View Full Version : Hvor er dette ?
Er det Stansted? På vei LHR-SVG på fredag
Thanx. Tenkte meg nesten det :rolleyes:
Hvis man ser ekstra godt etter, er det skrevet Ryanair is king med invisible ink på rullebanen.
;)
Originally posted by Blubird
Hvis man ser ekstra godt etter, er det skrevet Ryanair is king med invisible ink på rullebanen.
;)
Very Fynny :)
Legg forresten merke til den opprinnelige flybasen fra krigen øverst i høyre hjørne. Amerikanerne brukte Stansted til vedlikeholdsbase og bomberstasjon mot slutten av krigen. Flyplassen har vært i bruk på en eller annen måte helt siden den gang, selv om den moderne sivile flyplassen regnes for å være ganske ny.
Er bare jorder i mitt høyre bildehjørne. På venstresiden derimot... Er det blitt litt mye ferie i det siste kanskje? :colgate:
Høyre, venstre... Ær're så nøye'a. :colgate:
man skal ikke mobbe de av oss som ikke vet forskjell på høyre og venstre - min kone har nå gått over til å PEKE når hun er kartleser i bilen....:cry:
Originally posted by Falcon
Legg forresten merke til den opprinnelige flybasen fra krigen øverst i høyre hjørne. Amerikanerne brukte Stansted til vedlikeholdsbase og bomberstasjon mot slutten av krigen. Flyplassen har vært i bruk på en eller annen måte helt siden den gang, selv om den moderne sivile flyplassen regnes for å være ganske ny.
Men det er jo virkelig noe som sees oppi høyre hjørne , kan ha vært en taxebane/rullebane ?
Jøss, Stansted er større enn jeg trodde. Hvordan er trafikktallene for Stansted, noen som vet ? Tenker da på antall passasjerer osv.
Er forresten Stansted hub for Easyjet, eller er det Luton ? :huh:
Easyjet har også base her. DY er der også ser jeg!
Utflyttet
18-07-2006, 01:10
Originally posted by Blubird
;)
En ting jeg alltid har lurt på: alle disse hemmelighetsfulle foløkene som bruker sånn usynlig blekk.... når de skriver med sånt, hvordan vet de at de er tom for blekk? :p
-A
Kunsten er å gi seg i tide. ;)
Der fant dere businessmodellen til produsentene av usynlig blekk. Litt som propanbeholderne til grillen - hvis man ikke er en rev og har to beholdere fyller man jo alltid opp før det er helt tomt.
^_^