PDA

View Full Version : God fredag fra Deltabyen!


Concorde98
26-08-2016, 07:05
Morn morn ja! Da var det fredag. :) Grei dag selv om regnet øser ned her i Lillestrøm. Fikk booket litt flytur i går kveld og alt er egentlig helt stas og innafor på denne kanten. Ha en fin en! :)

Bergern
26-08-2016, 07:36
Mornings fra beste vest!
Deilig dagen derpå idag og kun en liten kveldsvakt fra oval weekend på hytten. Leiebil er i boks, så fra i morgen er det de tre p-er som gjelder; pils, peis og P1. (Det kunne vært fire, men jeg reiser alene denne gangen.)
God hælj :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Chriscross
26-08-2016, 07:56
God morgen fra Bergen med vær som sikkert får Bergensere til å føle seg hjemme.

Ah, endelig tilbake på land! Ble en straffeovernatting på Bgo. Clarion stilte med dobbel oppgradering for gull. Pannekake/omelettstasjon ikke klar før 07.00. Capucinomaskinen var også gjemt bort.

Nå blir det sas til Oslo og siden det regner der og jeg må lese litt tar jeg like greit en tur retur trd.


Sent from my iPhone using Tapatalk

EB
26-08-2016, 08:03
God morgen fra Pietrasanta...ny favoritt i Italia:-) Kjøre/flyturen ned hit fra Milano i en Abart (Fiat 500) med 160 hester var utrolig morsom. Nå venter en espresso på den lokale baren før frokost og så skal Beach Club'n besøkes...var 34 grader i går og satser på det samme i dag. Nyt sommeren dere også:-)

Someone
26-08-2016, 08:33
Mornings fra Skøyen. Siden det blir avreise til fjells etterpå ble det bil for buss i dag. Halv dag venter før det blir og plukke opp kone og barn. Ha en fin dag

Hypern
26-08-2016, 09:01
Grompf fra Ruters grå. Kunne vært mer opplagt men det er godt det er fredag og ikke lenge til helg.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Fly med oss
26-08-2016, 09:41
God morgen fra kontoret på Aker Brygge. Ute er det grått, og inne ennå gråere. Jeg må gjennom flere hindre før helgen kan påbegynnes, men da blir det reiseplanlegging og booking av hoteller, noe jeg synes er hyggelig. Tokyo og Taipei skal selvfølgelig besøkes igjen i løpet av de neste fire månedene, så det er godt å ha noe å se frem til! Ha en fin dag og en fin helg!

TriStar
26-08-2016, 09:54
God morgen fra kontoret på Oslos beste østkant. Gråværet ser ut til å letne litt. Ingen store planer for kvelden, men hyttetur lørdag og søndag. Endelig fredda!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Savipix
26-08-2016, 10:24
Fredag och "gjemmekontor" sista dagen innan ferien startar. Detta för att undåg att någon kommer förbi och ger mig någontin nytt att ta tag i. Solen skiner i Göteborg och därför är jag glad att jag har en balkong att arbeta på.

Ikväll kommer två unga damer på besök som skall resa ensamma för första gången och jag förutsätter att spänningen är på topp där ;)
Ha en flott fredag!

AirbusTrond
26-08-2016, 10:27
Morn fra kontoret - om lag halv dag i dag. Avreise til AES 1515 for årets sommervisitt. Værmeldingen er forsiktig sagt ikke den beste - kanskje man bør bytte fra vindu til midtgang. Vi får da se. Ha en fin-fin fredag, med eller uten vær!

jcnorway
26-08-2016, 10:45
God morgen fra hovedstaden.

Tjuvstartet på jobb etter ferien så det ble 2 feriedager spart inn til senere bruk :)

Målet er å komme seg helskinnet gjennom dagen før man blir servert middag hos de gamle i ettermiddag.

Vi bør forresten følge med på hva elefnaten finner på å lire av seg fra Jackson Hole. Det er visst viktige saker som kan få ting til å gå både opp og ned ^_^

Fnate
26-08-2016, 11:22
Vi bør forresten følge med på hva elefnaten finner på å lire av seg fra Jackson Hole. Det er visst viktige saker som kan få ting til å gå både opp og ned ^_^

Elefanten tror bare de debatterer nå, sånn at han kan ta de virkelig store beslutningene der oppe når han kommer om en god mnd. Han har en del ideer.

God morgen fra toget. Kontordag venter. Masse Excel og sånt. Vafler også kanskje.

Ha en fin en

BSSW
26-08-2016, 11:39
Greetings fra Tananger

Her er man godt i gang med dagens gjøremål, og siden jeg har fått en fin start på dagen så er det ikke umulig at man kan få en like fin avslutning også, m.a.o. ikke noe overtid :8:

Mørkt og overskyet her ute, så blir ikke videre overrasket hvis det blir mer regn.
Fargen på himmelen er en plass mellom 9915 (http://www.jotun.com/no/no/b2c/colour-inspiration/colours/interior/1100150000001791_Interior.aspx) og 9911 (http://www.jotun.com/no/no/b2c/colour-inspiration/colours/interior/1100250000101791_Interior.aspx) :p

Ha en fin fredag forumister :)

P.S. Snart helg!!

