PDA

View Full Version : God søndag morgen


EB
30-10-2016, 06:51
God morgen fra Ris. Klokkene er stilt og vi er klare for vinteren. Ikke mange planene i dag - ganske digg:-) Ha en bra søndag du også.

Hypern
30-10-2016, 07:01
God søndag. Ble lurt av klokka gitt. Trodde den var 8 men var 7. Heldigvis stiller mobilen seg selv. Ser ikke det store poenget med å bruke sommertid og vintertid. Man burde egentlig holdt seg på GMT pluss 1 hele året.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

robertaas
30-10-2016, 07:25
God morgen fra tiggerstaden. Bruker ikke stå opp om natten, men stod opp litt før 3 og var strålende fornøyd med hvordan alle klokkene hadde klart stille seg selv. Sov litt til og er nå usikker på om det var noe jeg kun drømte. Har hørt rykter om at det kan være noen osm går tidlig julebukk i kveld. Slo i fjor til med å gi dem knaskegulrøtter og de jublet faktisk. Er usikker på om de var instruert til å juble for alt de fikk, om de så sjelden fikk noe i det hele tatt eller om de faktisk visste at de var kjempegode. I år har jeg klare noen kjempegode cherrytomater, mye bedre enn det andre sukkergreiene de klarer samle inn. Men først skal jeg ut og smile til solen og kanskje ta meg en svømmetur.

Ha en god en alle andre som har greie på hva folk egentlig ønsker seg.

Someone
30-10-2016, 07:56
Mornings fra Hamburg. Neppe kjørbar, men det hører vel med. Blir første tur med SAS sine Cityjet CRJ-900 om noen timer. Ha en fin dag


Sent from my iPhone using Tapatalk

learjet
30-10-2016, 08:05
God morgen fra Nittedal.

Her skinner solen og ser ut som det blir en riktig flott dag.

Har litt indretjeneste, samt at vi får bruke godværet til å demontere trampolina før vinteren. Så tror jeg barna har planlagt å lure med mor og far på en pokemon tur til byen. Så får vi se om vi kan finne et passende sted for litt sen lunch innenfor ring 2 i dag.

Men nå, jage ungene opp for litt frokost.

S

Concorde98
30-10-2016, 08:09
God morgen fra Lillestrøm. Sol i dag også så man får gå en tur ut senere i dag. :)
God tur med Cityjet fra Hamburg, en rute jeg har fløyet en del siste året. Synes maskinen er flott. Har stort sett sittet i sete 1A hvor det er god plass og stille under take off. 😉
Ønsker alle en riktig fin søndag! 😀

TriStar
30-10-2016, 10:01
God morgen fra Grønland. Middag på Tabibito i går, ingen stor opplevelse... Får rusle en tur ut i finværet snart. Går dessverre glipp av både Enga på Ullevål og F1 i kveld da man må ut på tur i embeds medfør. Skal ut å flakse med en av LN-MOW's små grønne som forhåpentligvis tar meg trygt til Sandane via Sogndal i kveld. Ha en bedre søndag!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Discus
30-10-2016, 11:42
God formiddag fra et strålende høstvær. Spa-dag for bilen i dag, og så skal den til skomakeren til uka før å få vintertøfler. Kjekt med alt som er gjort. En stor kopp kaffe til nå så blir det en bra dag.

ForeverSAS
30-10-2016, 11:47
God søndag fra Snillfjord. :)

Skyet opphold og litt varierende vær til uken ser det ut til. Vipps og der var jaggu togstreiken over også, så da er det vel en god søndag skulle jeg tro-i all fall for alle som synes livet er best på skinner.

Ikke svære planer for dagen. Blir nok litt fotball på TV skulle jeg tro. Kanskje dukker modern og lillesøster opp i ettermiddag.

Ha en fortreffelig en! :)

LN-MOW
30-10-2016, 12:47
Ha en god en alle andre som har greie på hva folk egentlig ønsker seg.

Pass på å ha noen Japp liggende i tilfelle det kommer noen i elefantkostyme. Ellers kan det fort bli stygge scener.

G'morgen fra en som ikke har stilt klokken, men må forholde seg til de som gjør det. Like spennende hver gang man våkner en slik arbeidssøndag hva klokken egentlig er i den andre enden av VPN-tunellen. Gjettet heldigvis riktig denne gangen.

SØSTER! MER KAFFE !!!

LN-RTP
30-10-2016, 13:24
. Pass på å ha noen Japp liggende i tilfelle det kommer noen i elefantkostyme. Ellers kan det fort bli stygge scener.

Bar ikke Japp her i byen men kjøpte inn en pose mini Snickers.
Har dog begynt å forsyne meg grådig av den selv. Spørs om vi ikke må slå av lyset i morra og late som om vi ikke er hjemme for det blir tomt for godteri.:8:

LN-MOW
30-10-2016, 14:29
Forskånet for slikt her. Ungene holder seg til 'subdivisions' - nabolagene hvor husene står tettere og de må jobbe mindre for snopet. :p

storg
30-10-2016, 16:22
God ettermiddag fra Torshov. Her er man nettopp tilbake etter å ha gått opp til Grefsenkollen og hjem igjen. Fin tur.