PDA

View Full Version : God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen


Norge Rundt På 14 Dager
06-08-2016, 00:09
Ja da er det lørdag og det blir mange timer til jeg kommer meg i seng. I ferd med å benke meg forran TVn for å få med åpningen fra Rio.

Fnate
06-08-2016, 03:50
God morgen fra HK. Trør i meg buffet frokost etter å ha vært ute med noen Tyske bransjefolk i går for å fange øl.

Ny dag med lydmesse følger. Dog er det ikke så mye stress på denne. Bare å være synlig med jevne mellomrom og være hyggelig.

Ha en fin en

LN-MOW
06-08-2016, 04:00
Å være synlig kan du. :up:

Straks bingen. Neste hæljeøkt om 10 timer.

Concorde98
06-08-2016, 04:58
God morgen fra Lillestrøm. Etterhvert bærer det over fjellet til Bergen med en CRJ. Dagstur, tilbake i kveld igjen. En tur for å kose oss og fange noen segmenter til min kone. Hun skal nok nå 45 etterhvert hun også. ;) Ønsker alle en riktig fin lørdag! :)

FQTV
06-08-2016, 06:13
God morgen fra CCB Ågotnes utenfor Bergen.

Nattevakten går mot slutt og nesten hele lørdagen tilbringes i køyen før det er sjømat buffe til middag (frokost) og ny vakt igjen kl 19.

At det har regnet i bøtter og spann i natt hjelper på samvittigheten ved å tilbringe hele dagen i køyen. Har så uendelig mye annet jeg skulle gjort når jeg først er på hjemlige trakter.

Ha en fin dag der ute.

EB
06-08-2016, 06:17
God morgen fra Ris. En dobbel espresso i koppen og både papir og E-aviser i hopetall sørger for en flott start på lørdagen. Blir nok en treningsøkt (så slipper jeg med god samvittighet å se på andre bedrive sport) i løpet av dagen også. Ha en flott lørdag:-)

Someone
06-08-2016, 08:30
God morgen fra Beitostølen. Får vel fyre opp kroppen med en espresso her også. Grått ute, og skal vel bli mer mot det fuktige senere. Et par lam indrefileter ligger og venter på og bli spist i kveld. Ha en fin dag


Sent from my iPhone using Tapatalk

TriStar
06-08-2016, 09:12
God morgen fra Oslo Øst. Når frokosten er fortært settes kursen mot Kongsberg. Etter et kort stopp hos opphavet blir det å hoppe på TIMEkspressen til Notodden for å få med seg litt blå musikk. Ha en aldeles fortreffelig lørdag i duskregnet, med eller uten the blues[emoji450]


Sent from my iPad using Tapatalk

Chriscross
06-08-2016, 09:36
God mirgen fra Prærien. Har regnet godt her i morgentimene. Satser på 25 min opphold nå så en ikke blir våt når en skal løpe. Dagens plan er å få TV på veggen samt fikse en sånn sak drueplanten kan også oppover husveggen på. Er det espaljer det heter?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeltzin
06-08-2016, 10:21
Go formiddag fra SAS cafeen innlands - her lukter det havregrøt og alt er som det skal være.. snart på vei med WF direkte til TOS, første gang jeg flyr prop direkte OSL - TOS,,blir kult, ser fram til god gammel WF service ombord og at CC har bedre kål på Diamantene enn SAS CC's...

LN-FHU
06-08-2016, 10:59
God formiddag fra Starbucks, Trondheim. Tidlig oppe for å tilvenne kidsa bhg.-oppstart, og nå er man tilbake i midtbyen for en ny runde med mat-og ølsmaking. Kona og kidsa får tilbringe tid på Leo's Lekeland så lenge :)

Ha en fortreffelig dag , med og uten øl :) :)

ToreD
06-08-2016, 13:53
God lørdag fra Kallithea Rhodos. Siste dagen før TC og A330 tar oss hjem i morgen. Kjipt å fly charter når man har status hos ruteselskapene, men setter jo mer pris på fasttrack og lounge etter en chartertur uten[emoji482]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Chriscross
06-08-2016, 15:05
Go formiddag fra SAS cafeen innlands - her lukter det havregrøt og alt er som det skal være.. snart på vei med WF direkte til TOS, første gang jeg flyr prop direkte OSL - TOS,,blir kult, ser fram til god gammel WF service ombord og at CC har bedre kål på Diamantene enn SAS CC's...



