PDA

View Full Version : God onsdag morgen


EB
02-11-2016, 05:35
God morgen fra Ris. Klar for en dag på bryggekontoret og forhåpentligvis blir det en treningsøkt i ettermiddag/kveld også. Ha en bra onsdag.

mcduck
02-11-2016, 06:40
God morgen fra Kristiansand. Arbeidsdagen startet i dag igjen 0530, før man skal på sykehus med søskenbarn i Arendal 1330. Har lagt meg ut med Tigerair som nekter å refundere noen gebyrer de feilaktig har belastet meg, ser for meg at det blir høy temperatur når jeg må ringe de idag.

Ha en fin dag alle sammen!

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

TriStar
02-11-2016, 07:30
God morgen fra Grønland. Snart klar for en kontorøkt. I løpet av dagen skal man forflytte seg til Sandefjord for møter og konferanse. Ha en finfin onsdag!


Sent from my iPad using Tapatalk

ATC-flyradar
02-11-2016, 07:38
God morgen fra en mørk og kald morgen fra Oslo nord øst, men kontoret er passe varmt. Kaffe er på pulten og alt er etter planen.

ha en flott dag videre.

Jan

Fnate
02-11-2016, 07:49
Morgen fra Moskva... Fytti katta, det ble heavy i går. Etter en produktlansering der et par i publikum nesten kom i håndgemeng over fargen på produktet skulle alle på middag.

I løpet av den første timen var det 4 vodkashots, og jeg ble veldig uglesett en stund da jeg dro i nødbremsen for egen del og gikk over til øl. Når de så at jeg allikevel ble full kom jeg, etter hvert, allikevel inn i varmen igjen... noe som måtte feires med vodkashots.

Åååååååhhh... Ja ja

Finnair videre i dag

Someone
02-11-2016, 08:18
God morgen fra 20-bussen. Dagens nærkontakt med Cargolux var en høydare. Dagens jobb innebærer ymse arbeid relatert til månedsavsluttning. Uten at motivasjonen er på topp. Ennå usikker på om de faktisk vet jeg har sagt opp [emoji849][emoji848]

Cecilie
02-11-2016, 09:55
Morn fra Bodø og Norges lengste universitet. Lurer på hvem smarting det var som fant på det slogan'et. Velvel, her blir man i et par timer til før jeg skal på jobb i kveld. Denne uken går i ett med forelesninger og jobb. Sola henger stadig lavere på himmelen i sør, og snart forsvinner den helt bak fjellene i en måneds tid. Men lyset er ganske fint, så bør vel ikke klage for høyt.
Leilighet i Oslo er nå delvis fikset fra januar av. Gleder meg til å komme sørover og oppleve hva storbyen har å tilby.

Ha en finfin onsdag!

Fnate
02-11-2016, 10:05
AAAAAAAAAAAAHHHH... Hva er det med folk som sitter med Skype videokonferanse på høyttaler og fullt volum i en lounge???

CHO-ZA-HOUI!!!!!

Chriscross
02-11-2016, 10:14
God morgen fra Prærien.
Det er godt at min barndomshelt Donald tørr legge seg ut med tigre. Kjør på!

Ellers er det godt å være på land selv om jentene ikke har forstått konseptet med vintertid og derfor våkner 05.00.

Fri fra jobb i dag, men det trues med snø så bilen må bytte hjul. Det gjør den ikke av seg selv. Også har livet gått sin vante gang i sameiet så der er det også en del å ta tak i.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Henshaw
02-11-2016, 10:20
Morn fra Kringsjå. Her er det masse flyttekasser som skal tømmes men tror ikke jeg tør å begynne på så mye av de uten tillatelse og veiledning :p
Tur på IKEA blir det nok i dag igjen også

kimpe
02-11-2016, 10:30
God formiddag fra Skaun!

Månedsoppgjør og papirræl her også, før man utpå kvelden skal pakke ned litt til ukens tur til Las Vegas. Skal også prøve Virgin America i First på vei bort, i tillegg til SAS...

Boksekamp og det å oppleve presidentvalget "live" blir gøy. Regner med kunder og partnere blir nøgd :)

Ha en flott lille-lørdag.

Kim

Martin
02-11-2016, 11:38
G'onsdag.

Ikke noe som er som en tirsdag hvor alt går på skinner, og man blir ferdig så man kan dra en time tidligere enn normalt, for så å komme seg på jobb dagen etter, og finne ut at det var en liten småpromp som traff vifta likevel. Heldigvis ikke min skyld, og ikke noe man får gjort noe mer med.

Nye muligheter i dag, både jobbmessig, og fra Hamar. Også er det halvvegs til helg!

Ha en god en :)

Martin
02-11-2016, 11:39
Dagens nærkontakt med Cargolux var en høydare.

Var ikke de her i går?

petter380
02-11-2016, 13:06
Hei fra Kyaikhteeyou aka Golden Rock Mountain, 200 km øst for Yangon, i Myanmar. Steinen og solnedgangen var virkelig flott, vel verdt omveien. Også kjøligere her oppe på 1100 moh og betydelig mindre fuktighet = digg, nesten litt kjølig [emoji38][emoji13][emoji28][emoji1175]

Ha en fortsatt god onsdag, hilsen oss 5,5 timer forran [emoji4]

LN-MOW
02-11-2016, 13:13
Jau... da var det onsdag igjen. Hater disse ukene med forskjøvet arbeidstid. At ikke USA og Europa kan skifte til vintertid samtidig er uforståelig... Håper The Donald kan få orden på dette.

Nå skal det blåses opp noen dekk før man tvinner litt tommeltotter frem til arbeidsdagen begynner.

jcnorway
02-11-2016, 13:13
God onsdag ettermiddag.

Her har man kastet bort en times tid på dekkhotell. De piggfrie vinterhjulene som fulgte med nybilen viser seg ikke var uten pigger likevel (ble levert rett til dekkhotellet så undertegnede eller selger har aldri sett disse før nå). Det fant man ut først etter at de var montert på, så da måtte verkstedet demontere disse og sette på sommerdekkene igjen. Blir spennende å se om forhandleren klarer å trylle fram et nytt sett piggfrie hjul på kort varsel. Skal ut på farten i helgen og med snøfallet som er meldt så blir det ikke akkurat trygt å ferdes ute på sommersko...

Good times! Ha en fortsatt produktiv onsdag!