PDA

View Full Version : 'Min største tabbe'

LN-MOW
15-02-2016, 17:22
... er at jeg rotet meg inn i norsk luftfart, sier Rygge-sjef Pål F. Tandberg i et lederintervju i DN.

Artikkelen er desverre bak betalingsmur, men headingen summerer det vel godt opp. :)

https://www.dn.no/jobbledelse/2016/02/14/2043/Lederintervjuet/tte-r-med-turbulens

sk931
17-02-2016, 17:55
Det beviser vel at Ryanair skal man ikke satse hele butikken på

Hilsen Ole

Fnate
17-02-2016, 18:11

Hilsen Ole

Jeg tror ikke det var det han mente (uten å ha lest artikkelen). Utfra det lille man kan lese oppfattet jeg det som at "han ble fanget av flybransjen og ikke vil ut". Noe sånt :)

Andre kan sikkert bekrefte eller avkrefte

OttoL
17-02-2016, 18:55

Hilsen Ole

Blir du aldri lei?:rolleyes:

Ser ikke det som het stort problem å kopiere akkurat det som blir spurt om Ryanair:

Erna Solberg har sagt at hun ikke lar seg presse av Ryanair. Hvordan er det å være sjef og så avhengig av én kunde?

– Det er vi som har brukt Ryanair, som et verktøy til å skape arbeidsplasser. Ingen andre kan bidra med volumer store nok til å gjøre oss til en så miljøeffektiv flyplass som Rygge er blitt.

Ellers er det ikke så mye interessant i den artikkelen, og tittelen var vel mer en clickbait inn bak en betalingsmur. Er visst politikken han ikke liker, noe som egentlig er forståelig

B350ER
21-02-2016, 23:09
Det Pål F. Tandberg mente med den uttalelsen var at det er for mye politikk i luftfarten, altså at rammevilkårene er uforutsigbare.