PDA

View Full Version : God morgen fra SK2302


Tjab
30-03-2016, 06:16
Egentlig en overdrivelse..... Men ha en fin en!

ATC-flyradar
30-03-2016, 06:52
God morgen fra skrivebordet på jobben - dagen begynte noe før i dag, grunnet flytting av bedriften til større lokaler i samme bygg.

Ha en flott onsdag videre.

Jan

Someone
30-03-2016, 07:28
Mornings, en relativt dårlig natt etterfulgt av en arving som våknet ekstremt tidlig selv om han og være gjør at "dagen" har vært i gang lenge. Alt på plass på Prærien, og blir vel og dunke nedpå espressoer til magen sier stopp. Ha en fin dag

SQ 777
30-03-2016, 07:58
God groggy morgen fra regnfulle Lillestrøm. Kom hjem etter midnatt , LH sist fra FRA. Forut for det herlig 788 tur i C med AI..:up:

Savipix
30-03-2016, 08:04
God morgon från Göteborg,

Grått och regn ute och massor att göra inne på kontoret men med trevliga kollegor och gott humör går allting bra :)

Ha en strålande onsdag

AirbusTrond
30-03-2016, 08:38
God dag fra Akersgata. Her går det i Nespresso og litt dårlig vanlig kaffe. Ut å handle øl for et jobbarrangement i morgen. Ellers relativt rolig, forhåpentligvis. Ser ut til at solen kommer, etter litt regn tidligere i dag. Ha en fin-fin onsdag !

Chriscross
30-03-2016, 08:55
God morgen fra Vestlandet. I dag er det faktisk sol på Vestlandet og ikke i Oslo! Superkjapp flytur i dag fra Oslo. Push back 0708 og landet 07.46.
Så dy med avgang 0700 hadde landet 0732.

Fnate
30-03-2016, 10:39
God morgen fra Lufthansa kantina på T2 i London. Var litt tungt å våkne etter pizza&negroni på The Oak i London igår, men ikke så altfor galt.

Nå er det SK-ett-eller-annet hjem til Norge. Ved innsjekk hadde jeg eneste ledige midtsete i PLUS. Så det ser vel sånn småsvart ut. Men veldig god mat i loungen, så da ble det spise der.

Kan forøvrig rapportere at Heathrow Express First funker som fjell for *G.

Kontoret neste

Ha en fin en.

UPDATE: #BAM... aller siste pax skulle så klart i 1E. Grrrrrrrrr

Martin
30-03-2016, 11:59
UPDATE: #BAM... aller siste pax skulle så klart i 1E. Grrrrrrrrr

Fortalte du han ikke at det var plassen til elefanten din?


God onsdag fra Berger. Litt digg at en onsdag kjennes ut som tirsdag. Da blir det fortere fredag :)

Etter Norsk Tippings fadese på lørdag (En av superlottomillionærene var en mann fra Nes. Jeg er mann fra Nes. Det er dessverre flere menn enn meg som er fra Nes) regner jeg med at de kompenserer med å trekke en av rekkene på min kupong i kveld, og gjerne lar lykketallet være et av de samme tallene. Lover herved at om jeg vinner hele potten (238 mill.) så blir det live TR fra enten FCT eller superkantina på veg til New York på lørdag (med forbehold om at pengene er på konto før det, og at jeg får godkjent ESTA og sånt).

En god onsdag ønskes :)

haakonks
30-03-2016, 12:42
God formiddag fra SK939 på vei til LAX.

Halvfull kabin i C, og veldig god stemning ombord... :)

Fnate
30-03-2016, 13:31
Fortalte du han ikke at det var plassen til elefanten din?

Burde ha gjort det... isteden feiret jeg med kontinuerlig dasskø, kald grevlingsalat, innlandsgate&buss på OSL og kun utgang bak så vi er sikre på at jeg kommer ALLER sist ut og hjem.

Bra valuta for skarve 4800,- en vei fra London...

#flysas

LN-MOW
30-03-2016, 15:46
Skikkelig valuta for penga !! :D

G'moorgen! Her skin sola og jeg har vært oppe allerede i flere timer. Fikk utlevert sukkertøy på apoteket i går etter et besøk hod Doctor Proctor, så nå venter jeg utålmodig på at ting begynner å løse seg opp.

Oh well .. overdrevet inntak av kaffe løser alle sorger. Tjo bing!

Chriscross
30-03-2016, 17:09
Burde ha gjort det... isteden feiret jeg med kontinuerlig dasskø, kald grevlingsalat, innlandsgate&buss på OSL og kun utgang bak så vi er sikre på at jeg kommer ALLER sist ut og hjem.



Bra valuta for skarve 4800,- en vei fra London...



#flysas


Så du mener jeg ikke skal klage over 92kr og ståplass på toget fra Gardermoen?

Fnate
30-03-2016, 17:54
Så du mener jeg ikke skal klage over 92kr og ståplass på toget fra Gardermoen?

Affirmative :)

Ruby
30-03-2016, 20:35
God kveld fra Stavanger. En laaaang men kjekk dag på kontoret er slutt og en har akkurat kommet seg hjem. Nå skal en tråle Finn.no etter ny-gammel bil. Den h@elvettes j@vla skiten av en Touran er innlagt til intensivbehandling, igjen, og nå er det nokk - tror jeg.
Men det kan jo hende det går over denne gangen også....
Det positive er at den tilårskomne Galanten sviver som en klokke.
Ha en feiende flott kveld :)