View Full Version : Air Europa
Hei.
Er det noen som har noen tips over hvor jeg kan skaffe snap fit modell av Air Europa B737-800 i dagens farger (helst skala 1:200)
:nor
Takk på forhånd...
Tror att du får köpt dem ombord
Kom själv över en 737-300 för två veckor sedan
Jeg reiste to ganger med Air Europa i 2004, å da hadde de ingen modeller til salgs iallefall. Det var charter fra Norge til Spania.... Mulig de har til salgs på ruteflygninger da...... men jeg har ikke klart å skaffe noe så lenge...... Hvor fant du B737-300 modellen da Savipix.. :question:
Originally posted by Spanair
Jeg reiste to ganger med Air Europa i 2004, å da hadde de ingen modeller til salgs iallefall. Det var charter fra Norge til Spania.... Mulig de har til salgs på ruteflygninger da...... men jeg har ikke klart å skaffe noe så lenge...... Hvor fant du B737-300 modellen da Savipix.. :question:
Fant den på jobben til min fd. "svigemor" sammen med en Premiair DC10 i skala 1:100 (=stoooooooor). Skal se hvis jeg finner et sted der -800 er til salgs
Okay..........Thanks...........;) ;) :up:
http://www.collectable-merchandise.com/aviation/pages/at015.shtml
Slightly too expensive I'd say
"THIS IS A PREPAID SPECIAL ORDER ITEM WHICH REQUIRES APPROX 90 DAYS FOR FACTORY PRODUCTION.
SHIPPING TO USA / CANADA ADDRESSES ONLY"
Uten denne info'n og med prisen i NOK i stedet for USD så kunne det ha vært noe dette..... :-p
Kungsängen
10-08-2006, 16:47
Herpawings har B737800 till salu i nya logotypen scala 1:200 samt 1:500 med Disney loggon.
Har också flugit AirEuropa flertalet gånger så sent som något år sedan och det finns modeller att köpa ombord. Detta var charter till Kanarieöarna.
Originally posted by Savipix
Originally posted by Spanair
Fant den på jobben til min fd. "svigemor" sammen med en Premiair DC10 i skala 1:100 (=stoooooooor). Skal se hvis jeg finner et sted der -800 er til salgs
Bilde av DC10'ern:question: :colgate:
Kommer innan veckan är slut :cool:
Originally posted by Savipix
Kommer innan veckan är slut :cool:
Tusen takk:D Husker jeg stod å siklet etter en slik utenfor Ving butikken i TRD for noen år siden....MEN klarte å få tak i en Premiair DC10-10 model skala 1:200 i de gamle fargene. Den kjøpte jeg ombord på vei til KGS i 1996.
Den kan sees nederst til høyre i dette bildet:
http://i2.photobucket.com/albums/y40/Trhgutt/Aircraft%20photos/ResizeofDiverse001.jpg