PDA

View Full Version : Litt OT men kommer The boss i morgen


Tertit54
21-07-2006, 18:32
I følge denne (http://n24.no/oppogfrem/article1392347.ece) så kan det hende Bruce kommer innom i morgen. :cool: :p

LN-SSL
21-07-2006, 20:01
Bruce Springsteen er aktuell for Stein Erik Hagens bursdagsfest på lørdag. - Et ganske vanlig bursdagsselskap, sier Hagen

Er det ingen som har en skikkelig spy-smily for hånden.....:question:

LCH78
21-07-2006, 21:17
Originally posted by LN-SSL





Bruce Springsteen er aktuell for Stein Erik Hagens bursdagsfest på lørdag. - Et ganske vanlig bursdagsselskap, sier Hagen

Er det ingen som har en skikkelig spy-smily for hånden.....:question:

Noe slikt du tenkte på? http://www.sprett.net/modules/Forums/images/smiles/icon_puke_l.gif

Herlov
21-07-2006, 23:05
"- Et ganske vanlig bursdagsselskap, sier Hagen "

Jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg synes han fremstår så vanvittig arrogant hver gang han titter fram i media. Om det er med vilje eller ikke vet jeg ikke. Jeg husker en annen gang han ble intervjuet om familieformuen sin og han presterte å si noe sånt som " det er jo ikke så mye penger, men for vår lille familie er det det" med et sleipt smil om munnen. Han snakka tross alt om flere milliarder kroner. Han får meg til å bli uvel.

Beklager å gå noe off topic, men jeg måtte ha dette av hjertet. :D :p

Edit; Jeg må legge til at jeg ikke har noe i mot at folk tjener mye penger .. (Så kom ikke her med janteloven .. ;) )

PC
21-07-2006, 23:33
Jeg kan holde utkikk etter han i Kragerø.

Utflyttet
22-07-2006, 01:33
Som stor fan av Springsteen håper jeg inderlig dette bare er et rykte, det går litt i mot ånden og mannen bak tekstene å drive å underholde bare sånn for en fest for rikfolk... *sukk*

LN-MOW
22-07-2006, 01:54
.. "og underholdningen besoerges av Klovnen Bobo og Bruce Springsteen".

Tenk aa synke saa dypt .. faar Spinal Tap til aa se ut som en kroningsferd ...

Someone
22-07-2006, 10:45
Originally posted by Herlov

"- Et ganske vanlig bursdagsselskap, sier Hagen "

Jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg synes han fremstår så vanvittig arrogant hver gang han titter fram i media. Om det er med vilje eller ikke vet jeg ikke. Jeg husker en annen gang han ble intervjuet om familieformuen sin og han presterte å si noe sånt som " det er jo ikke så mye penger, men for vår lille familie er det det" med et sleipt smil om munnen. Han snakka tross alt om flere milliarder kroner. Han får meg til å bli uvel.


Det er ikke bare deg. Og han fremstår ikke bare arrogant, han ER det også. Hagen en en slesk drittsekk og får puppene til Pamela til å framstå som ekte i forhold. Jeg kan mange historier om fyren som jeg ikke vil ta her og stemmer en brøkdel av det jeg har hørt vil jeg rett og slett synes synd på de som har med fyren å gjøre. Fyren skal visst også ofte opptre truende og mange er rett å slett redd han.

Nei, da foretrekker jeg Fiskeren fra Molde (som er en av Hagens fiender) for selv om han liker å vise seg frem så er han ekte og ikke full av nykker

LN-SSL
22-07-2006, 11:23
Fyren skal visst også ofte opptre truende og mange er rett å slett redd han.

Stakkars de mange da.... Hva er det å være redd for? Han er jo helt lik oss andre i badstua...

Nei, da foretrekker jeg Fiskeren fra Molde (som er en av Hagens fiender) for selv om han liker å vise seg frem så er han ekte og ikke full av nykker

Som det kanskje har kommet frem opp gjennom, kan jeg mene mye om Molde, men må vel si meg enig her....

