View Full Version : 'Min største tabbe'
... er at jeg rotet meg inn i norsk luftfart, sier Rygge-sjef Pål F. Tandberg i et lederintervju i DN.
Artikkelen er desverre bak betalingsmur, men headingen summerer det vel godt opp. :)
https://www.dn.no/jobbledelse/2016/02/14/2043/Lederintervjuet/tte-r-med-turbulens
Det beviser vel at Ryanair skal man ikke satse hele butikken på
Hilsen Ole
Hilsen Ole
Jeg tror ikke det var det han mente (uten å ha lest artikkelen). Utfra det lille man kan lese oppfattet jeg det som at "han ble fanget av flybransjen og ikke vil ut". Noe sånt :)
Andre kan sikkert bekrefte eller avkrefte
Hilsen Ole
Blir du aldri lei?:rolleyes:
Ser ikke det som het stort problem å kopiere akkurat det som blir spurt om Ryanair:
Erna Solberg har sagt at hun ikke lar seg presse av Ryanair. Hvordan er det å være sjef og så avhengig av én kunde?
– Det er vi som har brukt Ryanair, som et verktøy til å skape arbeidsplasser. Ingen andre kan bidra med volumer store nok til å gjøre oss til en så miljøeffektiv flyplass som Rygge er blitt.
Ellers er det ikke så mye interessant i den artikkelen, og tittelen var vel mer en clickbait inn bak en betalingsmur. Er visst politikken han ikke liker, noe som egentlig er forståelig
Det Pål F. Tandberg mente med den uttalelsen var at det er for mye politikk i luftfarten, altså at rammevilkårene er uforutsigbare.