PDA

View Full Version : God mandag morgen


EB
28-11-2016, 06:02
God morgen fra Ris. Klar for en økt på bryggekontoret og som alle mandager så blir det en treningsøkt i kveld. Ha en bra start på uken.

Concorde98
28-11-2016, 06:15
God morgen fra Lillestrøm! Her i deltabyen er man våken og klar for en ny uke etter ferien. Skal bli greit det også.
Ha en fin en! :)

Sykkelthor
28-11-2016, 06:59
Mornings fra SK236! Døren på baljen var skiltet med "This is The door to your second home". Det hadde sikkert gitt god mening hvis jeg husket hvor jeg egentlig bor.. Ha en fin en, både med og uten fast bopæl!

Chriscross
28-11-2016, 08:10
God morgen fra prærien. Avbestilte fly og snek meg til en dag på det egentlige hovedkontoret. Dagen byr antageligvis på stress for at en ikke får sjekket inn på nett for reisen i morgen kjenner jeg systemene rett.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Someone
28-11-2016, 08:17
Mornings fra 20-bussen. Høres ut som noe er feil med "leddet" her, og burde nesten hatt hørselsvern. Straks på jobb, selv om fokuset primært er på å finne meg en ny. Hvis ikke blir det mange skiturer i januar. Ha en fin dag


Sent from my iPhone using Tapatalk

ATC-flyradar
28-11-2016, 08:30
God morgen - flott morgen med levelig temperatur for å være 28.november - pluss 1 grad i Nord/Øst av Oslo - flyene suser over kontoret og skal lande på 01 banene på Gardermoen.

ha en flott dag videre.

Jan

Twin Otter
28-11-2016, 09:08
God morgen fra Forus. Her er man på vei nedover i kaffekoppen. Ellers er det vel bare å brette opp armene og sette i gang. Fire arbeidsuker gjenstår før det blir juleferie.

Ser ellers at våre venner i Mosjøen får storfint besøk i dag. Lykke til!

SQ 777
28-11-2016, 09:39
God morgen fra Lillestrøm. Skal nå snart til OSL for å hente fruen med TK MNL via IST.

Vi er begge over begeistret med TK. Topp service . På priser til Østen kr 2000 billigere enn SQ TG . I motsetning til de sistnevnte 100% bonus på ihvertfall UA . I tillegg den herlige kantina i IST.

Blir førstevalg til Asia framover.:up: Og andre steder Østover.

Fnate
28-11-2016, 09:53
God mandag fra toget. Eneste kontordag denne uken, da det bærer til Sør Amerika i morgen. Selv om det er jobbtur kjenner jeg at jeg virkelig gleder meg til å sette meg på flyet i mange timer. Vite at ingenting kan forstyrre.

Men først, altså... kontoret

Ha en fin en

ForeverSAS
28-11-2016, 12:38
God formiddag fra Snillfjord. :)

Skyet og varierende nedbør. Åfjord-tur blir det ikke da modern uten forvarsel måtte steppe inn ekstra på jobb. Men i det minste fikk jeg praktisert det å stå opp klokken 7 en mandags morgen.

Med mye vasking av hus i går byr dagen på minimalt med planer. Litt klesvask, en liten treningsøkt og deretter parti 12 i sjakk-VM fra det store eplet.

Ha en fortreffelig en. :)

roger
28-11-2016, 13:18
Morn frå Trondheim. Litt ymse form i dag, meget snakkesalig 1,5-åring store delar av natta... Her er det ganske så grått, håpar det blir litt lyspunkt i veka med tur til Oslo i morgon og onsdag, og så dagstur til Købehavn fredag. Skulle vel helst vore foruten den, egentleg. Lærerikt blir det sikkert!

LN-MOW
28-11-2016, 14:35
Ulrm .. Opp klokken 4 og tilbake hjemme klokken 7 etter å ha kjørt eldstemann til ATL. Begynte å korke seg til på hovedveiene, men da var jeg allerede på vei i 'feil' retning.

Nå en velfortjent time på øyet. Heldigvis fri i dag.

Sol og fi ... Wait a minute! Det er faktisk skyet og meterolygene har lovet regn i ettermiddag! We shall see...

Cecilie
28-11-2016, 16:40
God ettermiddag fra Kjevik. Venter på å få komme om bord i flyet til Oslo. Der ligger vi an til å parkere på den nye terminalen, så det kan jo bli spænnans.