PDA

View Full Version : God mandag


mcduck
01-08-2016, 05:49
God mandag

Kristiansand kan melde om 13 grader nå på morgenkvisten, det ser ut til å bli en fin dag.
Har brukt natten til å booke billetter i Asia i desember, fikk trikset det til slik at jeg får ny flyplass, 2 nye selskap og ny flytype i boka (Singapore Changi, Tigerair, Scoot, 787-900).

Planer for dagen er tannlege.. Mens jeg spiste noe hard kom det en knekkelyd som levnet ingen tvil om at noe dyrt hadde skjedd.. halve siden av tanna ville ikke mer. Heldigvis ingen smerte.

Ha en fin mandag uten ulyder fra tennene!

Concorde98
01-08-2016, 05:58
God morgen fra Lillestrøm. Der var ferien slutt for i år. Det vil si jeg har en uke til høsten og helgeturer er også booket.
Tannlege ja! Kjedelige greier men fint å ha når ting skjer. Skal dit neste uke da det var en knekkelyd her også! ;)
Ønsker alle en fin mandag! På jobb igjen eller i ferie. :)

petter380
01-08-2016, 07:20
Nice med verdens beste flyplass (SIN) og Scoot mcduck! Velkommen etter, hilsen Petter - hehehe!

Tidlig morgen på SVG gate 18 hvor splitter nye Ei-FPH står utfor klar for turen opp til Bergen (og videre til TRD). Må hjemom i Bergen for å hente jobbting, så ferien er over om ca. 100 minutter #fml

Ha en bedre (blå) mandag >_<

Someone
01-08-2016, 07:21
God morgen fra Sandaker. Her har vi bommet litt når vi tok ut arvingens ferie fra barnehagen, så med litt redusert bemanning og innkjøring for de første 1-åringene så får jeg ta en økt og holde meg hjemme. Så får vi se hva vi finner på i løpet av dagen. Endel ærend på Storosenteret må i hvertfall unnagjøres. Så blir det vel noen nespressoer som trøkkes gjennom maskinen i løpet av dagen. Sol og pent nå i morgentimene, men heller småkjøring med 13 grader her 100moh....

hurvert
01-08-2016, 07:54
God morgen fra Oslo...

Vil bare minne alle forumister som skal til OSL fra Oslo, eller motsatt rettning at det er BUSS for FLYTOG eller vanlig tog for den sak skyld hele denne uka...

Beregn god tid om du skal til flyplassen.

hurvert :)

roy
01-08-2016, 08:16
God morgen fra gullstuggu til SAS.. På vei til New York og skal prøve SAS nye stoler på business...

Ha ein kjekke dag

Savipix
01-08-2016, 08:59
God morgon från Göteborg,

Solen skiner och telefonerna är relativt tysta. Det kan bli en bra dag på kontoret :)

Fnate
01-08-2016, 09:01
God morgen fra Lillestrøm. Da begynner hverdagen igjen, og det er bare å pelle seg inn på kontoret.

Pga alt bus for tog for bil for tunell blir det å reise inn i 10-tiden og hjem sent. Så får vi se

Ha en fin en

Someone
01-08-2016, 09:04
Pga alt bus for tog for bil for tunell blir det å reise inn i 10-tiden og hjem sent. Så får vi se




Skal man stole på Google (og den pleier vise ganske riktig) så er det lite eller ingen kø pga manglende tog nå klokken 09. Litt rusk ved Brynstunnelen, men eller virker det være feriemodus i trafikken

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160801/51fe190f4d46389b267ef33cdf92dd8d.png

Thomas
01-08-2016, 09:12
God morgen fra Sand/Jessheim!
På tide å komme inn i Flyprat-modus igjen etter litt ymsetid vekk!
Pappaperm var ikke "ferie" alikevell, podden bestemte seg for å våkne 0630 så da ble det litt "peke på fly som tar av fra 19L og pipe"-tid for far og sønn i stuevinduet.

Solen skinner enn så lenge, meldt noe TSRA utpå - ha ein flottande flotte dag.

robertaas
01-08-2016, 09:32
God morgen fra tiggerstaden. Merket ingen problemer med trafikken under dagens "Tour de Fornebu". Kanskje folk fortsatt har ferie. Har ingen andre planer for dagen enn å komme meg gjennom mailboksen, spise lunch, sykle hjem igjen og lete etter udyr i sommersola. Helt uten stress altså.

Ha en god en alle som styrer unna køene.

Bergern
01-08-2016, 09:55
Mornings fra nest ytterste øst i vest.
Etter en siste nattvakt er en liten ferie startet, som kan brukes til hva jeg enn vil. Ni hele dager faktisk. . Og det blir eksotiske Sandefjord fra onsdag :)
Mye google-mapping inatt siden turer til både øst i Spania og sørøst i Junaiten trenger en plan. Så langt er planen: GO; see what happens...
En flott uke ønskes alle forumister, enten de vil eller ei.

ForeverSAS
01-08-2016, 11:15
God formiddag fra Snillfjord. :)

Skulle til å si skyet opphold, men endrer til skyet og regn da kranen plutselig ble åpnet. Allerede rukket frokost, sette på klesvask, hente post og snakke med lillesøster på telefon. Nå har man 5 minutter med litt Norway-cup på TV.

Ellers ikke sikker på dagens planer. Naboen kom hjem fra nesten en uke i Oslo i går, så kan vel bli en tur ned til de i ettermiddag, om ikke modern og lillesøster kommer en tur oppover.

Ha en fortreffelig en! :)

Cecilie
01-08-2016, 14:18
God mandag fra Conowingo, Maryland. Her nytes en kopp te på front pårchen. Klamt og varmt her. Straks frokost, deretter en tur på spa. Tror vi skal innom noen flere amishgårder også etterhvert. Der snakker man parallellsamfunn asså. Men de produserer rikelig med mais som de selger til en rimelig penge, så som storkonsument og -fan av BBQ mais på kolben, så skal jeg vel ikke klage.

Ha en fin mandag!

LN-MOW
01-08-2016, 15:12
G'morgen fra litt lenger sør. Ingen amish'er rundt her, men har to amish-produserte gyngestoler på verandaen. Ingen lager mer behagelige gyngestoler enn dem.

Lettskyet og varmt. Regn og torden forventes regelmessig hele uka hvis ikke meterolygen ombestemmer seg igjen. Straks igang med første arbeidsdag etter ferien. Slipper ihvertfall å bekymre meg om trafikk og manglende flytog. :up:

BSSW
01-08-2016, 17:48
God morgen fra lenger nord og vest av forrige 2 postere

Her blir det snart bevertur til en av øyene sørvest av Vancouver. Blir gøy, med mindre det blir mye turbulens, som jeg ikke er storfan av.
Etter noen timer på øya så blir det ny bevertur tilbake til Vancouver.

Satser på at det blir omtrent samme vær og temp. som i går.

Men først, klargjøring med vask av lik og påføring av plaster på blemme.

Ha en fin dag forumister :)

LN-MOW
01-08-2016, 18:27
... og de nye kontorkameratene har begynt å finne sine posisjoner ...

https://scontent-atl3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/p526x296/13876376_10153578780026036_8255451854048924155_n.j pg?oh=6d05174e61758ea849869f2ed5250e83&oe=581070DC

Hickok
01-08-2016, 22:44
God formiddag fra Margaritaville. Lunsjtid og klar for en ny dag i ørkenen.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk