PDA

View Full Version : God torsdag fra Sandaker

Someone
07-04-2016, 08:26
God morgen fra bydel Sagenes perle. Arvingen er levert i barnehagen og gjemmekontoret er fyrt opp. Må ta noen tester med tidspress for og se om jeg lever opp til ymse evner jeg skryter på meg, så greit og sitte hjemme da, så får jeg heller bevege meg ut mot Prærien etterhvert. Dog, så får man begynne med litt prokastrinering. Ha en fin dag

Savipix
07-04-2016, 09:05
God morgon från GOT,

Full fart idag. Admindag på kontoret blandat med ett par externa kundmöten. Ha en fin torsdag allesammans.

LN-MOW
07-04-2016, 09:13
G'morgen fra Amsterdam. Nå går ferden til 'Løvens hule' - Europol i Haag. :)

Blir hyggelig elvebåttur og middag og faglig samvær med kolleger fra hele Europa i kveld.

Været er så-så og snart kommer kofferten min også - 24 timer forsinket.

eriwe737
07-04-2016, 09:22
Glad torsdag fra Værnes :-) Endelig er dagen hær for prøving av ATR72 og CRJ900 :-) Sete 11A på SK4147 og SK4196 sånn i tilfelle andre hær inne er med på flyvningene.

petter380
07-04-2016, 10:13
Hepp fra Bjørvika, klokken er 1011 og jeg er sulten allerede - ikke bra. I morgen blir det én-veis tur til BGO for å plukke opp en bil jeg kjøpte for en måned siden - og gjett om jeg gleder meg til å kjøre over fjellet tilbake til Oslo! Det er meldt strålende vær i helgen, så ski og innlagte overnatting på Voss og Geilo er ordnet :D Glede glede GLEDE! :)

Tornerose
07-04-2016, 10:28
God formiddag fra Akershus. Her jobber nervene på høygir før flytur i morgen, jeg som trodde jeg snart var kvitt flyskrekken... Dagen skal brukes til pakking og planlegging. Ha en flott dag alle! :)

Fnate
07-04-2016, 11:10
Hupp fra Lillestrøm. Hjemmekontor i dag, og man skal forsøke å være kreativ. Forsøkte med øl i går kveld, og det hjalp. Nå skal vi se om det jeg kuket til i går lar seg omsette i noe praktisk i dag. Men i bakhodet lurer en gammel uttalelse fra Kim Larsen:

"Så kommer man hjem, ik... man er fuld og har de utroligste perler i hodet. Man tar gitaren og marsjerer ret ned i studio. Tar med en Wiskey, og spiller inn en rekke mesterverk. Legger sig... så glad... vokner opp neste morgen og hører på båndene, med det reneste vrøvl"

Så vi får nå se. Først skal jeg ut og kjøpe meg kylling eller kjøttkake.

Ha en fin en

Chriscross
07-04-2016, 11:24
God dag fra Norges matfat. Tannlege besøk med null hull overstått, så kom det noen ulyder fra bilen. Rett på det pfesielle bilsykehuset, men de fant ingenting nå.

Avgang til Berlin i kveld. Mervure sendte faktisk epost og bekreftet oppgradering 10 min etter rom bestilt!

Så får vi se hva Hyatt disker opp med natten etter.

Når avsluttes forresten pølsefesten i Sas-loungen på torsdager?

Hypern
07-04-2016, 11:42
Go torsdag snart ettermiddag fra Oslo - må prokastinere eh skrive masteroppgave. :old

AirbusTrond
07-04-2016, 11:58
God dag fra Akersgata. Spennende dager med ny finsk eier i dag. Høres bra ut, i alle fall bedre enn mange andre oppkjøp jeg har vært med på. Det mest pussige er vel at navnet på firmaet er basert på hjernen tilhørende en kvinne, hvis sønn jeg hilste på i dag. Nuvel, ha en fin-fin torsdag, med eller uten rare firmanavn!

TriStar
07-04-2016, 12:10
God morgen fra Burlington, VT. United Express sin E145 tok oss hit i går ettermiddag, så da ble det faktisk logget en ny flytype. Området her har veldig "norsk" natur med innsjøer, skog og fjell. Været er dessverre også temmelig norsk. En time etter ankomst i går lavet snøen ned... Har ikke turt å se ut av vinduet enda i dag. Kanskje bare bli innendørs? Ha en aldeles strålende dag, med eller uten topplue[emoji3]

Sent from my iPad using Tapatalk

Twin Otter
07-04-2016, 18:04
God kveld fra Stavanger. Jeg har tatt helg. Sitter og venter på opphavet som er på vei over fjellet og kommer på besøk. Typisk nok skal verten reise vekk i morgen så da får de boltre seg i huset så mye de orker mens jeg reiser til hovedstaden.... i en RØDNESE! ÆÆÆÆÆÆÆH.

Kanon
07-04-2016, 18:41
Go torsdag snart ettermiddag fra Oslo - må prokastinere eh skrive masteroppgave. :old

Du må få kontroll på din instant gratification monkey ;):
https://www.youtube.com/watch?v=arj7oStGLkU

Bergern
07-04-2016, 21:46
Og plutselig var det kveld...
Flott, regnfylt dag med Panama papers. Herregud, for en gjeng. Håper de får på pungen, uten at jeg tror det vil gjøre noen stor forskjell for oss rundt mellomgulvet.

Fnate
07-04-2016, 22:08
Flott, regnfylt dag med Panama papers. Herregud, for en gjeng. Håper de får på pungen, uten at jeg tror det vil gjøre noen stor forskjell for oss rundt mellomgulvet.

Jeg tipper mange av dem har relativt mye på pungen allerede. Uten at de ser på det som en straff.