SQ 777
26-08-2016, 11:48
God NYC morgen.... Oppe 0330 i dag.. Frokostsjappa rundt hjørnet åpner 0615..

Hadde utrolig rask tur over...UAbussen hadde pushout 5 min tidlig, ankomst 35 min før tiden.

Null kø i immigration.. Gikk ekstra raskt der også . Kona sa vi var tvillinger, fyren knakk og stemplet oss raskt inn og lo...:colgate:

Henshaw
26-08-2016, 12:11
Morn fra studentbyen. Blir bil for sykkel til Forskningsparken og IFI i dag da man også skal oppover til et slikt fjell i ettermiddag. Bruker antagelig lenger tid på å kjøre fra Sogn til IFI enn å sykle :p

Twin Otter
26-08-2016, 12:23
Good day fra Forus. Lunsjen er unnagjort med kake som seg hør og bør på en fredag. Nå er det drøye tre timer igjen av arbeidsuka og man håper det verste gråværet gir seg før man skal sykle hjemover. Ha en fin fredag forumister!

FQTV
26-08-2016, 13:18
God ettermiddag fra GMT+7

Den rolige turen ut på byen i går ble ikke så rolig. Det kjennes på kroppen i dag. Fremdeles liggende med hodet under puten, men gøy var det :)

I kveld skal jeg..........Ingenting.
Det gleder jeg meg til.

God Helg!!


FQTV iPhone on Tapas talk

LN-MOW
26-08-2016, 13:59
Jæjæ .. Da var første kaffekopp tømt og bikkjene har fått sin frokost. Nå skal guttungen fores. Tror jeg satser på en skikkelig omgang egg, bacon og hashbrowns og hjemmebakt brød. Ja, det gjør jeg. Suuulten.

Arbeidshelg står for døren.

oy-viv
26-08-2016, 15:38
God eftermiddag fra et tropisk Danmark! Jeg lurer på, om
Jeg skal sende lidt solskin og varme mod Oslo og Vestlandet!
28 grader er ikke morsomt, når man vantrives i temperaturer
over 23 grader! I går var der 31 grader inde i landet!
Måske burde jeg være født i Tromsø???

God weekend til alle, hvor I end er!

:fly

kekker
26-08-2016, 17:23
Trivsel på Oslo S når driften treffer vifta..

Skulle holdt meg hjemme!

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160826/fdcf959224e1ca2fdea52739b6c95233.jpg

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

LN-MOW
26-08-2016, 17:33
Åh - kjenner igjen på meg hvor deilig det er å ha hjemmekontor .... :up:

kekker
26-08-2016, 17:36
Åh - kjenner igjen på meg hvor deilig det er å ha hjemmekontor .... :up:
Jeg har jo det, skulle bare igjennom Oslo, men den gang ei..
Tenkte å være smartere enn systemet, noe som resulterte i at det toget jeg satt på stakk, men er bare ti minutter etter det...


Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Hickok
26-08-2016, 19:21
God ettermiddag fra DY1516. Klar for en helg i Praha. Har allerede vært gjennom både xcel og vafler, så da anser jeg fredagen som over. Skål!!!

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Discus
26-08-2016, 20:12
God ettermiddag - ble hjemmekontor i dag (så slapp jeg togproblemene også), og nå på ettermiddagen skinner solen. Ser ut til å bli en fin helg.

Trivsel på Oslo S når driften treffer vifta..

Jernbaneverket har vel hatt en av sine mindre gode uker denne uka...

roger
26-08-2016, 21:20
Morn fra studentbyen. Blir bil for sykkel til Forskningsparken og IFI i dag da man også skal oppover til et slikt fjell i ettermiddag. Bruker antagelig lenger tid på å kjøre fra Sogn til IFI enn å sykle :p
Er ikkje desse plassane rett vedsidan av kvarandre??

Vel vel, kvelden frå Trondheim. Veir og magen til minst sette stoppar for hyttetur.

Har fått sjonglert ferdig noko så vanskeleg som ei booking trondheim Bergen... EB-billettar kan eg like! Sjølv om dei ideelle fligthane eg såg i går ikkje var der i dag. Blir berre tull når ein ikkje hugsa å sjekke når det viktige møtet er har masa på å få til er, før ein bestiller vekestur...

No snart natta.

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

Martin
26-08-2016, 23:52
God fredagskveld fra det Øvre Romerikske. Endelig helg, med minimalt av planer.
En pizza godgjør seg i ovnen, og jeg fant konsert med Åge på TV'en. Irriterende at jeg ikke har en 4/6 sixpack stående også.

God helg ønskes :)