PDA

View Full Version : Glad søndag morgen

EB
23-07-2006, 08:10
Fantatstisk godt å ligge i egen seng igjen... Overskyet i hovedstaden - det føles også helt ok ut... Ha en bedre søndag - fortsatt en uke med ferie....:D

SK384
23-07-2006, 08:21
God morgen fra Alta. Overskyet og 10 grader i nord i dag. Vi får se om det letter litt i løpet av dagen. Ble en urolig natt med lite søvn. Våknet til unge skrik jevnt og trutt i natt. Heldigvis meget sjelden det skjer.

Bizflyer
23-07-2006, 08:23
God morgen ønskes fra Sørlandet også!

Første gang jeg har vært på kontoret en søndag morgen kl 0800 i ferien. Men jeg måtte kjøre kjerringa på jobb i mangel av busser så tidlig søndag, så da stakk jeg likegodt oppom kontoret for å gjøre unna noen saker.

Duskregn i Krs denne morgenen. Reiser til Berlin i morgen og skal være noen dager. Reiser med ferge og bil denne gangen. De melder fra 32 til 37 grader i Berlin så det kan bli noen hete dager! Men tyskerne har jo vanligvis godt med kaldt øl, så det skal nok gå! hehe!

Ha en bedre søndag!

BF;)

wf145
23-07-2006, 10:27
God morgon frå Ørsta! Her er det ikkje ei sky på himmelen, sola skin og alt er berre lekkert. SK384: Du har mi djupaste medkjensle, er heldigvis ikkje ofte at prinsessa her i huset er vaken heile natta heller. HA ein strålande dag folkens!:)

LN-MOW
23-07-2006, 11:34
G'morgen fra Alpharetta! Her skal det jobbes. Om en halvtime settes kursen mot Coumbia SC per bil ...

Det er 22 grader, skyet og regnbyger i omegnen.

zico77
23-07-2006, 11:54
God søndag frå Bergen. Tåkedis, og litt klamt. Håper på forbedringer utover dagen.

Ein snartur bortom BGO tidligere og snappa ein av russereane som lander i Bergen i dag. Ingen luxus-kvalitet på bildet, dessverre (IXUS)

Bilder på airpics (http://www1.airpics.com/search/search.php?PHPSESSID=d3ab31390a52bfee8c67c364ea63c 6e5&string=RA-42385&si=0&count=&st=1&ar=2)

Martin
23-07-2006, 12:10
God søndag fra Maura

Og hvilken god søndag: I dag skal jeg først fly Dash-8, før jeg befinner meg blant publikum i Trädgårdsforeningen i Gøteborg, hvor Status Quo er kveldens hovedattraksjon. Så når vi oppsummerer blir det:
-Ny flytype (har flydd -100 før, men ikke -300)
-Ny flyplass
-Ny by.

Forhåpentligvis snekrer jeg sammen en liten trip-report når jeg kommer hjem i morgen.

STARSHIP 2
23-07-2006, 14:46
Originally posted by zico77

God søndag frå Bergen. Tåkedis, og litt klamt. Håper på forbedringer utover dagen.

Ein snartur bortom BGO tidligere og snappa ein av russereane som lander i Bergen i dag. Ingen luxus-kvalitet på bildet, dessverre (IXUS)

Her er den første russern på BR idag, T154, rett før nesehjulet tar tar nedpå og han reverserer allerede

http://img291.imageshack.us/img291/3616/dsc2302largeab6.jpg (http://imageshack.us)

G-COLE
23-07-2006, 15:30
God dag fra en nå strålende Bergen !

I dag tidlig var det lave tåkeskyer over oss,- men nå har det lettet, og sola skinner fra en lettskyet blå himmel !

Det er nå ca. 23 grader ute her hjemme !

Var selvfølgelig oppom Flesland i morges.... -En slik "Russerdag" kunne jeg ikke la gå fra meg ! -Så jeg og mellomste gutten dro avgårde ut i "bushen"....
Den første var allerede landet... da vi kom,- men fikk den når den gikk igjen....

-Så følgende Russere var å se i dag :
RA-85770, Tupolev 154M fra Pulkovo Airlines
RA-42432, Yak 42 fra Sar Avia,
RA-42385, Yak 42 fra Centre Avia.......

-Og så var air Baltic der med en Fokker 50, YL-BAW.
-En liten herlig Canadair Challenger 604, XA-IGE var også der !

Måtte det bare komme flere slike dager ! -Herlig med noe utenom det vanlige !

Og velkommen "JohnnyEagle" ! Kjekt at det er en "tårnemann" med oss her på Flesland også !

Someone
23-07-2006, 19:22
God søndag. Tilbake i hovedstaden etter å ha tilbrakt siste halvdel av helgen hos besteforeldre i Sandefjord....tror ikke jeg trenger å spise noe de nærmeste dagene nå.

STARSHIP 2
23-07-2006, 21:50
Originally posted by G-COLE

God dag fra en nå strålende Bergen !

I dag tidlig var det lave tåkeskyer over oss,- men nå har det lettet, og sola skinner fra en lettskyet blå himmel !

Det er nå ca. 23 grader ute her hjemme !

Var selvfølgelig oppom Flesland i morges.... -En slik "Russerdag" kunne jeg ikke la gå fra meg ! -Så jeg og mellomste gutten dro avgårde ut i "bushen"....
Den første var allerede landet... da vi kom,- men fikk den når den gikk igjen....

-Så følgende Russere var å se i dag :
RA-85770, Tupolev 154M fra Pulkovo Airlines
RA-42432, Yak 42 fra Sar Avia,
RA-42385, Yak 42 fra Centre Avia.......

-Og så var air Baltic der med en Fokker 50, YL-BAW.
-En liten herlig Canadair Challenger 604, XA-IGE var også der !

Måtte det bare komme flere slike dager ! -Herlig med noe utenom det vanlige !

Og velkommen "JohnnyEagle" ! Kjekt at det er en "tårnemann" med oss her på Flesland også !

Takker, har ikke så mye tid igjen på Flesland. To uker ferie og to uker jobbing så er det rett til Bodø ACC..

Her er Fokkeren fra Riga (litt over 3 timers reise bak seg):

http://img49.imageshack.us/img49/1962/dsc2342largegj8.jpg (http://imageshack.us)