View Full Version : God søndag!
Er det jeg som er blind, eller er det ikke startet noen 'God xxxdag'-tråd idag?! :huh: Det hører med til sjeldenhetene! Uansett så tar jeg meg da den frihet å ønske god ettermiddag. Så langt vært en flott dag på sjøen, selv om vinden gjerne kunne holdt seg til bris, og ikke frisk og mer til. Neste på programmet er middag på terassen. En fin kveld ønskes forumet.
God søndag kveld. Ser ut som om god dag tråden ble glemt av nesten alle idag. Uansett vært en rolig dag med litt bilvask og plenklipp som "høydepunktene"
Christian
16-07-2006, 21:15
God söndag kväll!
Min första postning här på jättelänge (problem med inloggningen här)
Mr Savipix har varit förbi idag, bjöd in sig själv, lämnade av en fin flygmodell på en AY ERJ-170 och fick sig bjudas på både iskrem og kaffe :D
Här i Stockholm är vädret kanonbra, ´jag har även badat för första gången i år idag
Originally posted by Christian
God söndag kväll!
Min första postning här på jättelänge (problem med inloggningen här)
Mr Savipix har varit förbi idag, bjöd in sig själv, lämnade av en fin flygmodell på en AY ERJ-170 och fick sig bjudas på både iskrem og kaffe :D
Här i Stockholm är vädret kanonbra, ´jag har även badat för första gången i år idag
Vill klaga på servicen hos café Andersson. Ingen Solo, ingen smørbukk, ingen "Laban" .. Skriftlig klagan inlämnas vid senare tillfälle efter din retur från Egypten men det blir inte så skarp efter som kaffet och "iskremen" var perfekt
Annars har dagen varit strålande ^_^
:SWE
Christian
16-07-2006, 21:58
Men du fick ju gratis parkeringsplats. Duger inte det??
God soendag fra Amerika! Er akkurat hjemme fra Ft. Benning, hvor det var temperaturer tett oppunder 40 mens jeg holdt paa. Puh!
Sitter naa med en liten lysebrun og kjoeler ned. Fri mandag, men tirsdag er det avgaarde igjen til Columbia SC - ogsaa denne gang per bil.