View Full Version : Velge sete OneWorld
onkelskrue
29-02-2016, 21:27
Skal booke tur med BA/AA til påsken, og lurer på om min Air Berlin Gold, OW sapphire, status gir meg tilgang til å velge seter med en gang jeg har bestillt?
Kan jeg evt gjøre dette via air berlin sine nettsider, eller må dette evt taes en annen vei?
Valg av seter hos AA er gratis i biz uansett status, men BA får noen andre svare for.
onkelskrue
29-02-2016, 22:21
Ja, gikk himla fint å reservere seter hos AA. Verre med BA, men håpder det lar seg gjøre online. Hvis ikke får jeg ringe dem imorgen :)
Ja, gikk himla fint å reservere seter hos AA. Verre med BA, men håpder det lar seg gjøre online. Hvis ikke får jeg ringe dem imorgen :)
Hos BA må du ha status for å velge seter før innsjekk åpner. Ellers koster det penger.
Hos BA må du ha status for å velge seter før innsjekk åpner. Ellers koster det penger.
Men oneworld sapphire kan vel velge seter gratis hos BA?
Hvis du booket på AA sin side så ville jeg forsøkt å logge inn med bookingreferansen din på BA sine sider og forsøkt på valg av seter.
Chriscross
01-03-2016, 09:45
Hvordan er det å booked ba metall på aa nummer, er det da gratis å velge sete?
Hvordan er det å booked ba metall på aa nummer, er det da gratis å velge sete?
Hva mener du? Hvis du er AAdvantage Platinum er det (skal være) gratis å booke seter hos BA. Hvis ikke må du hoste opp monitas for valg av sete.