PDA

View Full Version : Guten Morgen


EB
26-09-2016, 07:22
God mandag morgen fra Wien. Satser på nok en shorts og t-skjortedag her i Wien...rett og slett digg. Flyet går ikke hjem før i kveld - så nok av tid til å nyte siste rest av sommeren 2016. Ha en bra start på uken du også.

gustavf
26-09-2016, 08:01
Jeg satser på mindre stress i dag enn i går. Jada, jeg vet det er litt rart når det er mandag, men i går endte jeg opp som han dusten som måtte snike i alt av køer for å rekke flyet. Og det føltes som jeg jogget hele vegen fra BijlmerA til gate C11 på AMS. (NS burde lære litt av buss-for-tog ekspertene NSB, for dette kunne de virkelig ikke.)

I dag er det seminar i sentrum før noen misfornøyde kunder må få litt oppmerksomhet.

Concorde98
26-09-2016, 08:08
God morgen fra jobben på Furuset. Ny dag og uke. Fine flyturer i helga var det. Neste flytur er om 12 dager. Ha en fin en alle sammen! ☺

ATC-flyradar
26-09-2016, 08:11
God morgen fra Oslo nord/øst - her er det fremdeles mørkt - flott temperatur til å å være i slutten av september -

Ha en flott formiddag og mandag videre.

Jan

LN-MOW
26-09-2016, 08:25
G'morgen. Kaffe i koppen og et par systemproblemer til å sparke igang hjernen på morran, men nå er alt bra og jeg kan gå tilbake til 'hvilemodus'. Skal egentluig ikke jobbe for klokka 15m, så det blir vel et par episoder Mr Robot først. Må også handle litt snop til å ta med hjem.

TriStar
26-09-2016, 08:51
God morgen fra Grønland. Har allerede vært en tur på Maxbo, så ingen myk start på uken. Da tror jeg det meste skulle være i hus for å fullføre det lille flisprosjektet. Kontoret neste! Ha en fin start på uka[emoji3]


Sent from my iPhone using Tapatalk

roger
26-09-2016, 09:21
Morn!
Denne dagen kom i gang på ein passe haltande måte; minsten sov til kvart over seks, og vi har aldri hatt det så travelt ever. Like greitt at han står opp halv fem, skal tru?? Jaja.

Får sjå om vi får gjort noko fornuftig i dag. Får bestille meg eit par flybillettar og eit hotell i Oslo, tenkjer eg.

Someone
26-09-2016, 10:58
God morgen fra Saint Paul de Vence. På tide og hive med meg espressoen og pain au chocolaten. Får vel komme oss ned til NCE så SAS kan ta oss hjem om noen timer. Ha en fin dag

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160926/7ea0863147bca9e1d1120c7e335705b5.jpg

learjet
26-09-2016, 11:20
God formiddag fra Berger.

Her har man funnet seg ny pult, og forsøker å komme i gang på litt nye arbeidsoppgaver.
Samtidig som man skal vikariere litt og gjøre litt gammelt også. Ser at det blir noen baller i lufta neste dagene. men er nå litt gøy også da. Da en får være med på en del artige ting som er ganske vesentlig i butikken.

Senere i dag blir det å feire jr. Han allerede blitt feiret hele helgen, men er nå i dag han har bursdag. Så blir vel at han kan bestemme middag og litt god dessert eller noe :)

Ønsker alle en trivelig dag!

S

Martin
26-09-2016, 14:52
God mandag fra det store eplet som aldri sover. Jeg la meg f.eks. ikke før klokken 5 i morges (tok dog en 5-6 timer lang lur først, som ikke var helt planlagt).

Hjemreise i dag, og hotellet lar meg være her frem til klokken 15, før jeg finner vegen ut til Newark. Håper på sitteplass i loungen.

Ha en god en :)

kimpe
26-09-2016, 14:58
God mandag fra det store eplet som aldri sover. Jeg la meg f.eks. ikke før klokken 5 i morges (tok dog en 5-6 timer lang lur først, som ikke var helt planlagt).

Hjemreise i dag, og hotellet lar meg være her frem til klokken 15, før jeg finner vegen ut til Newark. Håper på sitteplass i loungen.

Ha en god en :)

Sitteplass i loungen Martin?

Da bør du dra innom Walmart og kjøpe en solstol som du tar med og kan sitte på... :)

God eftan fra Skaun, stille og rolig mandag foreløpig her. Ryggen litt i ulage igjen, går i bølger men har heldigvis reisefri frem til Dubai neste lørdag. Får satse på at varmen der fikser rygg og nakke for en periode igjen.

Nyt dagen!

Kim