View Full Version : Erfaringer - Discovery programmet
Hei
Jeg har nå fått platinum status hos "Discovery"
Hva er deres erfaringer med dette fordelsprogrammet?
Jeg ser en ting som kanskje kunne vært gøy å prøve ut, og det er "a local experience". Her hjemme er det ett dagspass på sundbåten (ikke akkurat supermegaspenstig) Men ser at feks New York har noen greie turer etc.
Web: https://www.gha.com/
Chriscross
04-11-2016, 09:05
Har bare prøvd det hos Thon, og de gir iallfall stort sett alltid oppgradering i Bergen. Får en flaske Imsdal samt en sjokkis. Local experience har jeg aldri fått.
VirreVapp
04-11-2016, 20:31
Har bodd endel hos Thon, aldri meket noe til toppstatus i Discovery egentlig....
Testet i Stavanger nå. Fikk oppgradert rom, vann og sjokkis. Men kun etter at jeg spurte om oppgradering. Så da er vel det trikset her da.
Rommene på Thon Maritim trenger uansett en oppussing og renholdet på rommene på dette hotellet er skuffende. Ok, til dels bra frokost om du er tidlig ute.
Er forresten en ting som irriterer meg litt her i Norge. De ansatte i de respektive selskap virker å få for lite informasjon om fordelesprogrammene. Noe som fører til at man virker som en douchebag litt for ofte når man må poengtere at:
Joda, jeg skal ha oppgradert rom.
Jo, jeg kan få en gratis brus.
Joda, jeg har tilgang der.
Har bodd en hel del på Thon Hotel Bergen Airport i det senere (GHA Black level) og har i grunnen bare gode erfaringer. Alltid upgrade og alt det der, aldri problem med sen utsjekk eller tidlig innsjekk.
Får e-post med "Local experiences" men det har aldri passet. Selv om det er av begrenset interesse på jobbetur i en by jeg har bodd i i flere år før.. ^_^
Og de skal også ha for svært hyggelig personale, uansett.