PDA

View Full Version : Glad fredag


EB
11-11-2016, 04:53
God morgen fra Ris. Klar for en arbeidsøkt - først på bryggekontoret og så ute hos kunder. Ikke mange planene i helgen - rett og slett digg. Ha en fin fredag du også.

Concorde98
11-11-2016, 05:09
Endelig fredag ja! :) Det er helt greit kjenner jeg. Rolig helg og en uke til på jobb før ferien i sydligere strøk. Det er innafor! Ha en fin en alle sammen! :)

Ruby
11-11-2016, 06:14
G'mårnings fra Stavanger. Våknet mye for tidlig i dag, så nå går det i TV titting og kaffe mens en venter på at minsten skal komme seg opp. På kontoret venter full fres, noe det har vert for mye av i det siste.
Ha en bra helg :)

ATC-flyradar
11-11-2016, 07:00
God fredag fra Oslo nord/øst - her er det flott morgenvær - minus 7,5 - litt snø eller fuktighet som har dalt ned i natt - eller ser det ut til at det blir en flott helg på Østlandet.

Ny test ii helgen - direkte Videostream fra OSL - bare å følge med på FB og eller Youtubekanalen min.

Ha en god helg folkens.

jan

Someone
11-11-2016, 07:33
Mornings fra Sandaker. Arvingen er levert i barnehagen og nå blir det litt hjemmekontor før et eksternt møte i nærheten av EB. Ved lunsjtider går turen til fjells. Ha en fin dag


Sent from my iPhone using Tapatalk

Twin Otter
11-11-2016, 07:47
God morgen fra Forus. En relativt rolig uke går mot slutten og fint er det. Får til og med muligheten til å gå hjem tidligere i dag. Men det er fordi man har en avtale med tannlegen. Så får man se hvor lystig resten av helgen blir etter det....

Savipix
11-11-2016, 08:26
God morgon från Göteborg,

Kan konstatera att det inte blir en av de lugnaste dagarna jag har haft på jobbet idag men det gör väl att dagen går fort? Ser ut som vi faktiskt kan få en hel del sol idag.

Chriscross
11-11-2016, 08:51
God morgen fra prærien. Armene er brettet opp og det er bare å godkjenne noen millioner i regninger og gjøre noen nye bestillinger. Fikk bestilt meg hotell både i Phuket og Singapore i går. Også kom jeg på at det faktisk er neste lørdag jeg skal til Washington, og nå er lona klar over det også[emoji854]


Sent from my iPhone using Tapatalk

storg
11-11-2016, 10:52
God morgen fra det sørlandske. Nettopp spist en god frokost etter en natts meget god søvn.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fnate
11-11-2016, 11:50
Morgen fra Lillestrøm. Skikkelig sliten og skurrete i formen i dag, så tok formiddagen hjemme. Kun et møte jeg må inn i mot slutten av dagen.

Blir sykt bra med helg nå

Ha en bedre en

LN-MOW
11-11-2016, 15:45
Grumpfilova skurrivarra....

Da er man plassert i stolen med kaffe og er klar for ukens siste arbeidsdag. Grei tur med KLM hjem. Byttet fra 777-200 til -300 så plutselig var det 100 ledige seter. Tipper de som satt oppå hverandre i Comfort virkelig følte de fikk valuta for pengene der vi i bakerste seksjon breiet oss med en tre- eller fireseter hver. :p
Så alt i alt en fin tur. Både GT før maten, konjakk fra flaske (stor sjenk) og bransjens beste rundstykker hjelper stort. KLM er ikke BARE negativt.

Hjem til mer behagelig klima, men det ligger et relativt tett røykteppe over regionen pga skogbranner oppe ved grensen til Tennesse og North Carolina. Merket det godt da jeg kom av flyet og enda mer her hjemme. På tide med regn nå.

Ha en fremifrå helg alle sammen. Det skal jeg ha.

Cecilie
11-11-2016, 15:53
God fredag! På vei ut døra straks for et 'faglig møte' i kveld og i morgen. Ser frem til hotellfrokosten i morgen tidlig. :D
Ha en fin en!

WF789
11-11-2016, 17:27
God aften fra Helsinki, straks klar for "old boys-konsert"
Om det ikke er tosifret minus her så er det iallefall ikke langt unna...

ForeverSAS
11-11-2016, 17:56
Hoi fra Snillfjord. :)

Skyet vær, men greit for det. I mangel av lite syssler så fikk man et innfall om å ta en liten gåtur i kveld. Just kommet inn døren etter 45 min på føttene. Flat som et slips og tungpustet som en hval, men enda godt sofaen er god å ligge på etterpå. Tror det kan bli greit med legetime til uka og få sjekket systemene.

Ha en fortreffelig en! :)