View Full Version : Innsjekk
Hvordan er det med automatinnsjekkene hos BUSK. Kan man sjekke inn på automat 22 timer før også, eller er dette kun på internett. Jeg får ikke sjekket inn på internett, vi er 9 personer på en bestilling , og jeg tenkte å plassere oss langt fram sammen.
Jeg får bare beskjed om at bestillingen ikke finnes.
Jeg vet jeg har riktig kortnr., og referanse.
Nå har det vært endring av navn på bestillingen , men har det noe å si for innsjekk ?
Noen som kan hjelpe ?
På førehand takk ;)
The Ticketor
25-07-2006, 13:42
Om du finner bookingen din på www.checkmytrip.com, så vet du ihvertfall at bookingen eksisterer.
Originally posted by LN-FHU
Nå har det vært endring av navn på bestillingen , men har det noe å si for innsjekk ?
Jeg vet av erfaring *skule på bl.a. CK og LCH78* at meldinger på en billett gjør at man ikke kan bruke automater til innsjekk, og at det dermed må gjøres i skranke.
Og med navneendringen så kan det høres ut (dog har jeg null peiling..) som om det er der problemet ligger..
Originally posted by Cedlind
Jeg vet av erfaring *skule på bl.a. CK og LCH78* at meldinger på en billett gjør at man ikke kan bruke automater til innsjekk.
Meg? Helt uskyldig jeg da, ikke sant LN-ATC :colgate:
Originally posted by Cedlind
Originally posted by LN-FHU
Jeg vet av erfaring *skule på bl.a. CK og LCH78* at meldinger på en billett gjør at man ikke kan bruke automater til innsjekk, og at det dermed må gjøres i skranke.
Og med navneendringen så kan det høres ut (dog har jeg null peiling..) som om det er der problemet ligger..
....og det var nettopp der problemet lå , men nå er alt bare velstand :colgate: