LN-MOW
15-07-2006, 18:57
Ting gaar ikke alltid som planlagt. Naar man flyr fra plasser som ikke er vant til 'store' fly. kommer man av og til opp i situasjoner som krever litt improvisasjon. Som idag.
Vi var blitt lovet trapp til 757, og slik saa den ut:
http://www.spotterdude.com/flypics/060713_jfk/lbb01.jpg
Heldigvis fikk de den pumpet opp, for da vi heiste den opp, flommet hydraulikkvesken ned leggen, Vi fikk ihvertfall laast den i tide. Og med en trekasse paa toppen var siste steget bare en halvmeter. Vertinnene synes ikke det var noe saerlig aa klatre opp, men soldatene syns det var greit. De er vant til verre.
Doningen var en -300 idag. Saa hvis noen er paa Gatwick i morgen tidlig, er det her den kommer fra.
http://www.spotterdude.com/flypics/060713_jfk/lbb03.jpg
Ellers var det en nydelig soloppgang mens jeg ventet paa ankomsten.
http://www.spotterdude.com/flypics/060713_jfk/lbb02.jpg
Lubbock byr foroevrig ikke paa annet enn American Eagle, CO Express og Southwest ved siden av noen fedEx 727'er og en DHL DC9.
Vi var blitt lovet trapp til 757, og slik saa den ut:
http://www.spotterdude.com/flypics/060713_jfk/lbb01.jpg
Heldigvis fikk de den pumpet opp, for da vi heiste den opp, flommet hydraulikkvesken ned leggen, Vi fikk ihvertfall laast den i tide. Og med en trekasse paa toppen var siste steget bare en halvmeter. Vertinnene synes ikke det var noe saerlig aa klatre opp, men soldatene syns det var greit. De er vant til verre.
Doningen var en -300 idag. Saa hvis noen er paa Gatwick i morgen tidlig, er det her den kommer fra.
http://www.spotterdude.com/flypics/060713_jfk/lbb03.jpg
Ellers var det en nydelig soloppgang mens jeg ventet paa ankomsten.
http://www.spotterdude.com/flypics/060713_jfk/lbb02.jpg
Lubbock byr foroevrig ikke paa annet enn American Eagle, CO Express og Southwest ved siden av noen fedEx 727'er og en DHL DC9.