View Full Version : God torsdags morgen
God morgen fra Oslo hvor jeg ikke helt klarer å bestemme meg for om det er overskyet eller sol. Blir vel en vanlig dag på jobben uten de helt store spenningmomenter hverken her eller når jeg kommer hjem
God morgon ja! "Solskinn å strålande ver" -ser ut for at eg har fått alt eg vil ha :) Bergen kan bli bra i dag!
glad torsdag - da er WF-banneret blitt byttet med DY-banner som lovet siden DY klarte 55 øre i CASK...:devot: I én måned blir det rødt banner å se. I dag blir det en tur til tannlegen for å rotfylle den andre rota i min "døde" tann. Jeg gleder meg hemningsløst! Det skal blir godt å bli ferdig med dét... Mor moro blir det om halvannen uke, når jeg skal ut og være stuer på Torp i én uke. Så, ser noen en lettere forskremt kar i High Visibility Clothing (med et kamera på innerlomma) så kan dere jo vinke fra flyvinduet. Jeg satser på finvær og mye lett bagasje...
Originally posted by CK
Mor moro blir det om halvannen uke, når jeg skal ut og være stuer på Torp i én uke. Så, ser noen en lettere forskremt kar i High Visibility Clothing (med et kamera på innerlomma) så kan dere jo vinke fra flyvinduet. Jeg satser på finvær og mye lett bagasje...
Praktisk arbeidslivserfaring?
nemlig! "utplassering" kaller vi det, mange WF-ledere gjør det i en uke eller to i løpet av året.Det kan være godt for oss som sitter og flyr en PC til daglig, å se hvordan verden er der ute i fabrikken. Tror det er veldig sundt, både for ledere og medarbeidere at man flytter litt på seg. Satser på å gjøre det samme til neste år - men da skal jeg ta trafikkkurs så jeg kan måte noen kunder også, ikke bare de svinetunge koffertene deres!
Servus aus Wien,
Morn fra Sachertorteland., her er det lunt, godt over 30 grader. Når jeg går til jobb om morgenen er det allerede 27-28 grader, så jeg skal ikke klage på været, men litt kjedelig å sitte inne å jobbe.
Ha en fin dag!
Bizflyer
13-07-2006, 09:48
Originally posted by CK
nemlig! "utplassering" kaller vi det, mange WF-ledere gjør det i en uke eller to i løpet av året.Det kan være godt for oss som sitter og flyr en PC til daglig, å se hvordan verden er der ute i fabrikken. Tror det er veldig sundt, både for ledere og medarbeidere at man flytter litt på seg. Satser på å gjøre det samme til neste år - men da skal jeg ta trafikkkurs så jeg kan måte noen kunder også, ikke bare de svinetunge koffertene deres!
Da burde du heller tatt utplassering som flyger! Det måtte da være mer artig og behagelig enn å være stuer?!? :up:
BF:cool2
Originally posted by Bizflyer
Da burde du heller tatt utplassering som flyger! Det måtte da være mer artig og behagelig enn å være stuer?!? :up:
BF:cool2
mulig, men det kurset var litt dyrere....:love
Originally posted by CK
Sikker på at det selskapet du jobber i neste år har samme ordning da? :cool2
Bra, CK. Maatte det tiltaket smitte over paa visse andre ledere .... :love
JFK byr paa 24 grader og skyet ... skal om noen timer over til terminalen hvor vi skal fly et utvalg beroemte hoppenegre til Gabon. Det finnes tydeligvis diktatorer som liker rap ogsaa ... :p
ENGM RAMP
13-07-2006, 15:38
prisverdig initiativ CK.
Jeg tror VELDIG på det at ledere får kontakt med grasrota og hvordan jobbene er, utfordringene er og hvordan det er....
Husker selv fra min tid i WF, og ikke akkurat likt som det du skal da, men når Bård Mikkelsen begynte i WF brukte han flere dager på å hilse på ansatte, hva de jobbet med etc...
Han satte i et par timer inne på besetning for å sette seg inn i våre jobber etc...
:devot:
Dette begynner aa bli interessant .. vaare gjester er ikke lette aa tilfredsstille ...
sånn.. da var man kommet seg inn på Airport Hotel på OSL og fått pakka litt om etter turen Bergen (uten regn)-Kastrup-Oslo.. fikk knipse litt fly og solbrentt på oversiden av arman ble man også :) i morra bærer det over dammen til London :)
CK: ang arbeidsgreia.. hører noen rykter om at Watle bruker å være flyvertinne av og til :)