PDA

View Full Version : God mandag morgen


EB
14-03-2016, 05:05
Ny uke, nye muligheter og klar for en siste innsats før påske. Nå venter bryggekontoret med oppsummering av siste ukes innsats. Kvelden byr som alltid på en treningsøkt. Ha en bra mandag her eller der:-)

Savipix
14-03-2016, 05:18
Uppe tidigt men inte så tidigt att EB inte kom före!

Första flighten hem till GOT klockan 0605 betydde att väckarklockan skrek 0345, härligt att man har en kalender full av möten idag också men ingenting är som en tallrik med lunchgröt.

Annars gick visningen av lägenheten igår utmärkt och jag hoppas på att buden rullar in efter andra omgången imorgon. Ha en strålande dag!

Chriscross
14-03-2016, 05:18
God mandag fra foreløpig her, men snart er jeg der.

Treningsøkt fikk jeg på vei til bussen, men det blir nok en i kveld også.

Ruby
14-03-2016, 07:10
Hoy mandag fra Stavanger. Kan melde om tåke, som er i ferd med å gå i oppløsning og dagen ligger an til å bli superfin. Men først frokost og kaffe hjemme, men må passe på og ikke surre så mye at jeg ikke rekker kaffeslabaraset på jobb.
Kl 10:00 blir det statusmøte.
Ha en fin fin dag :)

Atle T
14-03-2016, 07:25
god morgen fra SK844 OSL-ARN. Frokost inntatt ombord på en 45 minutters flytid. Et par timer på ARN før turen går videre med SK939 ARN-LAX.

Someone
14-03-2016, 07:26
Mornings fra Imingfjell. Får vel ta oss en skitur, selv om det kan bli litt utfordrende og smøre i dag. Retur til Oslo etter middagen i kveld. Ha en fin dag

Discus
14-03-2016, 08:12
God morgen fra Kjos-bussen. Nå er man på farta, denne gang med velfungerende wifi. Ha en fin dag over eller under skyene.

40391

Fnate
14-03-2016, 08:27
Åj åj åj, fra Lillestrøm.

Satt og romsterte i BA appen for å følge med på flypriser, da jeg så det ikke lenger var valgt sete på neste ukes BA761. Jeg hadde bestilt economy, og helt bestemt valgt sete. Så jeg klikket med inn for å velge, men nå var valgene plutselig i Club. Det var en fin overraskelse sånn nøyaktig 1 uke før avgang.

Ellers håper jeg vi kan få noen Club-tilbud til LAX/SAN/LAS igjen snart.

Sånn går dagene. Ha en fin en

LN-FHU
14-03-2016, 08:43
God morgen fra Trondheim
Grått og trist og varmt. Ser snøhaugene utenfor huset minke raskt....la det gå raskt mot sommer :cool:
Idag blir det kino med nevøen og en kjapp pizza og pils før det ;)

Ha en strålende dag :cool::cool:

roger
14-03-2016, 09:10
Sommar du, Frode? Vel optimistisk på trønderveiret sine vegner, vil eg seie :)

Veeeeel, her i huset er det ettårsdag idag. Som strengt tatt burde vore i går! Skotåret herjar til for slike små :). Største junior er også heime frå barnehagen for å bidra med kakebaking, ho mor er på jobb. Perm er ikkje så verst! Elles blir det vel meir kriging med "huslege" ting, med div. instansar.

Berre to veker til ei helg i Hong Kong. Burde sove heile tida, er litt redd for at det kanskje ikkje blir det! :D

Ha ei bra oppkøyring mot påska! Det blir fint med ei veke påske snart!

ForeverSAS
14-03-2016, 09:45
Hoi og god morgen fra Snillfjorden. :)

Regn, grått og 5 plussgrader. Herlig at snøen endelig krymper, og allerede er grusen på gårdsveien kommet frem. Kan nok ikke forvente sommer enda i Trøndelag, men en smak av vår hadde gjort seg. Ellers har en brukt noen dager på å begrave skuffelsen etter en mildt sagt ----------- fotballkamp i Skien, og man ser frem mot årets første hjemmekamp til helgen.

Ca 5 minutter til SK939 ARN-LAX skal ta av. Utvilsomt en stor dag for både ARN og resten av Skandinavia. Ønsker både SAS og alle som er ombord god tur til LA. Måtte ruten bli en suksess.

Ha en fortreffelig mandag! :)

AirbusTrond
14-03-2016, 11:06
God dag fra Akersgata. Her var man på plass før 0600, slik at helgens mediebildet står klart for diverse departementer. Tilbake i "gammel jobb" for et par dager, noe som er en fornøyelse. En litt drøy lunsj fra litt over 12, så er det forsyne meg ikke mer enn en times arbeidstid igjen. Herlig. Ha en fin-fin mandag. Snart påske!

Hypern
14-03-2016, 13:29
God mandag ettermiddag har det blitt. Her har man sendt mail til veileder med masse spørsmål og man fikk en epost fra TAP om at jeg kunne sjekke inn på torsdagens flighter. Som sagt så gjort. Det er lenge i forveien man kan sjekke inn synes jeg - men men. Eksotisk med boarding kort på portugisisk. :)

LN-MOW
14-03-2016, 17:01
G'morgen fra stormfulle nordvest. Skikkelig uvær både her og Rundt Seattle i går. Håper det roer seg litt. Ble lite mer enn hottub og en tur på et lokalt bryggeri/pizzeria i går. Men godt å slappe av, ble litt for mange timer i bilen søndag.

Dagen byr muligens på en tur over grensen .. Har Abbotsford noe å by på tro?

dc-8-63
14-03-2016, 17:08
G'morgen fra stormfulle nordvest. Skikkelig uvær både her og Rundt Seattle i går. Håper det roer seg litt. Ble lite mer enn hottub og en tur på et lokalt bryggeri/pizzeria i går. Men godt å slappe av, ble litt for mange timer i bilen søndag.

Dagen byr muligens på en tur over grensen .. Har Abbotsford noe å by på tro?


Fin flyplass med mye gammel morro parkert som regel - ellers er det relativt høy Hønefoss faktor over Abbotsford