Har i tre år inndirekte jobbet under den der Stein-Erik figuren, og det ville være å lyve om jeg sa at han var inspirerende og hadde en stil som gjorde at folk virkelig fikk lyst til å stå på. Hvis noen av hans undersåtter påstår at de står på av lyst, nekter jeg å tro det. En slags nødvendighet av tvang og redsel...., kanskje...:angry:

zico77
22-07-2006, 11:28
Originally posted by ph-ndr





Som stor fan av Springsteen håper jeg inderlig dette bare er et rykte, det går litt i mot ånden og mannen bak tekstene å drive å underholde bare sånn for en fest for rikfolk... *sukk*

Enig! Fekk med meg konserten 20.mai i Spektrum, men eg savna dei "gode gamle" låtane.... Så er han hos Hagen, ville jammen eg og høyrt på.... Hmmm kanskje eg skal invitere Bruce til mitt selskap? Neste årgang er jo tross alt 30..... hehehe

Fly high
22-07-2006, 20:09
Originally posted by ph-ndr

Som stor fan av Springsteen håper jeg inderlig dette bare er et rykte, det går litt i mot ånden og mannen bak tekstene å drive å underholde bare sånn for en fest for rikfolk... *sukk*

Den skriver jeg under på! Og egentlig tror jeg ikke i min villeste fantasi at Bruce'rn stiller fordi en kakse i lille Norge vifter med lillefingeren og en seddelbunke ... ;)

GF1
22-07-2006, 22:30
Kan det tenkes at denne ankomsten til Torp i kveld har noe med saken å gjøre?

BGT 0032 BQH 18:15 Landet 18:48

(altså fra London Biggin Hill Airport. IATA: BQH - ICAO: EGKB)

AirbusTrond
22-07-2006, 23:07
Det er Gøran Fristorp og Herborg Kråkevik som spiller opp. For øvrig legges det merke til at maten er litt over Rimi-standard.

Jack
23-07-2006, 01:19
Fra Dagbladet.no: "Blueslegenden BB King var den store overraskelsen da Stein Erik Hagen feiret 50-årsdag på Oterøy i natt."

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/07/23/472037.html


Det ble ikke The Boss som sang bursdagssangen for kjøpmannen.... men jeg tror sangen hørtes bra ut når BB King sang den...

LN-SSL
23-07-2006, 02:03
For øvrig legges det merke til at maten er litt over Rimi-standard.

Skal ikke mye til. Her i området er heldigvis den kjeden der historie, selv om han har eierskap i snart det som er av dagligvarekjeder.
Mye av det som ble budt fram for salg på Rimi ville ikke holdt mål på en kennel. Ufattelig at den mannen kunne bli så rik på så dårlig mat.
Men, der har man forbrukerne igjen; billig, billig, billig......, skit i kvalitet.
(Nå er vel denne dratt langtnok ut på OT-gjordet sikkert...^_^ )

zico77
23-07-2006, 12:17
Ihht gårsdagens tabloid intervju med Hagen sjølv, var det nok bare snakk om at CD-plata til The Boss skulle kjime i høytalerne. Godt-godt! :)

enml
23-07-2006, 12:55
Originally posted by Someone

Originally posted by Herlov

"- Et ganske vanlig bursdagsselskap, sier Hagen "

Jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg synes han fremstår så vanvittig arrogant hver gang han titter fram i media. Om det er med vilje eller ikke vet jeg ikke. Jeg husker en annen gang han ble intervjuet om familieformuen sin og han presterte å si noe sånt som " det er jo ikke så mye penger, men for vår lille familie er det det" med et sleipt smil om munnen. Han snakka tross alt om flere milliarder kroner. Han får meg til å bli uvel.


Det er ikke bare deg. Og han fremstår ikke bare arrogant, han ER det også. Hagen en en slesk drittsekk og får puppene til Pamela til å framstå som ekte i forhold. Jeg kan mange historier om fyren som jeg ikke vil ta her og stemmer en brøkdel av det jeg har hørt vil jeg rett og slett synes synd på de som har med fyren å gjøre. Fyren skal visst også ofte opptre truende og mange er rett å slett redd han.

Nei, da foretrekker jeg Fiskeren fra Molde (som er en av Hagens fiender) for selv om han liker å vise seg frem så er han ekte og ikke full av nykker

Huff... nå ble det bare slik at jeg må kommentere dette. Langt på veg enig med Herlov og Someone ja.

Nå kjenner jeg jo hverken Stein eller Kjell, men har vel som naturlig er mest kjennskap til Kjell. Kjell har IKKE glemt hvor han kommer fra (eneste er at jeg skulle ønske han holdt bedre på dialekta si) og han og Bjørn Rune har kjempet hardt og lenge for det de har oppnådd. Det er uten tvil morsomt med den kommentaren Kjell fik av læreren sin... Men hele familien til Kjell er noen utrolig hyggelige og jordnære mennesker og det finnes ikke nykker av noe slag.