Bedre med sk som ikke vet hvem du er eller sitter. Du får iallfall gratis brus når du viser kortet i motsetning til hos wf.

LN-MOW
06-08-2016, 15:08
Husk at EBD er en 'SAS only' status. For partnerne er du EBG/Star Gold.

Martin
06-08-2016, 15:41
Husk at EBD er en 'SAS only' status. For partnerne er du EBG/Star Gold.

Men EB er vel også WF sitt bonusprogram? eller?

God lørdag herfra. Våknet forholdsvis seint til lyden av regn. En kjapp sjekk av vg.no på mobilen avslørte hvor ille det faktisk var (eller: hvor ille VG vil at vi skal tro at det skal være?). Ser dog ut til å ha roet seg nå, så jeg kommer meg kanskje en tur ned på den lokale Rema'en etterhvert. Nå er det cola i glasset og Springsteen på bluray-spilleren. God helg!

LN-MOW
06-08-2016, 16:20
Men EB er vel også WF sitt bonusprogram? eller?



Ikke mer enn det er Lufthansa's. WF er partner, ikke eier.

G'morgen fra solfylte vestsørøst. Altfor fuktig, men likevel levelig på verandaen for morgenkaffe. Ble vekket av tre ville hunder og ikke håp om å sove videre.

Nå er man igang med lørdagsskiftet og alle tre slumrer fredelig rundt stolen min. Mer kaffe i koppen og Frost* på anlegget. Life is good!

Klemz!

ForeverSAS
06-08-2016, 16:32
God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Skyet og regn, i det minste greit inne-vær. Akkurat som trådstarter var man oppe for å se åpningseremonien fra OL i Rio. Flott show, men kristus for en lang natt og den bikka 05.00 før en kom seg under dyna. Var oppe igjen 11, og etter en lang start på dagen er man nå i god form.

Søppel er levert til gjenvinning, middag er overstått og OL og Tippeligaen ruller over skjermen. Håndballjentene tapte mot hjemmenasjonen, og hylekoret er i gang allerede. Mange eksperter i kommentarfeltene i alle fall. :D Etter en liten nedtur i håndballen satser vi på 3 trønderske poeng på Lillestrøm om 1,5 time.

Ha en fin fin en! :)

RescueMe
06-08-2016, 17:56
God lørdag fra SAS Cafe Lounge på Vigra! Her lever man det utsvevende loungeliv med sprudlende kaffe og rikelig med boller før en eksotisk reise til Oslo... Med andre ord er tre ukers vestlandsferie over og det er tid for å puste inn eksos igjen :(

Fnate
06-08-2016, 18:35
Husk at EBD er en 'SAS only' status. For partnerne er du EBG/Star Gold.

Det er jo faktisk litt stusselig

Når jeg flyr American Airlines lyser stolen min grønt på Pad'en til personalet. Det betyr at jeg får all mat og drikke jeg vil ha gratis. Og de maser gjerne. Jeg har blitt hentet i terminalen i Cadilac og kjørt til neste fly hos AA, bare på grunn av BA status.

Når jeg fløy Cathay og Qatar kommer de og hilser på og forteller at man kan få hva man vil.

At ikke SK klarer dette med WF engang er jo litt teit. Eller er det Star som stopper på Gold?

Someone
06-08-2016, 18:52
Eller er det Star som stopper på Gold?


Er Star som stopper på Gold. Det eventuelle bonusprogram har over dette er selskapsspesifikke og gir ingen fordeler hos Star

jufix
06-08-2016, 18:57
Det er jo faktisk litt stusselig

Når jeg flyr American Airlines lyser stolen min grønt på Pad'en til personalet. Det betyr at jeg får all mat og drikke jeg vil ha gratis. Og de maser gjerne. Jeg har blitt hentet i terminalen i Cadilac og kjørt til neste fly hos AA, bare på grunn av BA status.

Når jeg fløy Cathay og Qatar kommer de og hilser på og forteller at man kan få hva man vil.

At ikke SK klarer dette med WF engang er jo litt teit. Eller er det Star som stopper på Gold?

WF anerkjenner min EBP status mye bedre en SAS faktisk. Det er i hvert fall min erfaring.

AirbusTrond
06-08-2016, 20:07
God kveld fra Varna. Har trukket inn fra varmen og nyter burrato, gåselever og kalv til en utmerket bulgarsk marvud. Dette på Red Canape, favorittrestauranten her i byen. Sjokkerende billig. Ha en fin rest-lørdag!