PDA

View Full Version : God Mandag Morgen

EB
24-07-2006, 07:24
God morgen alle sammen... Fortsatt overskyet i hovedstaden men blir det like bra som i går er jo ikke dette så ille. Ingen spesielleplaner i dag- bare nyte ferien... I kveld blir det større familiemiddag i heimen... Ha en bedre start på uken...

zico77
24-07-2006, 07:26
Ein god morgon frå Bergen! Her er disig og det lukter regn utover dagen. Fortsatt to veker til ferien starter, så regn aksepteres :)

Someone
24-07-2006, 07:54
God morgen. På plass på kontoret i ett overskyet Oslo. Litt småkjølig var det også når jeg dro hjemme også.

TigerBlack
24-07-2006, 08:14
God morgen fra Oslo Vest :)

Overskyet her også,men kjenner jeg denne tiden av året rett kommer det til å bli en skikkelig trykk koker utover dagen. Er det lov å håpe på litt regn og torden ??

Mandagstrafikken var ikke mye å skryte av idag. Kjørte kløfta-fbu på 40 min, helt normalt på kveldstid egentlig.

Vel da er det bare å se hva som skjer utover i uka. Lykke til :D

AirbusTrond
24-07-2006, 08:46
God morgen fra Oslo Øst også! Det må være lov til å håpe på en dag med litt regn & torden. Begynner å savne litt variasjon i været nå. Men ønsker sola tilbake på ondag, for da er det på tide med utepils igjen.... :cool:

For øvrig venter jeg på svar fra Norwegian.no på når de har tenkt å åpne for salg OSL-Wroclaw i Polen. Kun bestilling fra Stockholm er mulig, men de har da vitterlig annonsert denne fra OSL også. Håper på billlig billigbillett. I fjor før jul reiste jeg OSL-Gdans t/r
for 320 kr!! :colgate:

sail4fun
24-07-2006, 08:57
God morgen fra Asker, fortsatt 8 dager igjen av ferien.

Hvem "fanger" CK på TRF denne uken ?

FBU 4EVER
24-07-2006, 09:12
Nærsnes melder om en god mandag også! Her ligger mye post og aviser etter noen fine,men VARME dager i Italia.Temperaturer på 33-38 grader er i meste laget for meg.Men kaldt øl og kald hvitvin hjalp godt.Mye god mat ble det også,nå er vekta oppe i tresifret:cry: Det betyr salat,salat og salat i noen dager før turen settes til Romania.Der skal det visst ikke være så god mat som i Italia:exclamati

SK384
24-07-2006, 09:32
God morgen fra Alta.

Her meldes det om 12 grader og overskyet vær. Litt stiv og støl etter en lengre sykkeltur i går. Vi satser på at det kommer seg utover dagen, slik at det blir mulighet til en ny tur i kveld. En lar seg jo inspirere av Tour de France og Thor Hushovd sin seier i går. Badevekten min viser dessverre også tre tall når jeg går på den, men med litt aktivitet på sykkelsetet fremover så vil det forhåpentligvis være nok med to siffer om ikke så lenge.

Savipix
24-07-2006, 09:52
God Morgon från Flåm i Sogn og Fjordarne!

På grund av ras har cycklisterna instaællet fått sig en mørdarstræcka att ta itu med øver fjællet mellan Lærdal och Aurland.

Ønskar er alla en riktigt fin dag!

Airbus 330
24-07-2006, 10:13
God morgen fra Lillestrøm. Lett overskyet vær, men fortsatt godt å varmt.
Dagen idag byr på litt forberedelser til oppussing og en liten spottertur til OSL regner jeg med hvis CorsAir's fortsatt står oppført med Jumbo idag.
Ha en god dag alle sammen. :-p

Airbus 330. :-p

jb1
24-07-2006, 10:21
God morgen fra et litt overskyet Wien. Det er fortsatt varmt varmt her, så litt skyer var ok, men solen titter nok snart frem igjen. Heldigvis finnes det mange bad å kjøle seg ned i her.

SK384
24-07-2006, 10:31
Originally posted by Savipix

God Morgon från Flåm i Sogn og Fjordarne!

På grund av ras har cycklisterna instaællet fått sig en mørdarstræcka att ta itu med øver fjællet mellan Lærdal och Aurland.

Ønskar er alla en riktigt fin dag!

Da får de seg litt av en tur. Toppen ligger på like over 1300 meter. Den stigningen hadde nok blitt klassifisert som en HC i Tour de France.

Thomas
24-07-2006, 10:33
Originally posted by Airbus 330

Dagen idag byr på litt forberedelser til oppussing og en liten spottertur til OSL regner jeg med hvis CorsAir's fortsatt står oppført med Jumbo idag.

Enlighten.. hvor når ?

G-COLE
24-07-2006, 10:35
God dag fra Bergen også !
Overskyet ute nå,- men bra temperatur likevel.... Rundt 18 grader her hjemme.
Jober ettermiddag stort sett hele denne uken også. -Skal ned til sjøen nå ,- satt ett garn i gårkveld sammen med mine to minste.... Mellomste fikk en fin torsk på rundt 2,5 kilo på stangen sin i går ! -Gjett om han var kry !

Bizflyer
24-07-2006, 10:44
God morgen fra Color Lines MS Christian IV!

Strålende vær i Skagerak, medvind og bølgehøyde på ca 1 meter! Så det går fint!!

Etter ankomst settes kursen mot Berlin. Lang kjøretur, men med innlagt Dansk Bøf på Rødekro Kro! Mmmmmm! Jeg skal bare være passasjer og kartleser, så kanskje det blir en kald tysk øl på meg underveis!

