PDA

View Full Version : Ryanair kansellerte Newcastle-Torp i går

EB
24-07-2006, 07:40
Ryanair kansellerte ruten fra Newcastle til Torp i går. Noen som vet hvorfor? Har en venninne som i og for seg fikk ny billett - men måtte selv betale togreisen til London...

GF1
24-07-2006, 08:02
Flyet fra Hahn hadde teknisk feil da det skulle videre til Newcastle. Avgangen til Newcastle med retur ble derfor innstilt. Hahnflyet måtte vente på reparasjon til flyet fra Stansted landet. Og da flyet fra Stansted hadde ankommet, ble det sendt til Hahn med passasjerene som hadde ventet lengst. Det første flyet ble fikset og sendt litt forsinket til Stansted.

TG923
18-10-2006, 02:21
- Ryanair kniper på hvert øre

Torgunn Nielsen og familien ble seks døgn forsinket med Ryanair. - Etter fire måneder har vi fortsatt ikke fått penger for alle utgiftene, sier Nielsen.

http://forbruker.no/reise/article1498633.ece

EB
18-10-2006, 07:01
Det samme gjelder min venninne...

Someone
18-10-2006, 08:33
Originally posted by EB
....... som i og for seg fikk ny billett - men måtte selv betale togreisen til London...

Nei men så snillt og omtenksom fra Ryanair sin side. En billett med toget fra Newcastle til London er sikkert nesten gratis når man kjøper i siste liten....

Isbamse
18-10-2006, 09:46
Grunnen til at jeg aldri har vurdert FR...i tillegg til at det var mye raskere til galemoen enn Torp, da jeg bodde i Oslo...FR er billig hvis man bare lite bagasje og alt går som det skal...hvis ikke er det trøblete og dyrt.