PDA

View Full Version : Velge sete OneWorld

onkelskrue
29-02-2016, 21:27
Skal booke tur med BA/AA til påsken, og lurer på om min Air Berlin Gold, OW sapphire, status gir meg tilgang til å velge seter med en gang jeg har bestillt?

Kan jeg evt gjøre dette via air berlin sine nettsider, eller må dette evt taes en annen vei?

OttoL
29-02-2016, 21:28
Valg av seter hos AA er gratis i biz uansett status, men BA får noen andre svare for.

onkelskrue
29-02-2016, 22:21
Ja, gikk himla fint å reservere seter hos AA. Verre med BA, men håpder det lar seg gjøre online. Hvis ikke får jeg ringe dem imorgen :)

Hickok
01-03-2016, 05:48
Ja, gikk himla fint å reservere seter hos AA. Verre med BA, men håpder det lar seg gjøre online. Hvis ikke får jeg ringe dem imorgen :)

Hos BA må du ha status for å velge seter før innsjekk åpner. Ellers koster det penger.

OttoL
01-03-2016, 06:39
Hos BA må du ha status for å velge seter før innsjekk åpner. Ellers koster det penger.

Men oneworld sapphire kan vel velge seter gratis hos BA?

Hvis du booket på AA sin side så ville jeg forsøkt å logge inn med bookingreferansen din på BA sine sider og forsøkt på valg av seter.

Chriscross
01-03-2016, 09:45
Hvordan er det å booked ba metall på aa nummer, er det da gratis å velge sete?

OttoL
01-03-2016, 09:56
Hvordan er det å booked ba metall på aa nummer, er det da gratis å velge sete?

Hva mener du? Hvis du er AAdvantage Platinum er det (skal være) gratis å booke seter hos BA. Hvis ikke må du hoste opp monitas for valg av sete.