Berlin melder om 32-34 grader, med høydepunktet torsdag med varslede 37 grader. Det kan bli noe i varmeste laget. Kald drikke er påkrevet!

Originally posted by FBU 4EVER
Mye god mat ble det også,nå er vekta oppe i tresifret:cry:

Stein: Bare legg deg på minnet at alt under 100 kg er femi!!!

Ha en fortsatt fin sommerdag!!

BF

Airbus 330
24-07-2006, 12:24
Originally posted by Thomas

Originally posted by Airbus 330

Enlighten.. hvor når ?

Tatt fra vg.no: - Nå i kveld har vi fått tak i en jumbojet med plass til 582 passasjerer fra vårt franske datterselskap CorsAir. I tillegg har vi leid inn en Lockheed TriStar fra portugisiske European Atlantic. Dermed kommer våre passasjerer seg av gårde, om enn litt forsinket, lover Gårdö.

Men vet ikke om denne er satt inn på BLX433 og går ut som BLX302 til Lisboa: Ser også at det er satt opp BLX 645 til Larnaca kl 21.30

Airbus 330.:-p

Thomas
24-07-2006, 12:27
Ja, for noen 744 eller L1011 på Samos er out of the question! ;)

Airbus 330
24-07-2006, 12:33

Ja, for noen 744 eller L1011 på Samos er out of the question! ;)

Er nok det ja. :lol:

Men tenkte på den flighten BLX302 til Lisboa, om den kunne være 744 eller L1011.
For den kommer som BLX302 fra Chania kl 15.17 ser jeg.

Du ser ikke noe i systemene hos deg da Thomas?

Airbus 330.:-p

LN-MOW
24-07-2006, 13:23
NWI: Norwich, UK ... ;)

God morgen fra Alpharetta! 12-timers dag i gaar og 185 'idrettsungdommer' (saa mer ut som hip-hoppere..) er trygt hjemme i NJ ... Eagle Aviation viste ogsaa at du fint kunne haandtere innsjekk av 'vanlige' pax, men TSA var ikke spesielt glade for 185 ekstra ... :colgate:

Toeffe timer paa toefe motorveier - noe som krever toff musikk.

Trety
24-07-2006, 13:27
God mandag fra Drammen. Solen skinner, ferien er i gang og jeg leser forum fra verandaen, men likevel er det en trist tid. Svigermor gikk bort lørdag kveld, nær 59 år gammel. Så det er en tøff tid å skulle komme seg igjennom.

Tommy777
24-07-2006, 13:31
God lunsj fra kontoret på Lysaker. Pizza i dag :-p I dag var jeg ikke på jobb før 0920 gitt.. Og jeg var faktisk den første på jobb i min avdeling :o

I morgen bærer det heldigvis avgårde igjen, lang reise til Chicago. Har ikke hatt en eneste flytur på en uke nå, gleder meg til å komme avgårde.

Er rimelig overrasket over hvor mange seter det er i disse charter 757 og 747ene. Hørte jeg nærmere 240 i 757en og nesten 600 i 747en?

Huff, trodde AY hadde rekort med 220 i 757. Guess I was wrong..

Gleder meg til å se bildene som blir tatt i kveld på OSL!

CK
24-07-2006, 13:59
glad ettermiddag fra TRF. Da har jeg tømt to Ryanairfly, sortert bagasje og møtt en NetJets-maskin fra Tripoli. Min første dag som stuer er over, og jeg lukter svett mann! Starter igjen i morgen tidlig klokken 06:00!!

AA-skipper
24-07-2006, 15:53
God Måndags morgon frå New England.Fint sommar-ver med +28c.og ikkje ei sky på himmelen.:D

Thomas
24-07-2006, 16:16
Da kan jeg snu vifta og sende noen CB'er Vestover, for her oppe ved Gardermoen lyner det og tordner no helt sinnsykt..

Ikke lett å være flygleder nå.. "Request Left.." | "Request Right.."

LCH78
24-07-2006, 16:53

Da kan jeg snu vifta og sende noen CB'er Vestover, for her oppe ved Gardermoen lyner det og tordner no helt sinnsykt..

Ikke lett å være flygleder nå.. "Request Left.." | "Request Right.."

altså.. fredag til søndag skal jeg ikke ha noe tordenvær når man vanker der nede da :) Fikser du det?

Thomas
24-07-2006, 17:06
Onsdag og torsdag skiftende bris. Pent vær, men lokale ettermiddagsbyger. Utrygt for torden. Varmt. Fra fredag bris av skiftende retning. Først i perioden regn, senere regnbyger. Lavere temperatur.

Kan ikke love no' på den fronten. Skal du bo i nærheten av OSL - eller skal du innover?

LCH78
24-07-2006, 17:14
blir nok sikkert å bo i nærheten av OSL, men må inn til byen på fredagen. Linsa mi skal til sjekk hos fotovideo :)

LN-MOW
24-07-2006, 20:53
Dum-de-dum .. !!! Og da var Stabaek paa annenplass!! Sitter og msn'er med en SGS-sjef i nord som ikke setter pris paa mine hovmodige (men dypt rettferdige) kommentarer! :p

Tommy777
24-07-2006, 21:02
TIL hadde bra kontroll og det var 1-1 ganske lenge. Som utvandret nordlenning må jeg jo holde med TIL :)

Men så var det jo dette med Bergensere som leder serien, da

LN-MOW
24-07-2006, 21:03
Der maa vi gjoere noe. Sammen. :exclamati