nyter litt nyheter før en film etc.

Ha en fortreffelig en! :)

dc-8-63
03-12-2016, 22:59
God ettermiddag fra Skwikw - hvor sneen er hvit og nylagt, svømmebassenget er vått og varmt utendørs. Det er fyr på peisen, I kjølseskapet star en Growler fra det locale bryggeriet med en aldeles utmerket Lokal IPA. Deilig med en rolig lørdag foran peisen, med en god bok etter en meget hektisk uke med laaange dager foran PC'en som resulterte I et 500 siders dokument. Ha en fin dag med eller uten peis.

Sondbjo
04-12-2016, 00:06
Passkontroll på Osl er ingen spøk...køen står nå tilbake til pizzahut... kun en person på vakt sa NOKAS vekteren...

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Nesten verre en hos US Border jo.... :O

LN-MOW
04-12-2016, 01:04
G'æfta. Travel dag i løvets tegn. Nå ligger det en haug høyere enn meg og venter på at brenningsforbudet blir opphevet.

Nå er det vondt i ben og armer. Ikke vant til slike bevegelser. Får ta et par småøl og se om det hjelper.

LN-RTP
04-12-2016, 02:44
G'æfta. Travel dag i løvets tegn. Nå ligger det en haug høyere enn meg og venter på at brenningsforbudet blir opphevet.

Nå er det vondt i ben og armer. Ikke vant til slike bevegelser. Får ta et par småøl og se om det hjelper.

Vær forsiktig, vi gamle skrotter må ikke rake for mye, må holde blodtrykket lavt og sakte må vite.
Sitter nå ute og gleder meg til gressklipper gjengen kommer neste gang og freser over plen og ugress med moderne utstyr så jeg slipper å velte meg av sofaen. Betaling går på auto-pay så det er ikke annet å gjøre enn å skifte kanal på TVn og sende en tanke til Atlanta hvor det rakes i løvets tegn. Huttetu LN-MOW, du er et bedre menneske enn meg ja.:cool:

Fnate
04-12-2016, 03:00
Huttetu LN-MOW, du er et bedre menneske enn meg ja.:cool:

LN-MOW er et av de beste menneskene som finnes, faktisk.

På høyde med de beste i utlandet

LN-MOW
04-12-2016, 03:44
Haha .. ja, dere kan få sagt det. Arbeidet utendørs gjør jeg faktisk med glede. Å surre rundt ute med bikkjene herjende rundt er god terapi. Innearbeide derimot foretas av MollyMaid på autopay ... ;)

Da er jeg ferdig med 'Okkupert'. Når kommer sesong 2? Kan da ikke slutte slik?

LN-RTP - ligger på Netflix (occupied)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

LN-RTP
04-12-2016, 03:46
LN-MOW er et av de beste menneskene som finnes, faktisk.

På høyde med de beste i utlandet

Hmm, stor eller lav takhøyde mot oss som bor i utlandet?

Joda, bra kar han der. Han har sendt meg noen charter turister som har vært fine folk og jeg lovet LN-MOW både kyss og klem, men han er sjenert og takket nei. :colgate:

LN-MOW
04-12-2016, 03:49
Åhhhh ... dere ass .......


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

LN-RTP
04-12-2016, 03:58
Haha .. ja, dere kan få sagt det. Arbeidet utendørs gjør jeg faktisk med glede. Å surre rundt ute med bikkjene herjende rundt er god terapi. Innearbeide derimot foretas av MollyMaid på autopay ... ;)

Da er jeg ferdig med 'Okkupert'. Når kommer sesong 2? Kan da ikke slutte slik?

LN-RTP - ligger på Netflix (occupied)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Skal vel se på Netflix, men nå travelt med å sitte på brygga mi med noen iskalde Coors Light og surre på Internet. Kona er frelst på Netflix og ser på TV så ofte som mulig. Fin balanse der, jeg smugrøyker og smugdrikker ute og hun er opptatt med å klappe bikkja foran TVn.
Av og til treffes vi i stua eller utafor men dette funker egentlig.
Netflix har noen fine, dronningen i England var veldig godt laget. Crown heter den? Vi så alle episodene på noen dager.
Også et par andre serier fikk jeg dilla på, Westworld på HBO er bra, men liker bedre å lese og drikke, skjønt ikke samtidig.
Leser nå Hard Landing, om flybransjen i USA etter de-reguleringen.
Har levd min karriere i den tiden og kjenner igjen mye og alt. Jobbet gjennom Lorenzo tiden, Crandall tiden og vært både here og der som er godt beskrevet i boka. Regner med at du har lest den Andreas?

LN-MOW
04-12-2016, 04:43
Har lest den ja. Foretrekker normalt Kindle'n foran tv, men innimellom blir det litt 'bingewatching' av en serie. Må vel få med meg den Afghanistan-serien på nrk også..

LN-RTP
04-12-2016, 05:24
Har lest den ja. Foretrekker normalt Kindle'n foran tv, men innimellom blir det litt 'bingewatching' av en serie. Må vel få med meg den Afghanistan-serien på nrk også..


Uffda, Afganistan? Høres trist ut, kan ikke verre noe værre land i verden vel?
Har også noe kindle app samt en liten NOOK lesebok som veier 1 gram og fin på tur, men trives med gamle bøker av en eller hinn grunn.
Har hørt det er en Hard Landing nummer 2 ute og går, har du lest den?