View Full Version : God onsdag
Da står nok en dag foran oss. Her i Oslo er det lettskyet og ser ut til å bli en fin sommerdag....som mesteparten av dagen skal tilbringes inne på ett kontor:angry:
Ha en fortsatt fin dag!
top of the morning!
I dag blir det en tur opp til vollene etter jobb (og vi har sommertid!!) - ser at PK har satt opp A310, men det går jo an å håpe på 777. Noen som vet om DY har noen spennende wet-leasede maskiner i dag? Ser at denne (http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=97608&PHPSESSID=91e575772901d582 5c6952cf27836c9c) iallefall har fløyet til Pisa for Norwegian i dag...
Greetnings from Bergen! Her skinner sola idag. Tok ut MC'en til jobb i dag. Med slikt varmt og flott ver, så er det skam å ikkje nytte seg av muligheten. ... her skulle det vore ein smiley med Bergensk-flagg, men den fantes ikkje, så då tenkte eg å bruke norsk flagg.. men det eksisterte heller ikkje? Wuupps?
Tommy777
19-07-2006, 09:45
Originally posted by CK
Noen som vet om DY har noen spennende wet-leasede maskiner i dag?
Morgen. Har noen tatt bilde av den L1011en?
Airbus 330
19-07-2006, 11:09
Originally posted by CK
top of the morning!
I dag blir det en tur opp til vollene etter jobb (og vi har sommertid!!) - ser at PK har satt opp A310, men det går jo an å håpe på 777. Noen som vet om DY har noen spennende wet-leasede maskiner i dag? Ser at denne (http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=97608&PHPSESSID=91e575772901d582 5c6952cf27836c9c) iallefall har fløyet til Pisa for Norwegian i dag...
God morgen fra Lillestrøm. Her har jeg startet på min 3 dag på pappapermen min av totalt 5 uker. Og etter at den er ferdig, så er det 5 uker ferie på gang.:cool:
Må nok skuffe deg CK, men PIA har satt opp A310 i hele Juli mnd for så å komme tilbake med 777 i August mnd.
Airbus 330.:-p
Go' ættmiddag fra Tromsø
Her regner det som vanlig , men snart er det ferie , så jeg klager ikke :nor
Noen dager på jobb , fri i helga , og et par dager på jobb igjen , så er det FEEEEEEEEERIEEEEEEEE............:cool: :lol: :lol:
Og....jeg skal bli gift med verdens herligste jente :colgate:
The Ticketor
19-07-2006, 12:50
Hei, gratulerer! :nor
Her i ATL er det fint og varmt. Her skal buskene til pers - foer det blir altfor varmt ...
Glad onsdag fra Drammen. Solen skinner, varmt og godt ute. Det eneste som står på planen utover nå er at bilen skal hentes på oppretterverkstedet - og jeg blir 9375 kroner fattigere...
Flott vær på Østlandet, dog har ikke forkjølelsen sluppet helt taket... så det blir ikke så mye "ute-ting" her.. :(