PDA

View Full Version : OT: Pitbull Dick mot Advokat John


LN-MOW
06-10-2004, 06:29
OK, da var v-p debatten over, og selv om denne debatten laa milevis over forrige ukes sjefsdebatt i kvalitet, vil den nok vaere glemt om to dager. Og kanskje er det like greit.
Fikk ikke med meg de foerste 20-25 minuttene, men resten ble fulgt paa radio, saa jeg fikk ikke med meg det visuelle, som var en viktig del av Kerry/Bush-debatten.
Det mest bemerkelsesverdige ved denne debatten var nok forskjellen i debattantenes virkelighetsoppfatning. De forsvarte sine staasteder med bravur og kunne med forskjellige vinklinger lande med aeren i behold. Cheney er rutinert og kunne avvise Edwards' angrep med fakta eller lett fordreid virkelighet. Edwards fremsto som litt mer redelig, og scoret nokmest paa sine poenger om helsevesenet.

Men uansett .. denne debatten faar nok ikke mange til aa skifte mening eller bestemme seg. Til det er avstanden til Bush-Kerry for stor.

Arrow
06-10-2004, 06:36
Jeg koste meg godt med debatt på PBS. Det var interessant, men som du sier blir det nok fort glemt. Gleder meg til fredag, når Bush skal inn i grillen igjen. :)

EB
06-10-2004, 06:43
Aftenposten melder om dødt løp... Det vil vel egentlig si at Edwards vant mot den selvsikre pitbull`n...