PDA

View Full Version : Verdt å reise tidlig opp til Gardermoen?

Twin Otter
14-07-2006, 18:15
Sitter på Oslo S og har plass på siste flight til SVG med DY sånn ca 2305. Så er spørsmålet. Er det noe vettugt å finne på på OSL, er det noe som er verdt å se uten at man forsvinner så langt vekk fra terminalområdet. Bare lurer.

Er det noen som har flightinfo på DY4574 forresten? Har dessverre billigste billet så jeg klarer nok ikke å komme meg avgårde før. Men faktum at jeg skal fly med nytt flyselskap og sannsynligvis ny flytype (300-serien?) gjør at livet er godt å leve.

Edit: ser for meg ut som Norwegian har en del forsinkelser på OSL i dag....... Moro.

Thomas
14-07-2006, 18:27
Satt opp med LN-KKV

Edit: Blir nok en liten SG delay på den SVG'en, ser ut som den kommer inn som DY237 fra Evenes STA 22:50..

LN-FHU
14-07-2006, 19:02
Originally posted by Twin Otter

Har dessverre billigste billet så jeg klarer nok ikke å komme meg avgårde før. Men faktum at jeg skal fly med nytt flyselskap og sannsynligvis ny flytype (300-serien?) gjør at livet er godt å leve.

Selv om du har billigst billett, har du kunnet endre den til en tidligere avgang, men det spørs om det ikke har blitt litt dyrt. Tror det har vært rimelig fullt idag......

Ta en :cheers: istedet. Du har nok fått mange :cheers: for pengene du sparte :up: